Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 233 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Na het zien van Blade Runner 2049 ziet dit erg kinderachtig uit, maar natuurlijk ook een oneerlijke vergelijking.
    Ben wel benieuwd naar dit deel, ook al word ik nog niet warm van de trailer die toch weer flink wat spoilers lijkt weg te geven. Kaartje vandaag maar eens bestellen.
    Star Wars is ook meer fantasy dan sci-fi vind ik.Maar wat je al zegt het is geen vergelijking.

    Ik denk dat Star Wars fans ook meer hebben met Lord of The Rings dan met Blade Runner.

    Mooie trailer trouwens.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    Ik denk dat Star Wars fans ook meer hebben met Lord of The Rings dan met Blade Runner.
    Je stelling klopt in mijn geval wel. Understatement van het jaar

    Een paar opvallende zaken in de trailer:
    Rose en DJ (DelToro) nergens te bekennen. Denk dat de rol van DelToro te vergelijken is met Von Sydow en Stamp in eerdere delen.
    Canto Bight is ook nergens te zien.
    Verder wat zaken die –denk ik- zo gemonteerd zijn om je op het verkeerde been te zetten (bv Kylo die twijfelt de trekker over te halen met een shot van Leia er tussen waardoor het lijkt alsof hij haar schip mogelijk gaat neerhalen.)

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Na het zien van Blade Runner 2049 ziet dit erg kinderachtig uit, maar natuurlijk ook een oneerlijke vergelijking.
    Ben wel benieuwd naar dit deel, ook al word ik nog niet warm van de trailer die toch weer flink wat spoilers lijkt weg te geven. Kaartje vandaag maar eens bestellen.
    Ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind vooral, hoe mooi het productdesign ook, het camerawerk echt lelijk. Vooral de belichting in sommige shots... Krijg hier geen filmisch gevoel bij ondanks het op film gedraaid is. Heel vreemd dit.
    Qua verhaal ziet er ook weer een remake uit van Empire Strikes Back op de één of andere manier. We zullen zien wat het wordt. Ben nu niet echt een Star Wars fan, ben van de Harry Potter generatie en de prequels vond ik als kind al niet om aan te zien dus die hype is me toen ontgaan. Dus mij maakt het niet uit of dit goed of slecht wordt.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-10-2017 om 08:11
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars is ook meer fantasy dan sci-fi vind ik.Maar wat je al zegt het is geen vergelijking.

    Ik denk dat Star Wars fans ook meer hebben met Lord of The Rings dan met Blade Runner.

    Mooie trailer trouwens.
    Trailer is geweldig, Star Wars is inderdaad een ander genre scifi dan Blade Runner, maar ik ben een grote fan van beide

    Kaartje gekocht voor de IMAX voorstelling van 13:00. De marathon die om 7 uur begint, is mij iets te vroeg.

    Voor wie de trailer nog niet heeft gezien:


  5. #80

    Standaard

    Leuke trailer, maar op de één of andere manier doet het me nog niet veel. Krijg er ook niet echt een "episch" gevoel van. Maar goed, ben er wel fan van dus zal em zeker gaan bekijken. Een vergelijking met Blade Runner...tja, beetje appels en peren vind ik zelf.

  6. #81

    Standaard

    tmvde:

    Ik ook beide.
    Ben alleen niet zo'n bios man dus ik zal moeten wachten op de Blu-ray release.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    tmvde:

    Ik ook beide.
    Ben alleen niet zo'n bios man dus ik zal moeten wachten op de Blu-ray release.
    Van Blade Runner 2049 zou ik je toch wel echt aanraden om die in een IMAX bios te bekijken

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van Blade Runner 2049 zou ik je toch wel echt aanraden om die in een IMAX bios te bekijken
    Zal zeker een vette ervaring zijn ja maar die andere hobby van mij moet ook doorgaan.

  9. #84

    Standaard

    Er is inmiddels een nieuwe trailer én een TV spot verschenen, elk met nieuw beeldmateriaal dat niet in de trailer van afgelopen maand zat:

    Internationale trailer: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-jedi-onthuld/

    TV spot (hierin zit het meeste nieuwe spul): https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...tv-spot-awake/

  10. #85

    Standaard

    Bij Pathe De Kuip en Pathe De Munt komen er 4DX voorstellingen. Mag je meebewegen met de Falcon op je stoel .

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij Pathe De Kuip en Pathe De Munt komen er 4DX voorstellingen. Mag je meebewegen met de Falcon op je stoel .
    Dit lijkt mij nou echt verschrikkelijk

  12. #87
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Nog maar 2 weken en dan is het zover 14 december lekker naar SW

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Nog maar 2 weken en dan is het zover 14 december lekker naar SW
    Niet de 13e?

  14. #89
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Niet de 13e?
    Nope helaas niet moet de 13e en 14e gewoon werken anders had ik het wel geweten. En nu gaan we naar de laatste van de dag 22:45 op de 14e rest zat echt snel vol

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Nope helaas niet moet de 13e en 14e gewoon werken anders had ik het wel geweten. En nu gaan we naar de laatste van de dag 22:45 op de 14e rest zat echt snel vol
    Ik zal niks verklappen

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit lijkt mij nou echt verschrikkelijk
    Tsja, het is nieuw, dus ik wil het wel proberen. Ik verwacht zoiets als bij sommige pretparken .

  17. #92

    Standaard

    Tja nieuw is betrekkelijk...

    19 mei 2014 8 Things You Need to Know About the 4DX Theater Experience
    http://www.rollingstone.com/movies/n...ience-20140519

    En kijk ook eens naar de waarschuwing poster
    http://www.businessinsider.com/4dx-m...true&r=US&IR=T
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Niet de 13e?
    De 13e pas?
    Ik zie hem de 11e al tijdens de galapremiere

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De 13e pas?
    Ik zie hem de 11e al tijdens de galapremiere
    Als je maar niks spoiled, anders kom ik persoonlijk naar Brabant toe

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je maar niks spoiled, anders kom ik persoonlijk naar Brabant toe
    Brabant? Ik zit dan gewoon in Canto Bight of op Ahch-To

    Het embargo voor reviews loopt tot dinsdag 12 december 18:00 meen ik... dus ik mag niet eens spoilen

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Brabant? Ik zit dan gewoon in Canto Bight of op Ahch-To

    Het embargo voor reviews loopt tot dinsdag 12 december 18:00 meen ik... dus ik mag niet eens spoilen
    Veel plezier in ieder geval. De komende week ga ik toch niks meer lezen totdat ik de bios na de laatste tonen van John Williams heb verlaten

  22. #97

    Standaard

    Ik ben heel bang dat deze film precies gaat doen dan wat TFA deed.TFA vond ik cool maar nu niet weer een herhaling graag.

    Rogue One deed precies wat ik wil van een moderne SW film.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben heel bang dat deze film precies gaat doen dan wat TFA deed.TFA vond ik cool maar nu niet weer een herhaling graag.

    Rogue One deed precies wat ik wil van een moderne SW film.
    Er waar komt die angst vandaan? Ik heb dat totaal niet.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er waar komt die angst vandaan? Ik heb dat totaal niet.
    Puur omdat dit toch een vervolg is op TFA.Niet zozeer op basis van de trailers hoor.

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben bang voor een open einde en het wachten op... Vond ik bij The Empire Strikes Back echt niet fijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •