De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Luther (BBC) (afrader!!!)

    Nadat we(mijn vader en ik) seizoen 1 hadden gezien op dvd wilde we graag de rest zien van deze goede serie. We zagen dat de complete serie op blu-ray was verschenen dus deze hebben wij aangeschaft.
    We zijn natuurlijk gelijk begonnen aan seizoen 2, maar nu viel ons op dat er maar twee afleveringen erop zitten. Wij waren erg verbaasd, omdat seizoen 2 namelijk vier episodes heeft. Toch maar de aflevering gestart. Nu blijkt dat op de blu-ray ze van twee episodes één episode hebben gemaakt. Op zich is dit niet erg, maar wel als alle afleveringen hierdoor korter zijn!!! Een aflevering duurt ongeveer 55 minuten. Deze lange episode duren 102 minuten per stuk. Hierdoor mis je meer dan 10 minuten van twee afleveringen. Ook is ons opgevallen dat dat de intro en de credits Duitse vermeldingen hebben, zoals 'regie'.
    Daarnaast liep de ondertiteling 3 minuten lang een paar seconden achter. Erg storend dit.

    Waarom heeft Just dit gedaan? Zijn de afleveringen goedkoper qua rechten uit Duitsland? Op de dvd zijn ze wel allemaal los. Ik snap er niks van .

  2. #2

    Standaard

    Even gekeken op amazon.de. Daar wordt gemeld dat serie 2 (Duitse editie)met 30 minuten is verkort in verhouding tot UK blu-ray. Inderdaad, dus gewoon laten liggen deze blu-ray. UK speelduur is 230 minuten,
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 14-09-2015 om 19:21
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •