De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Roger Waters The Wall

    Eindelijk weer eens een bluray die de moeite van het aanschaffen waard is: op 16 november komt dan toch Roger Waters The Wall uit!

    Er komt een gewone bluray en een special edition.
    http://www.rogerwaters.eu/images/sto...allive_dvd.jpg

    Daarnaast ook een dvd- en cd-uitgave.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-10-2015 om 20:14 Reden: Afbeelding veel te groot. Let daar op a.u.b.

  2. #2

    Standaard

    De Duitse versie van amazon heeft zo'n lelijke FSK-melding op de hoes. Iemand een idee of dat een losse sticker is of echt op de hoes gedrukt?

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-10-2015 om 20:14 Reden: Formaat afbeelding aangepast.

  3. #3

    Standaard

    Bij de Duitse versie is het volgens mij nooit een sticker. Vaak is op beide kanten van het hoesje de afbeelding zichtbaar. Maar als dit een keepcase is, zal dat dus anders zijn.

    Dit is een must voor mij. Heb de film nu twee keer in de bios gezien, na het spektakel live te hebben mogen aanschouwen in 2013 (Werchter). Fantastisch idee van Roger Waters om dit in de bioscoop uit te brengen, het brengt de grootsheid van het spektakel goed over.
    Ook al is de live ervaring uiteraard nooit te overtreffen.

    Ik vond het geïntegreerde verhaal van Water's roadtrip naar de memorials van zijn omgekomen opa en vader (in WO1, Frankrijk en WO2 Italië) een mooie en gevoelige toevoeging. Het geeft de film en ook het album (wat mij betreft) in een duidelijker perspectief.
    Een concert zoals de wereld nooit eerder heeft aanschouwd.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  4. #4

    Standaard

    Ik heb het in Arnhem live gezien, ben ook benieuwd naar de bluray.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de show in Arnhem en in Amsterdam gezien en vond het een mooi optreden. Is besteld dus

  6. #6

    Standaard

    Weet iemand of de special edition ook in Nederland uitkomt? Zie 'm tot nu toe alleen aangekondigd op buitenlandse websites
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Weet iemand of de special edition ook in Nederland uitkomt? Zie 'm tot nu toe alleen aangekondigd op buitenlandse websites
    http://tinsel.tv/roger-waters-the-wall/

  8. #8

    Standaard

    Dank je wel WaymannDirector. Alleen de standdaard editie dus, dat wordt een import dus!
    Release is trouwens ook nog eens 2,5 week later dan in de UK, daar is het 16-11 al.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •