Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 219 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #151

    Standaard

    Amazon.de zegt bezorgd, DHL zegt bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Vreemde is ook dat ik eind van de middag een mail heb ontvangen van Amazon dat mijn pakket 1-2 dagen vertraagd is, maar als ik op de website zelf kijk staat er 'geleverd.' Mis ik iets (behalve mijn pakketje)?

  2. #152

    Standaard

    Misschien hebben de buren het pakje aangenomen?

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Misschien hebben de buren het pakje aangenomen?
    Nee, de prutsers van DHL Parcel hadden m weer eens bezorgd op een verkeerd adres.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Amazon.de zegt bezorgd, DHL zegt bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Vreemde is ook dat ik eind van de middag een mail heb ontvangen van Amazon dat mijn pakket 1-2 dagen vertraagd is, maar als ik op de website zelf kijk staat er 'geleverd.' Mis ik iets (behalve mijn pakketje)?
    Dat zie ik wel vaker bij Amazon.nl. Heb ik het pakketje al in de bus liggen, krijg ik een mailtje dat er vertraging in de levering is met 1 a 2 dagen. Beetje vreemd dit...zou best al geleverd kunnen zijn dus, maar niet bij jou dan.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Dat zie ik wel vaker bij Amazon.nl. Heb ik het pakketje al in de bus liggen, krijg ik een mailtje dat er vertraging in de levering is met 1 a 2 dagen. Beetje vreemd dit...zou best al geleverd kunnen zijn dus, maar niet bij jou dan.
    Dat heb ik ook regelmatig, erg vreemd eerlijk gezegd.

  6. #156

  7. #157

    Standaard

    Ik wilde wat dingen bestellen en het viel me bij meerdere Amazon's (.de, .co.uk) op dat die items niet beschikbaar waren. Toen heb ik het nog eens geprobeerd, maar dan via een Privé venster en toen waren ze wel beschikbaar en kon ik ze wel in mijn Mandje stoppen, inloggen en afrekenen. Merkwaardig.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik wilde wat dingen bestellen en het viel me bij meerdere Amazon's (.de, .co.uk) op dat die items niet beschikbaar waren. Toen heb ik het nog eens geprobeerd, maar dan via een Privé venster en toen waren ze wel beschikbaar en kon ik ze wel in mijn Mandje stoppen, inloggen en afrekenen. Merkwaardig.
    Wat bedoel je met een "privévenster"? Als je aangelogd bent met je standaard Amazon-account? Of via je Prime-account?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat bedoel je met een "privévenster"? Als je aangelogd bent met je standaard Amazon-account? Of via je Prime-account?
    Bij zo'n beetje elke browser kun je 'incognito (privé)' browsen. Meestal onder instellingen te vinden.

    Ook op de NL, UK en FR sites en Nederlandse verkoopsites zoals Bol.com en Coolblue zie ik die 'Tijdelijk niet beschikbaar' melding regelmatig.

    Het zal wel te maken hebben met de feestdagen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 30-11-2020 om 20:07

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat bedoel je met een "privévenster"? Als je aangelogd bent met je standaard Amazon-account? Of via je Prime-account?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij zo'n beetje elke browser kun je 'incognito (privé)' browsen. Meestal onder instellingen te vinden.

    Ook op de NL, UK en FR sites en Nederlandse verkoopsites zoals Bol.com en Coolblue zie ik die 'Tijdelijk niet beschikbaar' melding regelmatig.

    Het zal wel te maken hebben met de feestdagen.
    Wat Pastichio Rocker zegt, een incognito venster, dus zonder cookies. Het maffe is dus, dat je dan dingen wel kunt bestellen en ingelogd / met cookies niet.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat Pastichio Rocker zegt, een incognito venster, dus zonder cookies. Het maffe is dus, dat je dan dingen wel kunt bestellen en ingelogd / met cookies niet.
    Maar het gaat je never nooit niet lukken om zonder aangemeld te zijn op je Amazon-account daar iets te bestellen. Hoe omzeil je dat dan? Je pas aanmelden na het vullen van je winkelmand? Ik heb die privé-instelling van een webbrowser overigens nog nooit gebruikt, laat staan behoefte aan gehad omdat ik niets te verbergen heb, vandaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar het gaat je never nooit niet lukken om zonder aangemeld te zijn op je Amazon-account daar iets te bestellen. Hoe omzeil je dat dan? Je pas aanmelden na het vullen van je winkelmand? Ik heb die privé-instelling van een webbrowser overigens nog nooit gebruikt, laat staan behoefte aan gehad omdat ik niets te verbergen heb, vandaar.
    Heeft niks met verbergen te maken, maar dat je niet gevolgd wilt worden, maar dat terzijde. De reden dat ik privé modus probeerde, was omdat ik het zo gek vond dat die artikelen niet te bestellen zouden zijn.

    Wat werkt niet: ingelogd zijn met cookies, dan zijn die artikelen niet in de winkelmand te plaatsen.
    Wat werkt wel: privé modus, artikel in winkelmand, afrekenen, inloggen, bevestigen.

    Daarom dat ik het zo maf vind.

  13. #163

    Standaard

    Ook lekker. Pakje was vertrokken vanuit Brandenburg, lees ik later in de status, dat het pakje in Lombardije is en een dag later dat het niet meer bezorgd kan worden en terug naar Amazon wordt gestuurd. Mijn geld krijg ik pas 5-7 dagen nadat Amazon het verwerkt heeft weer terug. Lekkere service.

  14. #164

    Standaard

    Geen gratis verzending meer voor boeken bij Amazon.de. Ook niet boven de 29 euro.

    Blijkbaar hebben ze hun hulppagina nog niet aangepast:

    https://www.amazon.de/-/en/gp/help/c...2E4D3E56463CEA

    Maar klik je door naar de lijsten met gratis verzending, dan staat Nederland er niet meer bij:

    https://www.amazon.de/-/en/gp/help/c...deId=201910160

    Blijkbaar willen ze ons meer naar Amazon.nl pushen.
    Laatst aangepast door tmvde : 26-03-2021 om 09:53

  15. #165

    Standaard

    Gelukkig heb ik mijn Duitse prime account aangehouden, dan heb ik hier geen last van...

  16. #166

    Standaard

    Irritant, want de Duitse acties gelden eigenlijk nooit op Amazon.nl.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gelukkig heb ik mijn Duitse prime account aangehouden, dan heb ik hier geen last van...
    Ik heb nooit overwogen om over te stappen naar Prime van de nl site (Wat je tot irritatie toe door de strot geduwd krijgt door de vele meldingen van ''Stap nu over naar ...''), want het is te gek voor woorden dat als je eenmaal bent overgestapt, je never nooit meer terug kunt. Amazon.de blijft voor mij althans een betere website dan de nl website.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb nooit overwogen om over te stappen naar Prime van de nl site (Wat je tot irritatie toe door de strot geduwd krijgt door de vele meldingen van ''Stap nu over naar ...''), want het is te gek voor woorden dat als je eenmaal bent overgestapt, je never nooit meer terug kunt. Amazon.de blijft voor mij althans een betere website dan de nl website.
    Nou, we moeten dus waarschijnlijk toch overstappen....gratis verzenden naar Nederland is verwijderd. Het viel mij al op bij een laatste bestelling dat de verzendkosten er niet afgehaald werden. Eerste klantenservice contact leerde dat het klopte, Nederland stond niet meer in het lijstje van gratis verzenden. Toch nog een keer gevraagd, werd nu gezegd dat het een foutje in het systeem was en ik gewoon kon bestellen en dan achteraf de verzendkosten terug kreeg. Gedaan en gekregen, maar nu werd nogmaals gezegd dat gratis verzenden afgelopen was. Helaas, staat nu ook op de site..... Het heeft dus geen zin meer om Duitse Prime lid te blijven.

  19. #169

    Standaard

    Vreemd dat verzending naar België wel gratis blijft, want Amazon NL is net zo Nederlands als Zavvi NL dat is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, we moeten dus waarschijnlijk toch overstappen....gratis verzenden naar Nederland is verwijderd.... Helaas, staat nu ook op de site..... Het heeft dus geen zin meer om Duitse Prime lid te blijven.
    Wat is dit dan? Er staat toch duidelijk gratis bezorging (Is zomaar een titel): https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07Y4M...s%2C296&sr=1-1

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, we moeten dus waarschijnlijk toch overstappen....gratis verzenden naar Nederland is verwijderd. Het viel mij al op bij een laatste bestelling dat de verzendkosten er niet afgehaald werden. Eerste klantenservice contact leerde dat het klopte, Nederland stond niet meer in het lijstje van gratis verzenden. Toch nog een keer gevraagd, werd nu gezegd dat het een foutje in het systeem was en ik gewoon kon bestellen en dan achteraf de verzendkosten terug kreeg. Gedaan en gekregen, maar nu werd nogmaals gezegd dat gratis verzenden afgelopen was. Helaas, staat nu ook op de site..... Het heeft dus geen zin meer om Duitse Prime lid te blijven.
    Amazon.nl vind ik tot nu toe wel een slap aftreksel. Op .de zijn boeken en comics die al wel te bestellen zijn, die op .nl nog niet beschikbaar zijn. Mega irritant.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat is dit dan? Er staat toch duidelijk gratis bezorging (Is zomaar een titel): https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07Y4M...s%2C296&sr=1-1
    Staat hier, staat Duitsland en Oostenrijk.

  23. #173

  24. #174
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Alleen voor de vermeldde banken blijkbaar. Ik heb sowieso reeds 2FA aanstaan voor mijn Amazon accounts als extra beveiliging.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #175

    Standaard

    Kreeg net een mail dat een bestelling niet kon worden verzonden, omdat de betaling werd geweigerd door de bank. Zelfde creditcard bevestigd en toen kon het wel, maar opeens was de order uit juli 2020 wel duurder geworden, omdat opeens wel verzendkosten worden gerekend. Apart. Contact opgenomen en als ik de order ontvangen heb, kan ik contact opnemen en dan krijg ik de kosten terug. Wel merkwaardig en benieuwd of dat straks ook bij andere orders gaat gebeuren.

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •