Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Persoonlijk ben ik er helemaal NIET blij mee.

    Ik heb niets met die streaming en nu hebben ze de NORMALE gratis verzendingen verhoogt van 30 naar 50 euro

    Balen.. en dat word dus minder afnemen... van amazon.de
    Weet je dat zeker, ik zie heel groot dit op de voorpagina staan:

    Knipsel.jpg

    En ook op deze pagina, hebben ze het nog steeds over 29 euro:

    https://www.amazon.de/gp/help/custom...2E4D3E56463CEA

  2. #52

    Standaard

    Ik zie toch nog altijd gratis levering staan vanaf 29 euro?
    https://www.amazon.de/gp/help/custom...3E4F6854485830

    Edit: Excuses voor het dubbel bericht. Had de laatste reactie nog niet gelezen.

  3. #53

    Standaard

    Heb de afgelopen dagen 2 bestellingen gedaan van boven de 29 euro. Wat ik vreemd vond dat er verzendkosten werden berekend, maar dat er iets meer korting werd gegeven met 2 verschillende redenen bij aankoop en verzending:

    Item subtotaal: EUR 31,92
    Levering en afhandeling: EUR 3,42
    Gebruikte aanbieding: -EUR 4,06
    Subtotaal zonder btw.: EUR 31,28
    Btw: EUR 6,57
    Totaal bestelling inclusief btw: EUR 37,85

    Item subtotaal: EUR 31,92
    Levering en afhandeling: EUR 3,42
    Aanpassing: -EUR 0,77
    Gratis Lieferung: -EUR 4,13
    Totaal zonder btw: EUR 30,44
    Btw: EUR 7,41
    Totaal inclusief btw: EUR 37,85

    Voorheen stond er bij verzendkosten gewoon € 0,00.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 10-11-2017 om 12:24

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb de afgelopen dagen 2 bestellingen gedaan van boven de 29 euro. Wat ik vreemd vond dat er verzendkosten werden berekend, maar dat er iets meer korting werd gegeven met 2 verschillende redenen bij aankoop en verzending:

    Voorheen stond er bij verzendkosten gewoon € 0,00.
    Ik zag dat ook, apart.

  5. #55

    Standaard

    Misschien was het een fout bij mij door die prime actie mail???

    https://www.amazon.de/gp/help/custom...?nodeId=504950
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #56

    Standaard

    ik kwam hier voor het eerst sinds lang omwille van het prime probleem. even schetsen; woon in België en sinds twee weken prime. voordien was er altijd gratis verzending vanaf 29 euro en bij bestelling met oa een boek. sinds ik prime member ben heb ik problemen:

    bestelling van 6 items, 4 prime en 2 niet prime. totaal waarde boven de 29 euro: voor mij 1 bestelling, 1 mail maar amazon splitst de bestelling in 2 verschillende bestellingen, 1 prime bestelling en 1 niet prime bestelling, voor de niet prime bestelling worden er kosten aangerekend

    bestelling van 3 items, waarde boven de 29 euro, 1 boek (prime) een game (prime) en een blu-ray (niet prime) de bestelling wordt in de mail en in mijn account in twee delen gesplitst. er worden mij terug kosten aangerekend.

    al diverse mails voor gestuurd met amazon en meer dan een half uur aan de telefoon. ze lijken te willen zeggen dat het om een bug zou gaan?? omwille van het feit dat het nog zo nieuw is voor België. ze gaan voor de twee bestellingen de kost schrappen. hopelijk geraakt het probleem snel opgelost.

  7. #57

    Standaard

    Amazon.de is sloom geworden.

    Laatst een bestelling die al iets langer onderweg was, en vorige week 3 items besteld waarvan er 2 na 5 dagen pas verzonden werden en 1 na een week (!). Het waren allemaal zaken die op voorraad waren en waar geen afwijkende levertijd bij vermeld stond.
    Ook bizar dat ze de zending in 3en hebben gesplitst waarbij de 2 dingen die in de brievenbus passen wél een tracking nummer hebben gekregen (PostNL en DHL) en het item dat een pakketzending is geen tracking heeft (DPD).

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Amazon.de is sloom geworden.

    Laatst een bestelling die al iets langer onderweg was, en vorige week 3 items besteld waarvan er 2 na 5 dagen pas verzonden werden en 1 na een week (!). Het waren allemaal zaken die op voorraad waren en waar geen afwijkende levertijd bij vermeld stond.
    Ook bizar dat ze de zending in 3en hebben gesplitst waarbij de 2 dingen die in de brievenbus passen wél een tracking nummer hebben gekregen (PostNL en DHL) en het item dat een pakketzending is geen tracking heeft (DPD).
    Niet alles wordt vanaf dezelfde locatie verstuurd bij Amazon. Gisteren een pakje ontvangen dat bij Amazon.de was besteld, maar vanuit de UK is verstuurd. Splitsen is dan ook niet heel gek soms.

  9. #59

    Standaard

    Jammer dat Amazon gebruik maakt van DHL. Vreselijk bedrijf. Vroeger Selektvracht, maar ook nu niets anders dan problemen met die toko.

    Er zou vandaag een pakket afgeleverd worden (brievenbuspost notabene) en na verloop van tijd kreeg ik de melding bij de track & trace dat ik niet thuis was. Ik woon in een appartementencomplex zonder lift dus meestal zijn ze te beroerd om naar boven te lopen en gooien ze een 'niet thuis' kaart in de brievenbus beneden. Deze keer helemaal niks gehad en ik ben gewoon de hele middag thuis geweest. Ik weet dat ze liegen want Amazon gebruikt altijd die kartonnen A4 enveloppen bij verzending van 1 a 2 blu-rays en die passen gewoon door de brievenbus.

  10. #60

    Standaard

    Ik vind amazon.de juist fijn, want dat kan ik naar afhaalpunten laten sturen en dat gaat altijd goed. Ze gebruiken ook vaak DPD naast DHL.

  11. #61

    Standaard

    DHL is mijn pakketje kwijt. Bezorger zou het hebben bezorgd, maar iig niet bij mij dan. In plaats van de bezorger er op aan te spreken trekt DHL liever de handen ervan af en mag Amazon het oplossen. Amazon was erg coulant en heeft maandag gelijk een replacement gedaan met de snelste verzending mogelijk. Nu ligt het wederom bij DHL en volgens hen is er vertraging en wordt het nu tussen de 26-29 januari geleverd.

    Wat. Een. Prutsers.

  12. #62

    Standaard

    Bij mij was ook een deel van de zending uit de BD 10st voor 50eu er 2 dag na de aangegeven datum nog niet.
    Ik wilde actie ondernemen, maar dat hoefde niet.
    Amazon gaf zelf aan dat het pakketje kwijt geraakt was en dat er een nieuwe bestelling was gedaan.
    Kreeg ook iets van die video punten, maar daar doe ik niets mee.
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #63

    Standaard

    Wat denken we hiervan? :

    Amazon vernietigt teruggestuurde producten



    Internetverkoper Amazon vernietigt in Duitsland op grote schaal teruggestuurde producten. Dat blijkt uit onderzoek van het Duitse programma Frontal21 en magazine Wirtschaftswoche, die zich onder meer baseren op interne productlijsten, foto’s en verklaringen van medewerkers. Het Duitse ministerie van Milieu spreekt schande van de praktijken.

    Het internetbedrijf dankt volgens bronnen onder meer producten af die nog bruikbaar zijn. Het gaat bijvoorbeeld om afwasmachines, matrassen, koelkasten en mobiele telefoons. Een medewerkster verklaarde op dagelijkse basis voor tienduizenden euro’s aan producten te hebben vernietigd.

    Staatssecretaris Jochen Flasbarth (Milieu) spreekt over een „groot schandaal” en heeft het bedrijf om opheldering gevraagd. Amazon ontkent overigens niet dat producten worden vernietigd. Het bedrijf zegt zich in te zetten om processen te verbeteren, zodat zo weinig mogelijk producten hoeven te worden afgedankt.

    Bron: Telegraaf.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-06-2018 om 11:41

  14. #64

    Standaard

    Als produkten nog verkoopbaar zijn desnoods als 2e hands met korting lijkt me dit een slechte zaak.

  15. #65

    Standaard

    Ik probeer 3 UHD te bestellen via 3 x2 actie, maar derde item wordt constant niet geaccepteerd. Hebben meer mensen hier last van?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #66

    Standaard

    Ik heb hier gewoon 3 UHD,s besteld met korting: Tomb Raider (2018), Pacific Rim: Uprising, en Maze Runner: The Death Cure.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #67

    Standaard

    Ik heb ook geen probleem ermee gehad. Check anders even of je wel amazon als seller hebt...daar wil nog wel eens het probleem inzitten namelijk.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  18. #68

    Standaard

    Net weer geprobeerd, en nu werkt het wel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #69

    Standaard

    Hoe zit het met als je Prime neemt? Is dat gratis bezorgen alleen voor Amazon Duitsland of geld het ook vanuit Amazone UK of Amazon Frankrijk?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hoe zit het met als je Prime neemt? Is dat gratis bezorgen alleen voor Amazon Duitsland of geld het ook vanuit Amazone UK of Amazon Frankrijk?
    alleen Duitsland
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #71

    Standaard

    Ik ben met Prime gestopt, vooral ook omdat het alleen voor de Duitse vestiging van Amazon geldt, en niet voor alle andere. Het kostte me toch meer dan dat het opleverde (5,99 per maand). Zo vaak bestel ik daar nu ook weer niet en het kan me niet zo veel schelen als ik wat langer op mijn bestelling moet wachten. Bestel je regelmatig goedkopere artikelen dan kan het mogelijk wel enig voordeel opleveren. En de videodienst van Amazon (Prime Video) kan me niet bekoren. Nee, Select van bol.com voor 9,99 per jaar is in dat opzicht een stuk aantrekkelijker. Dat heb ik allang terugverdiend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #72

    Standaard

    Met de brexit in gedachte, kijk ik nu naar Duitsland. Ondanks de foeilelijke leeftijdaanduiding op de cover. Valt mij op dat de 4k blurays prijzen significant zijn gedaald. Standaard prijzen zijn nu richting 26 euro. Gisteren Fallout gekocht voor 22 euro. Dan neem ik die lelijke hoezen maar voor lief.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Met de brexit in gedachte, kijk ik nu naar Duitsland. Ondanks de foeilelijke leeftijdaanduiding op de cover. Valt mij op dat de 4k blurays prijzen significant zijn gedaald. Standaard prijzen zijn nu richting 26 euro. Gisteren Fallout gekocht voor 22 euro. Dan neem ik die lelijke hoezen maar voor lief.
    Mag ik je erop wijzen dat veel Blu-rays in Duitsland voorzien zijn van een zgn. Wendecover, d.w.z. aan de binnenkant dezelfde hoesafbeelding, maar dan zonder leeftijdslogo en streepjescode? Zodat je deze eenvoudig kunt omdraaien en dan een hoes hebt zonder deze (verplichte) attributen?
    Ik zeg niet dat dit bij Fallout het geval is, want dat wisselt per maatschappij, maar misschien heb je 'geluk'.
    Trouwens, dit soort omdraaibare hoezen heb ik recentelijk ook in Nederland bij sommige maatschappijen gezien.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-04-2019 om 11:16
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mag ik je erop wijzen dat veel Blu-rays in Duitsland voorzien zijn van een zgn. Wendecover, d.w.z. aan de binnenkant dezelfde hoesafbeelding, maar dan zonder leeftijdslogo en streepjescode? Zodat je deze eenvoudig kunt omdraaien en dan een hoes hebt zonder deze (verplichte) attributen?
    Ik zeg niet dat dit bij Fallout het geval is, want dat wisselt per maatschappij, maar misschien heb je 'geluk'.
    Trouwens, dit soort omdraaibare hoezen heb ik recentelijk ook in Nederland bij sommige maatschappijen gezien.
    Wow!! net een stuk of 10 4k blurays gecontroleerd, het klopt! Bedankt. Op een regenachtige zondagmiddag dat ff omdraaien, vrij secuur werkje.

  25. #75

    Standaard

    Ik zou eens naar amazon.it kijken Dai, daar liggen de prijzen echt een stuk lager voor 4K.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •