Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 233 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Last Jedi (2017)

    Gisteren zouden onder regie van Looper's Rian Johnson de opnames van Episode VIII beginnen op het Ierse eilandje Skellig Michael,
    maar het slechte weer heeft roet in het eten gegooid, waarschijnlijk is het vandaag beter weer.
    Laatst aangepast door tmvde : 23-01-2017 om 18:12

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Titel al bekend? "The return of Jar Jar Binks" of zo?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Titel al bekend? "The return of Jar Jar Binks" of zo?
    Titel zal nog wel even duren en Jar Jar

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gisteren zouden onder regie van Looper's Rian Johnson de opnames van Episode VIII.
    Eh, ik moest ff kijken: VIII ? Verhip dat is dus deel 8. Gaaf.
    Bedankt voor deze updates, ga ik volgen

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    'The Force Strikes Back'
    'The Second Hope'
    Wellicht iets met 'Revenge' of 'Return' erin..?

    Maar serieus! Star Wars! Van mij mag het allemaal. Het is freakin' Star Wars... (with probably some partial Disney- influences - Introducing Master Mika Moose)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Nieuws van de site Filmtotaal:
    Darth Vader mogelijk terug in 'Star Wars: Episode VIII

    De kans is groot dat we Darth Vader gaan zien in Gareth Edwards' Rogue One: A Star Wars Story. De film speelt zich namelijk af tussen Revenge of the Sith en A New Hope. Making Star Wars weet nu te melden dat we het iconische Star Wars-personage ook te zien gaan krijgen in Star Wars: Episode VIII.

    Het kopstuk van de Orde van de Sith wordt voor Rogue Oneomschreven als een "volledig operationeel Darth Vader-borststuk, met de helm die nog in ontwikkeling is."

    Volgens bronnen van het redelijk betrouwbare Making Star Wars vertrekt er binnenkort een team vanuit Groot-Brittannië naar de States om Hayden Christensen te trainen voor een soort optreden inStar Wars: Episode VIII. De nog titelloze film van regisseur Rian Johnson (Looper) draait vanaf 25 mei 2017 in de Nederlandse bioscoop.

    Ik vind het wel vreemd, in Revenge of the Sith heeft Darth Vader al toch al een volledig operationeel borst-stuk en de helm is toch ook hetzelfde zoals in A new Hope/The Empire Strikes Back/Return of the Jedi
    En hoe kun je in Episode III weer Darth Vader hebben, worden de feiten in Return of the Jedi nu helemaal teruggedraaid. Dadelijk gaan we nog zien dat Vader niet dood is, of hij komt terug als een Ghost verschijning.
    Maar hoe willen ze dan Anakin 's ghost verschijning aan het einde van Return of the Jedi verklaren?
    Misschien krijgen we al wat antwoorden in Episode VII in december

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Amerikanen staan er om bekend dat ze overdreven positief kunnen zijn.[Ja ik kan er soms ook wat van]
    Spielberg vond het script van Transformers 2 ook goed.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Amerikanen staan er om bekend dat ze overdreven positief kunnen zijn.[Ja ik kan er soms ook wat van]
    Spielberg vond het script van Transformers 2 ook goed.
    Ik weet het, korreltje zout. James Cameron vond Terminator 5 ook de beste sinds zijn films.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Amerikanen staan er om bekend dat ze overdreven positief kunnen zijn.[Ja ik kan er soms ook wat van]
    Spielberg vond het script van Transformers 2 ook goed.
    Misschien had Spielberg er dan ook een super film van gemaakt. Een regisseur heeft zeer veel invloed op een film (sfeer, acteren, montage,...).

  12. #12

    Standaard

    Volgens John Boyega wordt dit deel een stuk duisterder en krijgt hij fysiek veel meer te doen, zeer benieuwd hoeveel tijd er verstreken is, gezien het einde van The Force Awakens.

  13. #13

    Standaard

    Filmrelease is 7 (!) maanden verschoven...van mei 2017 naar december 2017.

  14. #14

    Standaard

    Beetje dom, week later gaat Avatar 2 draaien. Gewoon lekker in mei morten laten, mensen gaan toch wel. Straks krijg je dus twee dure films in een week tijd. Genoeg 'arme' mensen die daar geen geld voor hebben.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Filmrelease is 7 (!) maanden verschoven...van mei 2017 naar december 2017.
    Om met een bekende Sith Lord te spreken: Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Beetje dom, week later gaat Avatar 2 draaien. Gewoon lekker in mei morten laten, mensen gaan toch wel. Straks krijg je dus twee dure films in een week tijd. Genoeg 'arme' mensen die daar geen geld voor hebben.
    Vanuit financieel oogpunt is dit juist veel beter.
    De spreiding (ervanuitgaande dat de Solo film van mei 2018 ook naar december 2018 gaat) is nu beter, óók voor de merchandise: de komende jaren zal er waarschijnlijk in september weer een ‘Force Friday’ komen (de dag waarop de eerste merch van de nieuwe film verkocht mag worden) aangezien die dag in 2015 (4 september) in de US een succes was. Een paar maanden voor de feestdagen merchandise uitbrengen van dé knaller die vlak voor kerst uitkomt is gewoon financieel gezien een succes (elk kind –en veel volwassenen-) willen de pupkes, LEGO, shirts etc
    Maar goed, of dit de echte reden is van het verzetten weet ik niet. Is ook niet bekend gemaakt. Mei 2017 is al over 16 maanden....terwijl de cast nog niet helemaal rond is, het script herschreven is/wordt en de opnames nog moeten starten (muv wat Skellig Michael scenes). Dit zou een kortere post-productie tijd betekenen vergeleken met VII. Ik denk dat een paar maanden extra tijd ook genoeg was geweest maar men perse mei óf december als releasemaand wil (om begrijpelijke redenen).

    Als fan zijnde vind ik de verschuiving jammer; als verzamelaar is dit wel fijn (hopelijk krijgt Rogue One nu meer aandacht –meer LEGO sets bv- en is er meer spreiding. Scheelt een halve hypotheek )

  17. #17

    Standaard

    LOL
    http://www.slashfilm.com/avatar-2-de...s-2017-window/

    Meneer Cameron is bang dat -nu de 3D gimmick niet meer zo speciaal is- zijn Pocahontas: part II het anders zwaar gaat afleggen

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL
    http://www.slashfilm.com/avatar-2-de...s-2017-window/

    Meneer Cameron is bang dat -nu de 3D gimmick niet meer zo speciaal is- zijn Pocahontas: part II het anders zwaar gaat afleggen
    Is dat nou zo heel vreemd ?

    Cameron legt als het om nieuwe technieken gaat de lat altijd hoog in zijn films dus ik vind dat je daar wel iets respectvoller mee mag omgaan.Ik zelf houd van Star Wars maar zie ook dat ze verre van perfect zijn.

  19. #19

    Standaard

    Ik vind het heel typisch dat 2 dagen nadat bekend werd dat VIII wordt verschoven naar december 2017 (de maand waarin avatar 2 gepland stond) deze nu ook -voor onbepaalde tijd- wordt uitgesteld.

    Disney is niet bang voor de concurrentie maar Cameron klaarblijkelijk (ik heb geen harde bewijzen maar dit is wel érg toevallig natuurlijk) wel.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vind het heel typisch dat 2 dagen nadat bekend werd dat VIII wordt verschoven naar december 2017 (de maand waarin avatar 2 gepland stond) deze nu ook -voor onbepaalde tijd- wordt uitgesteld.

    Disney is niet bang voor de concurrentie maar Cameron klaarblijkelijk (ik heb geen harde bewijzen maar dit is wel érg toevallig natuurlijk) wel.
    Cameron is zelf ook producent dus die weet echt wel wat de beste keuze is + jij zal moeten snappen dat alles om geld draait.
    Of het nou toevallig is of niet ik snap het ergens wel.

    Tuurlijk was het mooi geweest als die films in een zelfde periode zouden komen maar tja dit was te verwachten.

    Als er iemand niet gek is dan is het Cameron wel.Ja ik heb die man hoog zitten want als er iemand verantwoordelijk is voor wat ik allemaal tof vindt is hij het wel
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-01-2016 om 13:25

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vind het heel typisch dat 2 dagen nadat bekend werd dat VIII wordt verschoven naar december 2017 (de maand waarin avatar 2 gepland stond) deze nu ook -voor onbepaalde tijd- wordt uitgesteld.

    Disney is niet bang voor de concurrentie maar Cameron klaarblijkelijk (ik heb geen harde bewijzen maar dit is wel érg toevallig natuurlijk) wel.
    Kan natuurlijk ook dat Disney en Fox hier contact over hebben gehad.

  22. #22

    Standaard

    Lees dat stukje op slashfilm nog maar eens.
    Maakt een hoop duidelijk.

  23. #23

    Standaard

    Logisch dat Avatar 2 nu wordt uitgesteld. Zoals ik al eerder zei, genoeg arme mensen die geen geld hebben om twee keer in korte tijd naar een dure 3D film te gaan. Beide films moeten grotendeels vissen in dezelfde vijver wat bezoekers betreft.

  24. #24

    Standaard

    En je hebt uiteraard niet genoeg schermen wereldwijd om aan de vraag te voldoen als deze twee films samen gaan draaien. Denk aan Imax etc

  25. #25

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •