Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 219 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #201

    Standaard

    Als ik je berichten lees... stoppen bij amazon.de bestellen. Frustraties zijn dan opgelost. Zijn vast andere aanbieders die betere service leveren, maar wel voor een hoger bedrag. Het is maar net wat je zelf prettig vindt.

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Als ik je berichten lees... stoppen bij amazon.de bestellen. Frustraties zijn dan opgelost. Zijn vast andere aanbieders die betere service leveren, maar wel voor een hoger bedrag. Het is maar net wat je zelf prettig vindt.
    Betreffende product kan ik inderdaad ook bij Amazon UK bestellen. Komt er wel € 68 importtax bij. Op .Com zelfs zo'n € 130.
    Amazon volledig skippen? Kan ook, betaal ik € 230 meer dan op .DE.

    Was het pakweg € 20 geweest had ik dat op het aankoopbedrag geen probleem gevonden, maar dit soort bedragen wel.

  3. #203

    Standaard

    Nou ben ik wel benieuwd of het iets heel bijzonders was. Een gelimiteerd boek of zo?

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou ben ik wel benieuwd of het iets heel bijzonders was. Een gelimiteerd boek of zo?
    Nope.
    Een Westerley van Pendleton.
    Oftewel: het vest van Jeffrey 'the Dude' Lebowski.

    The "Dude" Jeff Bridges and The Westerley Sweater (pendletonwoolenmills.eu)

    Een exacte reproductie gemaakt door de fabrikant die ook het origineel heeft gemaakt die Jeff Bridges draagt.
    Met de koude wintermaanden in aantocht het ideale kledingstuk om thuis te dragen.

    Als je deze via de officiele site besteld of via Amazon.com ben je rond de € 400 kwijt. Buiten de VS zijn deze amper verkrijgbaar (muv Amazon en een duitse zaak die ook € 400 vraagt).

  5. #205

    Standaard

    Die is wel erg grappig, zou het zelf niet snel kopen maar wel wel leuk om te zien!

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is wel erg grappig, zou het zelf niet snel kopen maar wel wel leuk om te zien!


    Iets anders:

    Jarenlang dacht ik dat Amazon het bedrag pas af schreef zodra het product verzonden was.
    Ik had wat besteld wat volgende maand geleverd zou worden. Bestelling geannuleerd, product was (bij lange na) nog niet verzonden.
    Echter: op mijn CC was het bedrag al wel afgeschreven. Nee, niet gereserveerd, maar echt afgeschreven. Een dag later is het weer gecrediteerd.
    Voor mij compleet nieuw.
    Bij 2 andere bestellingen (die in sept en okt verschijnen) is er nog geeneens een bedrag gereserveerd.

  7. #207

    Standaard

    Amazon DE heeft de verzendkosten voor NL verhoogd naar € 6,99.

    https://tweakers.net/nieuws/212958/a...ar-7-euro.html

  8. #208

    Standaard

    O balen, bestel er best vaak, maar daarmee wordt het wel minder interessant.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #209

    Standaard

    Vind het vreemd dat een deel van het Duitse assortiment nog niet te bestellen is via Amazon NL (en natuurlijk tegen dezelfde prijs). Komt grotendeels uit hetzelfde magazijn.

    Dan maar wat vaker bestellen bij jpc.de. Verzendkosten daar € 2,99, en af en toe ook gratis.

  10. #210

    Standaard

    Het verbaast mij ook nog steeds dat veel producten uit het aanbod van Amazon Duitsland niet verkrijgbaar zijn bij Amazon Nederland, of - als dat wel zo is - tegen een veel hogere prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #211

    Standaard

    Voorheen €3,49 verzendkosten, nu €6,99? Is gewoon een prijsstijging van 100%!!

  12. #212

    Standaard

    Nou ben ik wel benieuwd: is er nog iemand die Prime heeft bij amazon.de? Hoef je dan nog steeds geen verzendkosten te betalen?

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dan maar wat vaker bestellen bij jpc.de. Verzendkosten daar € 2,99, en af en toe ook gratis.
    Gouden tip, bedankt. Kende die toko nog niet.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou ben ik wel benieuwd: is er nog iemand die Prime heeft bij amazon.de? Hoef je dan nog steeds geen verzendkosten te betalen?
    Ik heb dat. Antwoord is ja en nee: Nee als het Prime artikelen zijn, als het geen Prime artikelen zijn betaal je wel verzendkosten. Maar heb je Prime op Amazon & je stapt over van bijvoorbeeld Prime de naar Prime nl & en je zou later toch weer terug willen, dan kan dat niet meer. Daarom ben en blijf ik lekker bij Amazon.de Prime hebben & kan ik hiermee ook Prime video hier kijken.

  15. #215

    Standaard

    Wat is die T&T van Amazon toch waardeloos. Als iemand anders een pakje heeft besteld voor jou dan kun je m niet eens volgen, omdat ie niet via je eigen profiel is verstuurd. Bij elke ander pakketbedrijf kun je via de T&T meekijken, behalve bij Amazon.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nope.
    Een Westerley van Pendleton.
    Oftewel: het vest van Jeffrey 'the Dude' Lebowski.

    The "Dude" Jeff Bridges and The Westerley Sweater (pendletonwoolenmills.eu)

    Een exacte reproductie gemaakt door de fabrikant die ook het origineel heeft gemaakt die Jeff Bridges draagt.
    Met de koude wintermaanden in aantocht het ideale kledingstuk om thuis te dragen.

    Als je deze via de officiele site besteld of via Amazon.com ben je rond de € 400 kwijt. Buiten de VS zijn deze amper verkrijgbaar (muv Amazon en een duitse zaak die ook € 400 vraagt).
    Heb deze ook besteld bij Amazon.de (wist niet dat je deze kon kopen, dus bedankt voor de tip!).

    In eerste instantie een XL besteld, maar na meer dan een week "klaarmaken voor verzending" heb ik de L variant besteld omdat bij deze een leverdatum van zondag 29 oktober stond (ik weet niet meer of bij de XL een leverdatum stond). Uiteraard hier extra voor moeten betalen om vervolgens een bericht te krijgen de volgende dag van DHL dat het pakket op maandag 30-10 wordt bezorgd. Blijkbaar levert DHL niet eens op zondag. Na contact met de klantenservice krijg ik (als het goed is) mijn verzendkosten terugbetaald.

    Gelukkig is de L versie vandaag wel gewoon geleverd (in een doorzichtige zak, die deels open was) en deze bleek groot genoeg te zijn. De XL versie heb ik geannuleerd, want die was nog steeds niet verzonden.

    Ben met het product zeer tevreden, ziet er geweldig uit en zit heerlijk warm.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  17. #217

    Standaard

    Ik probeer de 4K steelbook van Dune 2 te bestellen bij Amazon.de maar kennelijk mag ik hem daar niet bestellen. Zodra ik naar de kassa ga krijg ik een melding dat deze niet via deze verkoper beschikbaar is, terwijl hij op zich wel bestelbaar is Iemand enig idee hoe dit zit of dat dit hier vaker voorkomt?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #218

    Standaard

    Ik zie toch echt een melding dat ie momenteel niet verkrijgbaar is.

    Nogal wiedes aangezien de film net uit is.

    Probeer het over een paar maanden nog eens.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie toch echt een melding dat ie momenteel niet verkrijgbaar is.

    Nogal wiedes aangezien de film net uit is.

    Probeer het over een paar maanden nog eens.
    Dat is zojuist weer veranderd dan, want ik had hem in mijn mandje zitten. Nu kan dat inderdaad ook al niet meer. Nu al OOP?
    We houden het in de gaten
    Laatst aangepast door BigLebowski : 08-03-2024 om 19:01
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •