De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke Mediaspeler voor engelse (Live) TV zenders?

    Ik ben nu al een paar dagen aan het struinen op internet maar wordt niet veel wijzer, dus leg ik de vraag aan de experts voor

    Ik zou graag Live TV kijken en dan met name engelse TV zenders. Ik heb verschillende kastjes bekeken (Red360 Plus, amazon Fire TV, DitIsTV, Raspberry) maar kan niet echt opmaken welke optie de beste is. En vooral ook het makkelijkst in de bediening. Ik kan het kastje aansluiten op een netwerkkabel en via HDMI met de TV verbinden.

    Wat is volgens jullie de beste optie uit het bestaande aanbod?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  2. #2

    Standaard

    Ik heb totaal geen ervaring met het kijken van Engelse TV, maar moet je daarvoor niet ook daar wonen of ze überhaupt te kunnen zien? Tenzij je gebruik maakt van een VPN ofzo natuurlijk.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Mijn advies: zet een satellietschotel op je dak. Nogal wat Britse zenders zijn FTA (free to air).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijn advies: zet een satellietschotel op je dak. Nogal wat Britse zenders zijn FTA (free to air).
    Dat is niet voor iedereen zomaar te doen. Voor mij is het bijvoorbeeld verboden om een schotel op het dak te zetten (pand is monument en VVE staat het niet toe).
    En dat zal voor meerdere ook gelden.

    Ik weet er weinig van, maar van wat ik weet is dat de Roku goede reviews krijgt.
    Maar of die precies geeft van wat TS wil weet ik niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •