Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #76

    Standaard

    Echt? Dat wist ik niet! Is die andere kant dan toevallig ook de Engelse versie, of wel gewoon de Duitse? Ik haak juist af als een filmtitel er in het Duits op staat.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Echt? Dat wist ik niet! Is die andere kant dan toevallig ook de Engelse versie, of wel gewoon de Duitse? Ik haak juist af als een filmtitel er in het Duits op staat.
    De wendecovers die ik heb halen het leeftijdslogo weg en wat reclamepraat soms. De titel zelf is hetzelfde.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wow!! net een stuk of 10 4k blurays gecontroleerd, het klopt! Bedankt. Op een regenachtige zondagmiddag dat ff omdraaien, vrij secuur werkje.
    Nou, zoveel werk is dat niet, hoor! In minder dan vijf minuten heb je dat klusje voor 10 Blu-rays geklaard.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Echt? Dat wist ik niet! Is die andere kant dan toevallig ook de Engelse versie, of wel gewoon de Duitse? Ik haak juist af als een filmtitel er in het Duits op staat.
    op de andere kant staat hetzelfde maar dan zonder het Duitse FSK logo, FSK is de duitse kijkwijzer, bij alle duitse blu rays zit dit op het voorblad van de amaray. Let wel dat deze duitse FSK keuring voor sommige titels funest kan zijn. Duitsland geeft niet alleen een FSK (kijkwijzer keuring) maar knipt ook in de filmversies. het kan dus dat je een titel zou kopen waarbij in de filmversie " geknipt" is vanwege grof geweld enz

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    op de andere kant staat hetzelfde maar dan zonder het Duitse FSK logo, FSK is de duitse kijkwijzer, bij alle duitse blu rays zit dit op het voorblad van de amaray. Let wel dat deze duitse FSK keuring voor sommige titels funest kan zijn. Duitsland geeft niet alleen een FSK (kijkwijzer keuring) maar knipt ook in de filmversies. het kan dus dat je een titel zou kopen waarbij in de filmversie " geknipt" is vanwege grof geweld enz
    Wat je kan doen is bekijken of er een Duitse uitgave is met een FSK18 keuring als je een titel hebt met een FSK16 keuring. De FSK18 is dan vaak de niet-geknipte versie.

  6. #81

    Standaard

    Je kunt ook in de database van https://bluray-disc.de/ kijken. Hier staat altijd of de desbetreffende film gecensureerd is of niet.

  7. #82

    Standaard

    Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik heb vorige week maandag een blu-ray besteld en die volgens Amazon gewoon beschikbaar was (en geleverd door Amazon zelf), maar ik wacht nu nog steeds op een bevestiging dat deze is verzonden. De order staat nu al een week op 'wordt snel verzonden'. Als ik vervolgens de pagina check van betreffende film dan staat deze nog steeds op 'beschikbaar'. Klantenservice geeft aan dat ik moet wachten tot de uiterste leverdatum, voordat ze iets kunnen doen. Wat is hier aan de hand? Is mijn bestelling zoekgeraakt in het warehouse oid?

  8. #83

    Standaard

    Lijkt mij een gevalletje niet op voorraad.
    "Beschikbaar" wil in mijn ogen niet zeggen "Op voorraad", maar wel dat je 'm kunt bestellen.
    Wachten tot ie weer op voorraad komt, lijkt me.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #84

    Standaard

    Ik heb totaal geen ervaring met retourneren maar dit viel me op (geen idee of het normaal is?)

    Ik had op Amazon.de wat besteld wat terug moest. Alles ingepakt, verzendlabel opgeplakt en afgegeven bij een DHL punt. Enkele uren nadat ik het heb afgegeven is het daar opgehaald door DHL en ik kreeg direct een mail dat de teruggave verwerkt is en deze binnen enkele dagen op de CC te zien is.

    Dus nog voordat Amazon het weer ontvangen heeft en heeft kunnen controleren is het al geregeld.
    Absolute topservice, Is dit normaal? Of kijkt men stiekem ook naar hoe lang je al klant bent, of je veel besteld etc?

  10. #85

    Standaard

    Dat is normaal, had ik laatst ook met een misdruk van The Walking Dead die terug moest.

  11. #86

    Standaard

    Ligt het aan mij of heeft Amazon.de voorraadproblemen?

    Ik ging net eens even kijken bij de blu-raysectie en daar werd ik er niet vrolijk van. Filteren op 'science-fiction' en 'alleen voorradige artikelen' geeft 23 pagina's weer (dat is weinig voor Amazon). Nieuwe films zijn al nagenoeg uitverkocht en zelfs films voor een select publiek (The Witch, The Lighthouse, Color out of Space bv) zijn niet meer te vinden. Maar ook oudere films zoals bv The Revenant, The Shining, Avatar, Titanic en Inception zijn niet voorradig. Het lijkt wel alsof er gewoon niks meer wordt aangevuld. Is dit de impact van het weren van niet-essentiele items?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-04-2020 om 23:57

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of heeft Amazon.de voorraadproblemen?

    Ik ging net eens even kijken bij de blu-raysectie en daar werd ik er niet vrolijk van. Filteren op 'science-fiction' en 'alleen voorradige artikelen' geeft 23 pagina's weer (dat is weinig voor Amazon). Nieuwe films zijn al nagenoeg uitverkocht en zelfs films voor een select publiek (The Witch, The Lighthouse, Color out of Space bv) zijn niet meer te vinden. Maar ook oudere films zoals bv The Revenant, The Shining, Avatar, Titanic en Inception zijn niet voorradig. Het lijkt wel alsof er gewoon niks meer wordt aangevuld. Is dit de impact van het weren van niet-essentiele items?
    Volgens mij laten ze vanwege de crisis niet alles zien, want als je bij bijvoorbeeld The Lighthouse doorklikt naar de verkopers, dan is hij gewoon te bestellen bij Amazon.

    F6DC0943-3E40-406F-B83C-5E32EDE59EC0.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 26-04-2020 om 09:08

  13. #88

    Standaard

    Gisteren wilde ik 2 BR's op amazon.de bestellen; allebei van hunzelf (dus geen andere aanbieder).
    Vervolgens de melding dat 1 van de 2 BR's niet naar NL verzonden kon worden. Ik heb dit vaker gehad (met name op .com) maar bij Amazon.de nog nooit.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gisteren wilde ik 2 BR's op amazon.de bestellen; allebei van hunzelf (dus geen andere aanbieder).
    Vervolgens de melding dat 1 van de 2 BR's niet naar NL verzonden kon worden. Ik heb dit vaker gehad (met name op .com) maar bij Amazon.de nog nooit.
    Welke was het?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke was het?
    De Arrow editie van Big Trouble in Little China.

    Heb deze uiteindelijk elders besteld.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens mij laten ze vanwege de crisis niet alles zien, want als je bij bijvoorbeeld The Lighthouse doorklikt naar de verkopers, dan is hij gewoon te bestellen bij Amazon.

    F6DC0943-3E40-406F-B83C-5E32EDE59EC0.jpg
    Ja, maar dat zijn third party sellers en geen Amazon voorraad. Die is, gezien het magere aanbod, volgens mij nagenoeg op. Bovendien betaal je vaak ook meer verzendkosten dan als je bij Amazon zelf besteld.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De Arrow editie van Big Trouble in Little China.

    Heb deze uiteindelijk elders besteld.
    Heb je goed gekeken dat het geen third party seller is? Amazon zelf verkoopt op Amazon.de alleen maar Duitse uitgaven. De enige die de Arrow uitgave verkoopt is moviemars-de.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 26-04-2020 om 14:03

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ja, maar dat zijn third party sellers en geen Amazon voorraad.
    Goed kijken , de 2e is Amazon zelf hoor!!!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Goed kijken , de 2e is Amazon zelf hoor!!!
    Thanks, het lijkt erop dat ze het inderdaad goed hebben verstopt.

    Alleen via de knop Alle Angebote kun je nog bij Amazon zelf bestellen ipv een third party seller.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    Heb je goed gekeken dat het geen third party seller is? Amazon zelf verkoopt op Amazon.de alleen alleen maar Duitse uitgaven. De enige die de Arrow uitgave verkoopt is moviemars-de.
    Net gecheckt en het was op amazon UK; niet op DE.
    Mijn fout.
    Maar goed, dan nog vreemd dat amazon UK sommige BRs niet verzend naar NL.

  20. #95

    Standaard

    Amazon zal denk ik eerst willen zorgen voor een veilige werkomgeving voor hun werknemers. Daar zijn klachten over. Kan me voorstellen dat ze dan hun eigen voorraad voor nu 'on hold' zetten. Hun eigen opslagcentra hebben even andere prioriteiten. Ik heb een lopende bestelling, die nu vermoedelijk een extra levertijd heeft van een maand. aldus mail amazon.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #96

    Standaard

    Ik heb enkele weken geleden een UHD Blu-ray bij een andere vestiging, Amazon Canada (CA), besteld, die nog steeds niet verzonden is. Normaal gesproken heb je ze vanuit Canada binnen enkele dagen in huis, maar nu geven ze op de website aan dat ze voorrang geven aan het verzenden van artikelen die dringender nodig zijn. Dus ja, bij die Amazon-vestiging kun je nog wel bestellen, maar wanneer je je spullen krijgt is nog onduidelijk. Ze geven nu ergens in juni aan. Ik zie het wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Net gecheckt en het was op amazon UK; niet op DE.
    Mijn fout.
    Maar goed, dan nog vreemd dat amazon UK sommige BRs niet verzend naar NL.
    Zelf heb ik deze : https://www.amazon.co.uk/gp/product/...?ie=UTF8&psc=1 daar 23 April besteld & deze wordt als het goed is vrijdag geleverd!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zelf heb ik deze : https://www.amazon.co.uk/gp/product/...?ie=UTF8&psc=1 daar 23 April besteld & deze wordt als het goed is vrijdag geleverd!
    Sommige titels (zoals die van jou) leveren geen problemen op; andere titels wel.
    Zie hieronder. Beide titels zijn van amazon en de ne ekan wel en de andere niet. Wellicht hangt het af van in welk magazijn ze liggen ofzo?
    Overigens speelt dit probleem met meerdere titels, niet alleen met onderstaande.



  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Sommige titels (zoals die van jou) leveren geen problemen op; andere titels wel.
    Zie hieronder. Beide titels zijn van amazon en de ne ekan wel en de andere niet. Wellicht hangt het af van in welk magazijn ze liggen ofzo?
    Overigens speelt dit probleem met meerdere titels, niet alleen met onderstaande.


    Het is een rare situatie, hopelijk verzenden ze alles zo snel mogelijk.

  25. #100

    Standaard

    Ik heb zelf afgelopen vrijdag een BR en 4k bij Amazon UK besteld. Die zijn onderweg. Verwachting was komende vrijdag hier:

    amazon.jpg

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •