Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 149 van 149 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weiger te geloven dat die "illegale kanalen" betere kwaliteit leveren dan Dutch FilmWorks met hun Blu-rays.
    Tsja, waar moet ik dit mee vergoelijken? Met iets wat absoluut waar is voor jou, bijvoorbeeld dat ik weiger te geloven dat jouw huidige TV beter is dan jouw vorige...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weiger te geloven dat die "illegale kanalen" betere kwaliteit leveren dan Dutch FilmWorks met hun Blu-rays.
    Er is nooit iets van een absolutie, behalve dan als je een religieus persoon bent, en alleen je eigen gospel geloofd

    Dus ja er zijn, illegale kanalen die NOG mindere kwaliteit leveren dan DFW, maar dan moet je daar wel veel moete voor doen om die te vinden...

    Wat de illegale kanalen doen is namelijk de betere buitenlandse/niet DFW transfers en geluidstracks gebruiken en daar NL subs aan toevoegen.

    Er zijn zat films waar DFW de rechten van heeft die ik zo zou kopen en mijn import versie vervangen als die maar enig sinds in de buurt van die import kwaliteit zou komen.
    Bij DFW zijn ze goed in leuke verpakkingen en concepten bedenken, maar een technische goed schijfje produceren, weten ze na bijna 20 jaar DVD en 10 jaar BD nog steeds niet
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Er zijn zat films waar DFW de rechten van heeft die ik zo zou kopen en mijn import versie vervangen als die maar enig sinds in de buurt van die import kwaliteit zou komen.
    Bij DFW zijn ze goed in leuke verpakkingen en concepten bedenken, maar een technische goed schijfje produceren, weten ze na bijna 20 jaar DVD en 10 jaar BD nog steeds niet
    Er zullen best wel minder goede DFW-transfers circuleren, daar twijfel ik niet aan. Maar als ik de door hen uitgebrachte Blu-rays van bij voorbeeld de drie seizoenen van de boeiende TV-serie "Borgia" bekijk, dan is daar werkelijk niets mis mee. 1080p, een DTS HD-MA 5.1- audiospoor, kleur, contrast en scherpte zijn allemaal dik in orde.
    Ook Entertainment One levert tegenwoordig steeds beter werk af, met name bij de TV-series. Vroeger brachten ze voornamelijk kale schijfjes op de markt, maar dat is tegenwoordig allang niet meer zo.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens mij wordt die uitgegeven door eOne!
    Oeps... niet wakker!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Dutch FilmWorks neemt distributie A-Film-titels over

    Dutch FilmWorks (DFW) neemt de distributie over van alle titels die voorheen door A-Film Benelux MSD werden verzorgd. Deze distributieovereenkomst is gisteren gesloten door DFW en het management van A-Film.

    "We zijn blij dat we deze overeenkomst hebben kunnen sluiten en dat onze titels gedistribueerd blijven worden", zegt A-Film-directeur Sim van Veen in een verklaring. "Het zou buitengewoon zonde zijn als dit forse aantal A-Film-titels niet langer in de bioscoop, op vod, dvd en tv te zien zouden zijn. DFW en het management van A-Film zullen zich de komende periode inspannen om de verdere continuïteit van deze rechtenportefeuille te waarborgen."

    Half september vroeg A-Film surseance van betaling aan. Een kleine twee weken later werd de BV A-Film Personeel failliet verklaard, en werden achttien mensen ontslagen. Eerder nam DFW al de distributie van Sneekweek over van A-Film.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  6. #131

    Standaard

    Dat is in ieder geval goed nieuws! En nu maar hopen dat DFW niet dezelfde fouten als A-Film gaat maken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #132

    Standaard

    Please breng zo snel mogelijk Dark Places en Mad Men 7 uit !
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-11-2015 om 08:46

  8. #133

    Standaard

    Hopelijk kom De Surprise ook nog uit op blu-ray

  9. #134

    Standaard

    Dutch Filmworks, lezen jullie dit? LILYHAMMER!
    Laatst aangepast door Werner : 04-11-2015 om 13:28
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dutch Filmworks, lezen jullie dit? LILLYHAMMER!
    Daar zullen ze niet zoveel kunnen Werner.
    Misschien wel met Lilyhammer ?

  11. #136

    Standaard

    De spelduivel heeft weer toegeslagen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #137

    Standaard

    Mad Men S7 wordt door Lions Gate uitgegeven. Teminste S7 op Bluray en complete box op dvd en Bluray. Op Bol.com staat nog geen dvd van S7.


    Ik hoop dat DFW nu verder gaat met Leverage. Leverage was net als CSI van Indies Entertainment. CSI werdt door Dutch Films Works her uitgegeven, maar Leverage door A film en die besloot te stoppen met tv series toen.
    Het faiet gaan van A film bied kansen om series en films die A film wel had, maar niet uitbracht als nog uit te brengen.
    Laatst aangepast door pietdvd : 04-11-2015 om 21:42

  13. #138

    Standaard

    Hopelijk neemt DFW de beeld & geluidskwaliteit over die A-film had.

  14. #139

    Standaard

    Figures. DFW had ook wel voor een leek dezelfde sfeer die A-film uitstraalde.

    Goh. Heb hier nog een oude videoband van Costa liggen waarop het logo van 'A-Video' prijkt, de homevideo-tak van A-film I guess? Nu voelt dat pas écht lang geleden.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Mad Men S7 wordt door Lions Gate uitgegeven. Teminste S7 op Bluray en complete box op dvd en Bluray. Op Bol.com staat nog geen dvd van S7.
    Ik denk dat jij het hebt over de Uk uitgave lionsgate brengt hier geen films uit...

  16. #141

    Standaard

    Dutch Filmworks brengt Mad Men - Seizoen 7 op 29 januari 2016 uit op Blu-ray

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dutch Filmworks brengt Mad Men - Seizoen 7 op 29 januari 2016 uit op Blu-ray

    Vreemd dat Bol.com 29 januari als releasedatum geeft, want Dutch Filmworks heeft Mad Men 7 al in december uitgebracht.
    Lees ook hier.
    Titel is ook gewoon op voorraad bij de leveranciers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #143

    Standaard

    Ik hoop dat DFW de rechten krijgt om eindelijk in Nederland de film "Under the skin" op blu-ray uit te brengen. Ook hoop ik op een toekomstige blu-ray release van "Donnie Darko", voorheen ook van A-film.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Vreemd dat Bol.com 29 januari als releasedatum geeft, want Dutch Filmworks heeft Mad Men 7 al in december uitgebracht.
    Lees ook hier.
    Titel is ook gewoon op voorraad bij de leveranciers.
    Ik had jouw bericht niet gelezen, maar kwam de titel toevallig tegen bij een speurtocht op bol.com. Ook Wehkamp geeft 29 januari 2016 als verschijningsdatum aan. En zo veel meer andere online-aanbieders van Blu-rays in Nederland hebben we zo langzamerhand niet meer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Ik hoop dat DFW de rechten krijgt om eindelijk in Nederland de film "Under the skin" op blu-ray uit te brengen.
    Deze wordt uitgebracht door StudioCanal, als ik me niet vergis, en niet door A-Film.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze wordt uitgebracht door StudioCanal, als ik me niet vergis, en niet door A-Film.
    In Nederland lag de distributie bij A-film. De blu-ray heeft bij mij lang in de pre-order gestaan, maar uiteindelijk heb ik hem geannuleerd en heb ik de UK versie van studiocanal gekocht.

  22. #147

    Standaard

    Oke, ik heb hier ook de UK versie liggen inderdaad
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #148

    Standaard

    Ik lees dit nieuws eigenlijk vandaag pas. Zonde dat deze filmdistributeur failliet is gegaan!
    Ik was op zoek naar de blu-ray van Lord of the Rings The Return of the King, die kon ik niet meer vinden, nu begrijp ik ook waardoor dit komt.
    Kort geleden wel The Two Towers gevonden in een MediaMarkt filiaal. Ik vond hem al nogal aan de prijs €18 maar goed en zag toen ook nog Return of the King bij een paar webshops.

    Navraag gedaan via Twitter bij enkele MediaMarkt filialen, er komt op 24-02-2016 een re-release van de Lord of the Rings Trilogy, maar niet in losse delen.
    Velen zullen de films al hebben, maar goed ging mij om de re-release van een door A-Film uitgebrachte filmreeks passend bij dit topic.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corossi Bekijk bericht
    Ik lees dit nieuws eigenlijk vandaag pas. Zonde dat deze filmdistributeur failliet is gegaan!
    Ik was op zoek naar de blu-ray van Lord of the Rings The Return of the King, die kon ik niet meer vinden, nu begrijp ik ook waardoor dit komt.
    Kort geleden wel The Two Towers gevonden in een MediaMarkt filiaal. Ik vond hem al nogal aan de prijs €18 maar goed en zag toen ook nog Return of the King bij een paar webshops.

    Navraag gedaan via Twitter bij enkele MediaMarkt filialen, er komt op 24-02-2016 een re-release van de Lord of the Rings Trilogy, maar niet in losse delen.
    Velen zullen de films al hebben, maar goed ging mij om de re-release van een door A-Film uitgebrachte filmreeks passend bij dit topic.
    De kans is groot dat dit de bioscoop versies zijn... aan de productinfo op bol.com te zien. http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...ngs/index.html

    De gouden extended cut box is nergens in pre-order te vinden...

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •