Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #126
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Duitse Warner uitgaves hebben inderdaad jammer genoeg over het algemeen geen wendecover.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #127

    Standaard

    Via amazon.co.uk zie ik trouwens dat er wel een Amerikaanse release is geweest met dezelfde cover en niet dat lelijke logo:



    Op amazon.com kom ik hem echter niet tegen.

    EDIT: ok, toch wel. Zie https://www.amazon.com/Interview-Vam.../dp/B00LXPR0EA

  3. #128

    Standaard

    ok bedankt voor de info @tmvde ik heb hem besteld dus ben benieuwd wat het is.

    En Richard ik ga eens zoeken naar die releases bedankt voor de info

  4. #129

    Standaard

    Dat verbaast me altijd nog het meest: dat er op Amerikaanse uitgaven geen leeftijdslogo vermeld staat. Als er een land in de wereld is dat de tere zieltjes van zijn burgers tot in het extreme meent te moeten beschermen, dan is dat de VS wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #130

    Standaard

    Ik vind dat de Duitse releases van films gewoon lelijke leeftijd logos heeft van die hele grote vierkanten... bij ons is het beter gedaan.
    Ik ga nu voor de poster zoeken

  6. #131

    Standaard

    Maakt het echt wat uit? 95% van de tijd kijk je toch naar de rug.

  7. #132

    Standaard

    Waarom worden hier nog steeds alleen third party sellers als verkoper aangewezen en moet je moeilijk doen om Amazon zelf als seller te kunnen kiezen? Alleen de Duitse Amazon lijkt dit te doen. Ik ben toch wel benieuwd wat de reden hiervan is...

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waarom worden hier nog steeds alleen third party sellers als verkoper aangewezen en moet je moeilijk doen om Amazon zelf als seller te kunnen kiezen? Alleen de Duitse Amazon lijkt dit te doen. Ik ben toch wel benieuwd wat de reden hiervan is...
    Waarschijnlijk om amazon.nl te pushen.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waarschijnlijk om amazon.nl te pushen.
    Sorry, in dit soort complottheorieën geloof ik niet. Ik kan ook normaal bij de rest van de Amazon websites bestellen.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Sorry, in dit soort complottheorieën geloof ik niet. Ik kan ook normaal bij de rest van de Amazon websites bestellen.
    Complottheorie?

  11. #136

    Standaard

    Hoe kan je op de Duitse Amazon terug Amazon zelf als verkoper aanduiden? Krijg vooral andere verkopers te zien. En bijgevolg zie ik ook amper titels zitten in de acties 10 voor 50 euro en 4 voor 30 euro

  12. #137

    Standaard

    Net ontdekt dat het blijkbaar te maken heeft met het bezorg adres. Als ik een Duitse postcode ingeef krijg ik ineens veel meer titels te zien. Vreemd dat ze dat zo doen tegenwoordig.

  13. #138

    Standaard

    Het trucje van Lee van Cleef om via blu-ray.com naar Amazon.de te gaan werkt ook niet meer. Je kunt nergens Amazon zelf als verkoper kiezen, alleen third party sellers. Zou dit nog steeds met de corona-maatregelen te maken hebben; Alleen essential items etc?

  14. #139

  15. #140

    Standaard

    Geen idee, maar ik heb wel mijn best moeten doen om bij hunzelf een bestelling te plaatsen. Het leek allemaal goed te gaan (Amazon als verkoper) en toen ik naar mijn Einkaufsliste ging, stonden mijn items op 'niet leverbaar' Opnieuw begonnen en uiteindelijk gelukt. Verwachte leverdatum is 7 juli. Ik ben benieuwd.

    Groeten Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het trucje van Lee van Cleef om via blu-ray.com naar Amazon.de te gaan werkt ook niet meer. Je kunt nergens Amazon zelf als verkoper kiezen, alleen third party sellers. Zou dit nog steeds met de corona-maatregelen te maken hebben; Alleen essential items etc?

  16. #141

    Standaard

    Voor sommige films lukt het nog wel om via blu-ray.com Amazon als verkoper te kiezen, maar voor anderen weer niet. Wat een gedoe en ik kan nergens een reden vinden waarom dit zo is. Ik heb vorige week bij de Amazon klantenservice geïnformeerd, maar ik geloof niet dat ik nog een reactie krijg.

    Corona, te weinig personeel, nieuwe policy... who knows?

  17. #142
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Amazon Frankrijk is ook zo'n puinhoop.

  18. #143

    Standaard

    Heel raar aangezien Amazon.nl gewoon een verzamelpunt lijkt te zijn voor alle Europese Amazon's en je hier wel Amazon als verkoper kunt kiezen. Al die Duitse, Franse, Spaanse of Engelse uitgaven worden ook gewoon uit het betreffende land gehaald.

  19. #144

    Standaard

    Ok, ze zijn gewoon geleverd op 7 juli. Het kan blijkbaar nog wel. Houden zo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Geen idee, maar ik heb wel mijn best moeten doen om bij hunzelf een bestelling te plaatsen. Het leek allemaal goed te gaan (Amazon als verkoper) en toen ik naar mijn Einkaufsliste ging, stonden mijn items op 'niet leverbaar' Opnieuw begonnen en uiteindelijk gelukt. Verwachte leverdatum is 7 juli. Ik ben benieuwd.

    Groeten Peter

  20. #145

    Standaard

    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.
    Weet niet, of hij doorgaat vandaag: https://forum.blu-ray.com/showthread...t=amazon+prime

  22. #147

    Standaard

    Opvallend:

    In januari 2 dingen gepre-ordered die inmiddels beide uit zijn (1 vorige week, 1 deze week)
    De ene die vorige week verscheen kwam maar niet op voorraad (com en UK hadden m wel) maar de geplande bezorgdatum bleef op 4 sept staan. Gisteren uiteindelijk maar geannuleerd en op UK besteld (prijs was hetzelfde) waar hij dezelfde dag nog verzonden is.

    De andere had een bezorgdatum van 11 september. Het gekke was dat op de productpagina stond "vandaag besteld, 5 sept in huis" (prijs was inmiddels 1,5 keer zo hoog)
    Gechat en gevraagd hoe het kan dat een preorder ongeveer een week langer moet wachten tov een bestelling die nu wordt gedaan. Men ging eea aanpassen en er werd aangegeven dat het een priority zending zou worden.

  23. #148

    Standaard

    Ik heb ook weer een leuke: ik ben prime member bij amazon.de, dus ik hoef geen verzendkosten te betalen. Ik doe een bestelling onder de €20 en moet toch verzendkosten betalen. Contact met amazon, als het pakje geleverd is, moet ik het weer even aanmelden en dan krijg ik het terug.
    Ik ben benieuwd of ik dat steeds moet doen. Is dat een soort ontmoedigingsbeleid dat ik toch prime member bij amazon.nl moet worden of zo?

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Opvallend:

    In januari 2 dingen gepre-ordered die inmiddels beide uit zijn (1 vorige week, 1 deze week)
    De ene die vorige week verscheen kwam maar niet op voorraad (com en UK hadden m wel) maar de geplande bezorgdatum bleef op 4 sept staan. Gisteren uiteindelijk maar geannuleerd en op UK besteld (prijs was hetzelfde) waar hij dezelfde dag nog verzonden is.

    De andere had een bezorgdatum van 11 september. Het gekke was dat op de productpagina stond "vandaag besteld, 5 sept in huis" (prijs was inmiddels 1,5 keer zo hoog)
    Gechat en gevraagd hoe het kan dat een preorder ongeveer een week langer moet wachten tov een bestelling die nu wordt gedaan. Men ging eea aanpassen en er werd aangegeven dat het een priority zending zou worden.
    Dag later: nog steeds niet verzonden. Mailtje gestuurd en rap antwoord:

    Helaas hebben onze vervoerders het zo druk dat wij nog geen plek hebben kunnen vinden bij een van onze vervoerders.
    Zodra wij een vervoerder hebben kunnen aanwijzen voor uw bestelling zal u per e-mail een bevestiging ontvangen met geplande bezorgdatum.

    Ok, heb ik enigszins begrip voor....maar vreemd dat ze eerst recente bestellingen lijken te verwerken alvorens de preorders te doen.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Opvallend:

    In januari 2 dingen gepre-ordered die inmiddels beide uit zijn (1 vorige week, 1 deze week)
    De ene die vorige week verscheen kwam maar niet op voorraad (com en UK hadden m wel) maar de geplande bezorgdatum bleef op 4 sept staan. Gisteren uiteindelijk maar geannuleerd en op UK besteld (prijs was hetzelfde) waar hij dezelfde dag nog verzonden is.

    De andere had een bezorgdatum van 11 september. Het gekke was dat op de productpagina stond "vandaag besteld, 5 sept in huis" (prijs was inmiddels 1,5 keer zo hoog)
    Gechat en gevraagd hoe het kan dat een preorder ongeveer een week langer moet wachten tov een bestelling die nu wordt gedaan. Men ging eea aanpassen en er werd aangegeven dat het een priority zending zou worden.
    Ik heb nu ook iets vergelijkbaars. Iets al in november gepre-orderd. Is sinds de releasedatum, 15 september, in stock, maar mijn bestelling staat nog steeds op bezorgdatum 30 september-1 oktober. Als ik de bestelling opnieuw zou plaatsen is de bezorgdatum 21 september. Maar aangezien de prijs nu hoger is dan de laagste prijs met de Pre-order Price Guarantee en ik nog wel kan wachten, laat ik de bestelling wel staan. Maar vreemd is het wel.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •