Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 149 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Met 10 jaar BD zou dat wel eens tijd worden
    Mee eens.
    SD is niet meer recent. TV uizendingen zijn zelfs geen SD meer. Soms nog wel, maar dan geupscaled..
    Maar het is echt tijd dat DVD's eens ophoud, dan heb je kans dat blu-ray het beter gaat doen.
    Ik bedoel videobanden worden toch ook niet meer verkocht, na enige tijd toen dvd op de markt was.
    DVD's gingen toen ook beter in de verkoop.

  2. #52

    Standaard

    Maar het verschil tussen VHS en DVD is een stuk groter qua gebruiksgemak dan het verschil tussen DVD en BD.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Maar het verschil tussen VHS en DVD is een stuk groter qua gebruiksgemak dan het verschil tussen DVD en BD.
    Nu ik al jaren aan de Blu-ray zit vind ik stiekem het verschil tussen DVD en Blu-ray toch ook best groot.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nu ik al jaren aan de Blu-ray zit vind ik stiekem het verschil tussen DVD en Blu-ray toch ook best groot.
    Eens en het ergste zijn ondertitels.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eens en het ergste zijn ondertitels.
    Het gekke is dat ik wel jaren 80/90 games kan spelen maar films uit die tijd wil ik dan weer wel het liefst op Blu-ray zien.
    Blade Runner en de Alien Trilogy zijn dan bv ook mijn favoriete oude films op Blu-ray

    2001: A Space Odyssey moet! ik trouwens ook noemen want die film is ook echt geweldig op Blu-ray.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2015 om 15:36

  6. #56

    Standaard

    Het hangt nog wel eens van de ene of de andere dvd af. Niet alles ziet er slecht uit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #57

    Standaard

    En wij zijn dan nog de puristen. De 'gewone man' ziet het verschil nauwelijks tussen een download en een Blu-ray, dus waar praten we over?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het hangt nog wel eens van de ene of de andere dvd af. Niet alles ziet er slecht uit.
    Ja er zijn een paar films die voor de DVD standaard erg goed zijn als het om de beeldkwaliteit gaat.

    Al met al merk ik zelf dat ik gekker ben met het Blu-ray formaat dan aan de DVD in die tijd.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En wij zijn dan nog de puristen. De 'gewone man' ziet het verschil nauwelijks tussen een download en een Blu-ray, dus waar praten we over?
    Dat deze site DVD.nl heet daar kan ik niets aan doen.

  10. #60

    Standaard

    Het verschil tussen DVD en BR is voor mij niet zo groot als tussen DVD en VHS. Ik ben opgegroeid met VHS dus ik kan het weten!

  11. #61

    Standaard

    Er zijn daarentegen ook dvd's die nog slechter zijn dan een gemiddelde VHS-tape! En ik heb die tijd ook meegemaakt, dus kan het ook weten!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #62

    Standaard

    Gelukkig heb ik die tijd ook nog meegemaakt.Ja de VHS tape heeft meer charme dan de DVD.

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik die tijd ook nog meegemaakt.Ja de VHS tape heeft meer charme dan de DVD.
    VHS was niet mijn eerste liefde, integendeel, dat was Video2000 en Betamax... VHS werd mij min of meer opgedrongen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Betamax heb ik ook nog iets van mee gekregen.

    Ik weet nog dat ik als kleine jongen al een paar VHS banden had om He-Man en Transformers op te nemen in het weekeind.Mijn veters van mijn schoenen kon ik nog niet vast maken maar die Videorecorder kon ik van binnen en buiten.

    Ik dwaal af.

  15. #65

    Standaard

    Weet iemand of The Green Inferno van A Film nog in de bios komt? De film staat gepland voor 1 oktober.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het hangt nog wel eens van de ene of de andere dvd af. Niet alles ziet er slecht uit.
    Dat kan ik beamen, mits je geen ondertitels aan zet. Want dan zie je duidelijk dat je naar een DVD zit te kijken en niet naar een Blu-ray.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    M

    Ik koop gezien de prijzen van V&D en MM tegenwoordig sneller in het buitenland. Ik ga geen 30 of meer voor een seizoenbox betalen. Dat vind ik echt absurde prijzen aangezien het eerder wel kon. En dan heb je nog aanbieders die bezuinigen op de uitvoering (ook dvd's) zoals Disney. Maar dan wel de oude prijs blijven vragen. En het dan vreemd vinden dat mensen het niet willen kopen.
    In het buitenland kopen wordt lastig als het Nederlandse TV-series betreft of als je per se Nederlandse ondertitels wilt. Bovendien zijn seizoenboxen van TV-series bij Amazon US ook behoorlijk aan de prijs, en dan zit je nog met de importbeperking van maximaal 22 euro. Ik vind een prijs van 35 euro voor een heel seizoen van een TV-serie zeer schappelijk en eigenlijk helemaal niet duur. Je krijgt veel meer waar (lees: kijkminuten) voor je geld dan wanneer je twee speelfilms op Blu-rays van 16,99 koopt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Weet iemand of The Green Inferno van A Film nog in de bios komt? De film staat gepland voor 1 oktober.

    http://www.entertainmentbusiness.nl/...-film-releases
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Weet iemand of The Green Inferno van A Film nog in de bios komt? De film staat gepland voor 1 oktober.
    Op dit ogenblik staat de release blijkbaar gepland voor 29 oktober. Zie hier: http://www.filmdistributeurs.nl/files/3185ihs2v9.pdf

    Een aantal andere A-film-films zijn wel helemaal verdwenen, ten opzichte van deze releaselijst van eind augustus zijn bijvoorbeeld The Rewrite, Madame Bovary, 99 Homes en Fathers and Daughters weg: http://www.filmdistributeurs.nl/files/3117fhcif3.pdf

    Ook leuk mbt The Green Inferno, hier een releaselijst uit juli 2014 waar The Green Inferno nog gepland staat voor september 2014: http://www.filmdistributeurs.nl/files/1720ko45ka.pdf (Maar daar kon A-Film natuurlijk niet zoveel aan doen.)

  20. #70

    Standaard

    De website van A-Film is in ieder geval al helemaal uit de lucht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nja die doorstart zal er wel niet gaan komen...

  23. #73

    Standaard

    Tja, dan moet je het toch niet alleen op de tanende verkoop steken. Net als bij Free Record Shop is, als ik bovenstaand artikel mag geloven, reden nummer één voor het faillissement van A-film toch wanbeheer!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met september film ? Vallen zijn ook niet onder a-film of zijn zij net op tijd op,zichzelf verder gegaan ? Hopelijk worden kun aankomende releases ook niet gecanceld.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoe zit het eigenlijk met september film ? Vallen zijn ook niet onder a-film of zijn zij net op tijd op,zichzelf verder gegaan ? Hopelijk worden kun aankomende releases ook niet gecanceld.
    Die vraag is al eerder gesteld en beantwoord:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    September film had tot een jaar of wat geleden (toen het nog Wild Bunch heette) een distributiedeal met A-Film. Ze brachten hun titels dus via A-Film op de markt.
    Als September film zijn ze dat zelf gaan doen, dus ik verwacht niet dat zij last hebben van een faillissement van A-Film.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •