De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ant-Man and the Wasp

    This summer's Ant-Man is getting a sequel. Marvel has officially announced Ant-Man And The Wasp, plus: three untitled films...

    Starring Paul Rudd, Marvel's Ant-Man proved to be a lighter, more contained companion piece to this summer's behemoth of a blockbuster, Age Of Ultron. That Ant-Man had a bit of a turbulent production (which we won't rehash here) led to some speculation that director Peyton Reed's superhero flick might stumble; to the surprise of both critics and audiences, Ant-Man proved to be a frothy, entertaining success.
    Well, if you enjoyed that film, there's reason to celebrate: Marvel has just officially announced the sequel. It's called Ant-Man And The Wasp - a title which makes patent what most comic book fans would probably have assumed in any case: that Evangeline Lilly will be assuming the role of The Wasp alongside Paul Rudd's incredible shrinking superhero.
    Ant-Man And The Wasp is slated for release on the 6th July 2018 - filling in the slot originally occupied by Black Panther. To make room, Black Panther's now moved forward to the 16th February 2018, while Captain Marvel will move from its November 2018 position to the 8th March 2019.
    It's a bit of a shake-up for Phase Three in the Marvel Cinematic Universe, then. But the surprises don't end there; Marvel has also announced three, as-yet unnamed films for the 1st May, the 10th July and the 6th November 2020.


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks dat de (werk)titel weinig origineel is, ben ik reuze benieuwd. Wasp was in de comic al een favoriet, meer dan Ant-man, maar van die film heb ik ook enorm genoten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik ben het helemaal met je eens Claudio; Wasp was ook een van mijn favorieten!


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag de trailer: http://m.ign.com/articles/2018/01/30...opping-tuesday

    Waar blijft de Solo trailer

  6. #6

    Standaard

    Ook weer vermakelijk genoeg zie ik, wordt weer een bioscoop bezoekje met de kinderen!

  7. #7

  8. #8
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gaaf....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #9

    Standaard

    Ondertussen nog wat nieuwe trailers, de laatste is wel grappig . Allemaal erg kleinschalig (jawel) i.v.m. Infinity War, maar toch leuk voor de afwisseling.




  10. #10

    Standaard

    Anders doe je de Franse titel eerst Hopelijk UK weer met NL subs.

    AEA5D6B2-2A50-4CEB-B98D-ABA9D5AF5666.jpg

    Gisteren trouwens gezien in de IMAX in Rotterdam, erg vermakelijk en die mid credit scène, heftig.
    Laatst aangepast door tmvde : 23-07-2018 om 17:20

  11. #11

    Standaard

    Gisteren ook in de bios gezien, vond het een goede film, beter dan de eerste!

  12. #12

    Standaard

    Inderdaad een heerlijke film! Het verhaal vond ik ook sterk; mensen die altijd maar klagen dat alle superheldenfilms hetzelfde zijn, zullen wel blij zijn met deze film. En tegelijkertijd worden mensen die de Marvel superheldenfilms wel waarderen, ook op hun wenken bediend. Mooi gedaan.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad een heerlijke film! Het verhaal vond ik ook sterk; mensen die altijd maar klagen dat alle superheldenfilms hetzelfde zijn, zullen wel blij zijn met deze film. En tegelijkertijd worden mensen die de Marvel superheldenfilms wel waarderen, ook op hun wenken bediend. Mooi gedaan.
    Het is ook allemaal erg mooi gedaan met dat kwantumrijk, qua geluid en beeld. Ik zie uit naar de 4K UHD versie waarvan we waarschijnlijk weer de UK versie zullen moeten gaan kopen...

  14. #14

    Standaard

    Nou, de 3D lijkt mij ook erg, erg leuk met deze film.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •