Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent niet alleen, aantal van mijn bestellingen zijn op 20 april vanuit Rochester, UK vertrokken en sindsdien geen updates meer op de tracking ... en ook nog niets ontvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb zelf afgelopen vrijdag een BR en 4k bij Amazon UK besteld. Die zijn onderweg. Verwachting was komende vrijdag hier:

    Bijlage 10987
    Lijkt me dat je die op tijd gaat krijgen?

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Lijkt me dat je die op tijd gaat krijgen?
    Klopt. Hij was ook gepland volgens de website op 1 mei a.s.

  4. #104

    Standaard

    Is er iets aan de hand met Amazon in Duitsland?

    Ik vind nu helemaal geen films meer die door Amazon.de zelf worden geleverd, zelfs niet met het trucje van DVD Watcher. Ik zie alleen nog maar Third Party sellers en een heleboel nieuwe films lijken gewoon nu al niet meer te krijgen.

    Heel vreemd allemaal, omdat ik op Amazon.nl wel gewoon Amazon kan kiezen als verkoper.

  5. #105

    Standaard

    Het lijkt bij alle Amazon's een zooitje op dit moment.
    Hopelijk is dit enkel het gevolg van de huidige corona crisis in de wereld en is dit niet doelbewust.

    Omdat dit samenvalt met de introductie van amazon.nl doet vermoeden dat het wel doelbewust zou kunnen zijn,..ons richting amazon.nl dwingen,.. maar ik houd het er maar op dat het toevallig is.

    Tot een paar jaar geleden kon je nog zorgeloos bestellen bij webshops als Bol en Amazon maar het zijn nu "veredelende marktplaatsen" aan het worden.
    Juist heel dat amazon.nl is op dat gebied een lachertje, en dat voorspeld weinig goeds
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #106

    Standaard

    Wat een situatie, net ook even gaan kijken op Amazon.de.

    Het is inderdaad niet alleen Amazon. Ook Bol is niet meer wat het geweest is. Meer en meer films niet meer via Bol zelf verkrijgbaar maar via externe verkopers.

    Ook opvallend de actie '2 series voor €30' die normaal bij Bol altijd recente seizoenen bevatte is nu een samenraapsel van oude rommel.

    Op deze manier vrees ik een beetje dat corona de doodsteek voor fysieke media aan het worden is.

    Maar opgeven ....no way.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het lijkt bij alle Amazon's een zooitje op dit moment.
    Hopelijk is dit enkel het gevolg van de huidige corona crisis in de wereld en is dit niet doelbewust.

    Omdat dit samenvalt met de introductie van amazon.nl doet vermoeden dat het wel doelbewust zou kunnen zijn,..ons richting amazon.nl dwingen,.. maar ik houd het er maar op dat het toevallig is.

    Tot een paar jaar geleden kon je nog zorgeloos bestellen bij webshops als Bol en Amazon maar het zijn nu "veredelende marktplaatsen" aan het worden.
    Juist heel dat amazon.nl is op dat gebied een lachertje, en dat voorspeld weinig goeds
    Heel vaag inderdaad. Ik koop niet heel vaak fysieke blurays meer, maar was nu op zoek naar een paar 4K UHD titels (1917, Interstellar en The Rise of Skywalker) en die zijn ook nergens fatsoenlijk te krijgen bij de verschillende amazons (óf uitverkocht, óf ze versturen niet naar NL, óf alleen via third party óf tegen de 30€ excl verzenden). Ik wacht wel even af tot de prijzen gaan zakken en de verkrijgbaarheid weer wat groter is.

  8. #108

    Standaard

    Wat ik altijd doe, is de film opzoeken op blu-ray.com en op hun Amazon bestel link klikken. Zo bestel ik alles nog bij Amazon en hoef ik de zoekfunctie op Amazon niet meer te gebruiken (die niet werkt)...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lee van Cleef Bekijk bericht
    Wat ik altijd doe, is de film opzoeken op blu-ray.com en op hun Amazon bestel link klikken. Zo bestel ik alles nog bij Amazon en hoef ik de zoekfunctie op Amazon niet meer te gebruiken (die niet werkt)...
    Nog bedankt voor die tip. Amazon.de is niet meer te vinden onder 'Alle koopopties bekijken' maar de links die via blu-ray.com te vinden zijn werken nog wel gewoon. Amazon.de heeft hun eigen verkoopoptie verstopt maar niet uitgeschakeld.

  10. #110

    Standaard

    Bedankt! Ze maken het je steeds moeilijker om iets via hunzelf te bestellen. Jammer genoeg zijn een heleboel third party sellers niet te vertrouwen, verzenden niet naar Nederland of vragen enorm veel verzendkosten.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bedankt! Ze maken het je steeds moeilijker om iets via hunzelf te bestellen. Jammer genoeg zijn een heleboel third party sellers niet te vertrouwen, verzenden niet naar Nederland of vragen enorm veel verzendkosten.
    Je kan ook altijd nog EBAY proberen als het niet lukt bij Amazon?

  12. #112

    Standaard

    Vreemd dat .de momenteel zo restrictief is terwijl .co.uk en .com weer redelijk normaal lijken te functioneren (wel met hogere prijzen, hogere verzendkosten en langere levertijd). Misschien dat ze de Nederlanders toch een beetje naar .nl proberen te pushen? Of hebben de Duitse klanten met dezelfde situatie te maken?

  13. #113

    Standaard

    Tip: www.wom.de
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zefde winkel als jpc.de, ik koop daar veel (klassieke) cd’s. Voor films niet echt concurerrende prijzen.

    eBay is vanwege doorgaans zeer hoge verzendkosten absoluut niet interessant voor films (of andere zaken). Al jaren niks meer via eBay gekocht.

    Over amazon wordt veel gezeurd, ook ivm werkomstandigheden, maar als webwinkel hebben zij hun zaakjes sinds eind jaren ‘90 toch het best voor elkaar. Maar nu dus even niet helaas.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vreemd dat .de momenteel zo restrictief is terwijl .co.uk en .com weer redelijk normaal lijken te functioneren (wel met hogere prijzen, hogere verzendkosten en langere levertijd). Misschien dat ze de Nederlanders toch een beetje naar .nl proberen te pushen? Of hebben de Duitse klanten met dezelfde situatie te maken?
    Als ik via VPN surf dan zie ik hetzelfde. Ik denk overigens niet dat ze de Nederlanders naar Amazon.nl willen pushen. Wat boeit hun het nou bij welke Amazon site wij shoppen? Op de Franse en Engelse site kan ik ook gewoon Amazon als verkoper kiezen.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hoe verpakken ze de films Werner?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Hoe verpakken ze de films Werner?
    Van die grote kartonnen enveloppen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #118

    Standaard

    Ik zag op https://bluray-disc.de/blu-ray-news/...o_bei_amazonde een blu-ray / dvd / tv-serie actie, maar ik krijg maar paar titels te zien. Zou het komen omdat ik uit België surf ?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Ik zag op https://bluray-disc.de/blu-ray-news/...o_bei_amazonde een blu-ray / dvd / tv-serie actie, maar ik krijg maar paar titels te zien. Zou het komen omdat ik uit België surf ?
    Dan heb je geluk. Als ik op de actie klik dan zie geen enkele titel.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dan heb je geluk. Als ik op de actie klik dan zie geen enkele titel.
    Ik zag bij de 4 for 30 in totaal 6 BR's. Bij de series niets. Onderaan de forum post staan de BR's die in de actie zitten, maar als je via die links naar amazon.de gaat zie je niet dat ze in een actie zitten (voor mij in ieder geval).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #121

    Standaard

    Je moet een actieartikel gaan. Daar zie je staan 'meer deelnemende producten'. Via die loink zie je vervolgens het hele aanbod zijn.

    Link:https://www.amazon.de/gp/promotion/A...A38250GI9AOPZC
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #122

  23. #123

    Standaard

    ik heb nog nooit films daar gekocht maar vind deze wel interessant "Interview With A Vampire" gewoon omdat het hoesje anders is dan de onze..
    Vraagje van mij aan jullie - kan je die leeftijd plaatjes eraf halen, zijn dat stickers?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    ik heb nog nooit films daar gekocht maar vind deze wel interessant "Interview With A Vampire" gewoon omdat het hoesje anders is dan de onze..
    Vraagje van mij aan jullie - kan je die leeftijd plaatjes eraf halen, zijn dat stickers?
    Heel af en toe is het een sticker, maar meestal niet. Het komt wel vaak voor dat je de cover kunt omdraaien (wendecover), is info die vaak wel op bluray-disc.de is terug te vinden.

    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...bluray_uv_copy

  25. #125

    Standaard

    Ik heb even een paar van mijn Duitse Warner-releases bekeken en geen enkele daarvan had het leeftijdslogo als sticker of een wendecover. Ik vrees dat de kans klein is dat deze een van die twee dingen wel heeft.

    Er bestaat volgens mij wel een Spaanse of Italiaanse release met dezelfde artwork en een Amerikaanse steelbook met vrijwel dezelfde artwork. Misschien dat dat nog interessante opties zijn.

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •