Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 78 van 78 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

Standaard

Echt? Dat wist ik niet! Is die andere kant dan toevallig ook de Engelse versie, of wel gewoon de Duitse? Ik haak juist af als een filmtitel er in het Duits op staat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Echt? Dat wist ik niet! Is die andere kant dan toevallig ook de Engelse versie, of wel gewoon de Duitse? Ik haak juist af als een filmtitel er in het Duits op staat.
    De wendecovers die ik heb halen het leeftijdslogo weg en wat reclamepraat soms. De titel zelf is hetzelfde.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wow!! net een stuk of 10 4k blurays gecontroleerd, het klopt! Bedankt. Op een regenachtige zondagmiddag dat ff omdraaien, vrij secuur werkje.
    Nou, zoveel werk is dat niet, hoor! In minder dan vijf minuten heb je dat klusje voor 10 Blu-rays geklaard.
    TV: Samsung UE55F8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DMP-BDT700EG (3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A820 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten