De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Ultimate Soundtrack Collection

    Sony brengt in januari een collectie van Star Wars soundtracks uit. Ik kon zo gauw nog geen topic hierover vinden. De collectie wordt op drie manieren uitgebracht:

    - Star Wars: The Ultimate Vinyl Collection (11 LP's)
    - Star Wars: The Ultimate Soundtrack Collection (Episode 1 t/m 3 elk een aparte CD, Episode 4 t/m 6 elk twee CD's. Plus DVD en Bonus CD.)
    - Star Wars: The Ultimate Digital Collection (High definition downloads)

    Meer info: http://www.starwars.com/news/sony-cl...rs-soundtracks

    StarWarsCollection.jpg

    Als Ultimate Collection vind ik het overigens wel opvallend dat The Force Awakens niet in deze collectie zit.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Sony brengt in januari een collectie van Star Wars soundtracks uit. Ik kon zo gauw nog geen topic hierover vinden. De collectie wordt op drie manieren uitgebracht:

    - Star Wars: The Ultimate Vinyl Collection (11 LP's)
    - Star Wars: The Ultimate Soundtrack Collection (Episode 1 t/m 3 elk een aparte CD, Episode 4 t/m 6 elk twee CD's. Plus DVD en Bonus CD.)
    - Star Wars: The Ultimate Digital Collection (High definition downloads)

    Meer info: http://www.starwars.com/news/sony-cl...rs-soundtracks

    StarWarsCollection.jpg

    Als Ultimate Collection vind ik het overigens wel opvallend dat The Force Awakens niet in deze collectie zit.
    The Force Awakens soundtrack wordt niet door Sony uitgebracht, zal daar wel mee te maken hebben.
    Overigens is van de cd-box alleen de bonus cd nieuw, alle andere cd's zijn al los uitgebracht,
    de dvd zat al bij Revenge of the Sith soundtrack.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    The Force Awakens soundtrack wordt niet door Sony uitgebracht, zal daar wel mee te maken hebben.
    Dat klinkt logisch.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Overigens is van de cd-box alleen de bonus cd nieuw, alle andere cd's zijn al los uitgebracht,
    de dvd zat al bij Revenge of the Sith soundtrack.
    Ik heb zelf nog helemaal geen Star Wars soundtrack dus dit is wel een mooie manier om ze in huis te halen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik heb zelf nog helemaal geen Star Wars soundtrack dus dit is wel een mooie manier om ze in huis te halen.
    In mijn ogen zeer het geld waard!

  5. #5

    Standaard

    Heb de collectie sinds vandaag in huis. Zeer content mee.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •