De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: TKG: Magnolia

  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard TKG: Magnolia

    Ik zoek nog de blu-ray van Magnolia met Nederlandse ondertiteling. Als iemand er nog één heeft liggen en er vanaf wil dan heb ik interesse. Maar dan wel voor een schappelijke prijs. OP bol.com staat er ook een maar ik ga er geen 40 euro voor betalen
    .

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Ik zoek nog de blu-ray van Magnolia met Nederlandse ondertiteling. Als iemand er nog één heeft liggen en er vanaf wil dan heb ik interesse. Maar dan wel voor een schappelijke prijs. OP bol.com staat er ook een maar ik ga er geen 40 euro voor betalen
    .
    Daar krijg je hem ook niet voor, op 2 cent na wordt er 50 euro voor gevraagd! (47,99 + 1,99 kosten)

    Wist niet dat ik zo'n zeldzame film in mijn verzameling heb

    Als het je zuiver om de film gaat, op Marktplaats wordt hij wel de DVD aangeboden, vanaf al zo'n 3 euro.
    Gewoon Marktplaats in de gaten houden en het forum, dan loop je er vanzelf wel een keer tegenaan
    voor een mooi prijsje. (zelf ben ik een verzamelaar en wat ik eenmaal heb gaat er alleen maar uit als
    het een dubbeling betreft.... of er moet wel een heel verschrikkelijk mooi aanbod gedaan worden, omdat
    ik niet verlegen zit om een paar euro, is dat nog niet voorgekomen en ik hoop dat dat ook in de toekomst
    zo zal blijven)

    Used Producs stores etc etc etc etc zijn leuke plekken om wat te vinden, maak nooit slapende honden
    wakker
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •