Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #176

    Standaard

    Het klopt dat alle buitenlandse Amazon-vestigingen tegenwoordig verzendkosten voor verzending naar Nederland rekenen, ongeacht het bestelde bedrag. Gratis verzending kennen ze niet meer. Alleen bij Amazon NL heb je (voorlopig) nog gratis verzending onder bepaalde voorwaarden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het klopt dat alle buitenlandse Amazon-vestigingen tegenwoordig verzendkosten voor verzending naar Nederland rekenen, ongeacht het bestelde bedrag. Gratis verzending kennen ze niet meer. Alleen bij Amazon NL heb je (voorlopig) nog gratis verzending onder bepaalde voorwaarden.
    Dat weet ik, alleen was dit een order uit 2020 en toen was gratis verzending er nog wel.

  3. #178

    Standaard

    Nou, het is heel vreemd, maar bij amazon.de heb ik weer gratis verzenden. Heb wel nog prime, had het nog niet overgezet naar nl.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, het is heel vreemd, maar bij amazon.de heb ik weer gratis verzenden. Heb wel nog prime, had het nog niet overgezet naar nl.
    Zou ik niet overzetten, want eenmaal overgezet kan je never nooit meer terug.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het klopt dat alle buitenlandse Amazon-vestigingen tegenwoordig verzendkosten voor verzending naar Nederland rekenen, ongeacht het bestelde bedrag. Gratis verzending kennen ze niet meer. Alleen bij Amazon NL heb je (voorlopig) nog gratis verzending onder bepaalde voorwaarden.
    Nou das dan raar, want ik heb 2x 2 orders van 4 UHD schijven voor € 50 besteld & deze zijn zonder andere kosten verzonden, dus gewoon voor alleen € 50! Dus hier gratis verzending gewoon hoor.

  6. #181

    Standaard

    Blijkbaar hebben ze dus ook weer wat aangepast, want die gratis verzending met Prime was toch echt weg bij amazon.de.
    Nou ja, ga niet klagen.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb nooit overwogen om over te stappen naar Prime van de nl site (Wat je tot irritatie toe door de strot geduwd krijgt door de vele meldingen van ''Stap nu over naar ...''), want het is te gek voor woorden dat als je eenmaal bent overgestapt, je never nooit meer terug kunt. Amazon.de blijft voor mij althans een betere website dan de nl website.
    Ter info, Ik ben al maanden prime lid van Amazon.nl. Zonder problemen gratis lid voor 1 maand geworden van .de en .co.uk.
    ik was in 2018 al eens .de prime member geweest, dus verschoot dat het terug gratis was voor 1 maand.
    .de en co.uk ga ik nadien terug opzeggen, was enkel om prime deals te bestellen.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Ter info, Ik ben al maanden prime lid van Amazon.nl. Zonder problemen gratis lid voor 1 maand geworden van .de en .co.uk.
    ik was in 2018 al eens .de prime member geweest, dus verschoot dat het terug gratis was voor 1 maand.
    .de en co.uk ga ik nadien terug opzeggen, was enkel om prime deals te bestellen.
    Ter info, dit staat er op de NL Website: ''Welkom op het nieuwe Amazon.nl. Je hebt nu een Prime-lidmaatschap op Amazon.de, maar je kunt deze eenvoudig overzetten naar Amazon.nl, inclusief een gratis proefperiode van 30 dagen. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op Amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde lidmaatschapskosten teruggestort. Wanneer je overstapt naar Prime op amazon.nl, is het niet meer mogelijk om lid te worden van het programma op Amazon.de.

    Dus blijkbaar heb ik wel gelijk. Je kan het wellicht gratis proberen voor een maand ja, maar blijf je er langer, kan je dus ''nooit'' meer terug


  9. #184

    Standaard

    Ik heb net gekeken bij Amazon.de prime, renewal date 22/7 en mijn creditcard is gelinkt. Ik ga ervan uit dat het er gewoon afgaat als ik niet annuleer.

  10. #185

    Standaard

    Het lijkt er op dat de restricties die Amazon op pre-orders had, zijn opgeheven, want alles in mijn wish lists bij Amazon.co.uk en Amazon.de (blu-rays en comics/boeken) is nu te bestellen. Wel vreemd is dat diezelfde boeken/comics bij Amazon.nl nog niet te bestellen zijn. Wat ik ook vreemd vind, is dat Amazon.nl geen Pre-order Price Guarantee heeft.

  11. #186

    Standaard

    Kunnen meer mensen bij het zoeken geen verkopers meer aanvinken in de verticale linkerbalk?

    Op Amazon.nl kan het nog wel, maar bij Amazon.de lijkt 'ie verdwenen...

    Dit bedoel ik:

  12. #187

    Standaard

    Het is al twee keer voorgekomen dat ik op de dag dat mijn bestelling geleverd is een mail krijg met de mededeling dat de levering 1 of 2 dagen later geleverd zal worden. Vreemd, want ik krijg de bestelling dus gewoon geleverd.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is al twee keer voorgekomen dat ik op de dag dat mijn bestelling geleverd is een mail krijg met de mededeling dat de levering 1 of 2 dagen later geleverd zal worden. Vreemd, want ik krijg de bestelling dus gewoon geleverd.
    Die worden automatisch na twee of meer dagen wachttijd verstuurd. Heb er ook al diversen gehad. Ik negeer ze gewoon.

  14. #189

    Standaard

    Toch wel enkele vervelende ervaringen bij recente aankopen (amazon zelf, geen third party verkopers):

    - de recente spiderman film: ik bestelde uhd disc, die ik pas tijdens kerstvakantie opende, de 4K disc zat er niet in, enkel de blu-ray. Ondertussen was retourtermijn al verstreken.

    - JoJo Rabbit 4K: zat niet meer in origenele doos, maar in een standaard dvd-doos (1 disc). Beschadiging aan artwork nauwelijks zichtbaar, 4K en blu ray losgekomen, omdat het doosje voor 1 disc was.
    Ik vermoed dat het een geretourneerde bestelling moet zijn, waar ze het beschadigde 4k blu-ray doosje hebben vervangen door standaard dvd-doos.

  15. #190

    Standaard

    Spiderman lijkt me geen fout van Amazon. Ik zou service benaderen. Ik heb daar uitsluitend goede ervaringen mee.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Spiderman lijkt me geen fout van Amazon. Ik zou service benaderen. Ik heb daar uitsluitend goede ervaringen mee.
    Ja, die zullen ze wel gewoon vervangen hoor.

    Mijn vervelende ervaringen zijn tegenwoordig met het annuleren door amazon van pre-order boeken, die dan vaak vlak erna voor een hogere prijs weer te koop staan. Heel irritant.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, die zullen ze wel gewoon vervangen hoor.

    Mijn vervelende ervaringen zijn tegenwoordig met het annuleren door amazon van pre-order boeken, die dan vaak vlak erna voor een hogere prijs weer te koop staan. Heel irritant.
    Dat zal bij amazon.nl zijn. Ook meerdere malen meegemaakt. Dat komt doordat ze de releasedatum op amazon.nl niet aanpassen, als een release wordt uitgesteld en daardoor geeft het systeem dan aan dat een titel al uit is en ze deze niet kunnen leveren en volgt er een automatische annulering.

  18. #193

    Standaard

    Als het om Nederlandse boeken gaat kan dat niet, want die hebben ook om amazon.nl een vaste boekenprijs
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #194

    Standaard

    Ik wilde net 1 BR en 3 dvd's bestellen waarvan eentje via een externe shop was. Totale prijs was 62 euro maar bij laatste stap was het inclusief verzenden/verpakken 99 euro. Zodoende de koop niet doorgezet en ze net allen via Amazon NL besteld. Daar was het 72 euro maar scheelt wel 27 euro. En gewoon dezelfde Duitse uitgaven. Waarom zetten ze die extra kosten niet bij je winkelmand? Ze weten dat je uit Nederland komt, wees dan transparant.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik wilde net 1 BR en 3 dvd's bestellen waarvan eentje via een externe shop was. Totale prijs was 62 euro maar bij laatste stap was het inclusief verzenden/verpakken 99 euro. Zodoende de koop niet doorgezet en ze net allen via Amazon NL besteld. Daar was het 72 euro maar scheelt wel 27 euro. En gewoon dezelfde Duitse uitgaven. Waarom zetten ze die extra kosten niet bij je winkelmand? Ze weten dat je uit Nederland komt, wees dan transparant.
    Dat zal zijn omdat je bij doorverkopers hebt besteld, die hanteren soms gekke verzendkosten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #196

    Standaard

    Amazon afgelopen vrijdag stond bij een BluRay box die ik bestelde:

    'only 20 left in stock'

    Paar uur later (ik had m dus al besteld)
    'only 14 left in stock'

    Toen mijn box werd verzonden stond er zelfs 'only 4 left in stock'

    Gisteren de box ontvangen (daags na bestellen én op een zaterdag) en nu staat er opeens niks meer over 'x left in stock'

  22. #197

    Standaard

    Dus? Kan toch gewoon weer nieuwe voorraad gekomen zijn.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dus? Kan toch gewoon weer nieuwe voorraad gekomen zijn.
    Wel erg toevallig. Zeker omdat dit niet de eerste keer is. Online is er ook vanalles over te vinden.



  24. #199

    Standaard

    Ik bestel iets op Amazon dat medio september verzonden zou worden.
    Een dag later zie ik dat het product zonder Amazon doos verzonden wordt; dus in de eigen verpakking. Dit wil ik niet, dus ik wil het aanpassen....
    De betaalmethode, adres....alles is aan te passen behalve die verpakking. Dus dan maar mailen.

    Antwoord: we kunnen dit niet aanpassen. Je moet de bestelling annuleren en opnieuw doen.

    Prima, ware het niet dat de prijs inmiddels met € 22 omhoog is gegaan.
    Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost door cadeauverpakking toe te voegen. € 2 nogwat extra.

    Zo'n groot bedrijf, maar eea aanpassen zodat een bestelling die over een maand pas verzonden wordt in een Amazon doos weg gaat kunnen ze niet.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik bestel iets op Amazon dat medio september verzonden zou worden.
    Een dag later zie ik dat het product zonder Amazon doos verzonden wordt; dus in de eigen verpakking. Dit wil ik niet, dus ik wil het aanpassen....
    De betaalmethode, adres....alles is aan te passen behalve die verpakking. Dus dan maar mailen.

    Antwoord: we kunnen dit niet aanpassen. Je moet de bestelling annuleren en opnieuw doen.

    Prima, ware het niet dat de prijs inmiddels met € 22 omhoog is gegaan.
    Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost door cadeauverpakking toe te voegen. € 2 nogwat extra.

    Zo'n groot bedrijf, maar eea aanpassen zodat een bestelling die over een maand pas verzonden wordt in een Amazon doos weg gaat kunnen ze niet.
    Inmiddels is de prijs nog eens € 40 gestegen; nu een dikke € 60 meer dan een week geleden.

    En zie daar! Volgens de site is er nu al 1 op voorraad! Dus snel Amazon gecontacteerd of die ene dan mijn richting op kan.
    Helaas... "er is er GEEN op voorraad"
    Maar volgens de site is er 1. Kijk, het staat er gewoon.
    "Nee, er is er geen op voorraad"

    Frustrerende is dat COM en UK het hebben, maar je bij UK € 68 importtax betaald en bij COM zo'n € 130

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •