Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jessica Jones [Netflix, 2015]

    De eerste volledige trailer is er.....

    O, o, wat heb ik zin in deze serie.



    Voor de liefhebbers: zorg ook dat je de graphic novel leest, die is zeer de moeite waard.


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben ook erg benieuwd, nog even geduld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Grappig Dr. Who speelt erin mee. En er is een gerucht dat Matt Murdock komt opdagen. Ik kijk er wel naar uit. Ik vond DareDevil een zeer geslaagde TV serie.

  4. #4

    Standaard

    Ongetwijfeld zal Murdock langskomen (of aan gerefereerd worden) omdat ze in hetzelfde universum zitten en ze de samenhang willen laten zien

  5. #5

    Standaard

    Serie staat er sinds vandaag op.

    Net eerste aflevering gekeken. Ademt dezelfde sfeer als Daredevil. Hele aardige premise, tweede deel van de aflevering begon de vaart erin te komen.

  6. #6

    Standaard

    Gooi seizoen 1 gelijktijdig op bluray en ik koop het voor de volle mep. House of cards, daredevil, jessica jones, fargo, penny dreadfull, orange is the new black 6x 40=bam €240 in de pocket van netflix. Ik ga denk ik ff wachten tot er meerdere series zij en dan abonnement activeren.

  7. #7

    Standaard

    Dat druist natuurlijk helemaal tegen het doel van netflix in....ze hebben juist die series om mensen te lokken om een abonnement te nemen.

    Vanavond ga ik ermee beginnen !

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Gooi seizoen 1 gelijktijdig op bluray en ik koop het voor de volle mep. House of cards, daredevil, jessica jones, fargo, penny dreadfull, orange is the new black 6x 40=bam €240 in de pocket van netflix. Ik ga denk ik ff wachten tot er meerdere series zij en dan abonnement activeren.
    Is een mooie gedachte voor de puristen, zoals jij en ik, maar het verdienmodel van netflix is totaal anders en eigenlijk ook compleet terecht. DVD/Bluray is een behoorlijke nichemarkt aan het worden, omdat het door partijen als Netflix is ingehaald. Netflix heeft het dus ook helemaal niet nodig (sterker nog: Ze zullen er van weg willen blijven door alle haken en ogen).

    Wijs er trouwens wel op dat Fargo en Penny Dreadful niet van Netflix zijn, maar dat die door een deal met de netwerken (Showtime en FX) een dag na de uitzending in Europa op Netflix mogen worden gezet. Zelfde geldt voor Better Call Saul. Daarbij is het aanbod van Netflix in Nederland dusdanig dat een abonnement qua kosten (in mijn optiek) al meer dan te rechtvaardigen is.
    Laatst aangepast door gompier : 21-11-2015 om 23:14

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Is een mooie gedachte voor de puristen, zoals jij en ik, maar het verdienmodel van netflix is totaal anders en eigenlijk ook compleet terecht. DVD/Bluray is een behoorlijke nichemarkt aan het worden, omdat het door partijen als Netflix is ingehaald. Netflix heeft het dus ook helemaal niet nodig (sterker nog: Ze zullen er van weg willen blijven door alle haken en ogen).

    Wijs er trouwens wel op dat Fargo en Penny Dreadful niet van Netflix zijn, maar dat die door een deal met de netwerken (Showtime en FX) een dag na de uitzending in Europa op Netflix mogen worden gezet. Zelfde geldt voor Better Call Saul. Daarbij is het aanbod van Netflix in Nederland dusdanig dat een abonnement qua kosten (in mijn optiek) al meer dan te rechtvaardigen is.
    De genoemde series komen een jaar later uit op discs, dus men maakt zowiezo kosten voor dvd/bluray. Als men gelijktijdig streamt en op netflix uitbrengt maken ze evenveel kosten, voor zover mijn logica standhoud. Ik activeer mijn netflix account 3x per jaar, ik wacht op 2 a 3 netflix series en stop de automatische inasso.

  10. #10

    Standaard

    Het ligt niet aan de kosten dat ze de series niet tegelijkertijd op blu-ray/DVD uitbrengen, maar (wat ik eerder zei) om klanten te trekken wachten ze daar even mee. HBO doet toch exact hetzelfde? Eigen series kunnen enorme trekkers zijn, wat mensen net dat extra zetje geeft om een abonnement te nemen. En dat hebben ze veel liever.

    Gisteravond meteen 5 delen gekeken; misschien een indicatie wat ik van de serie tot nu toe vind. Ritter is echt perfect gecast....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    De genoemde series komen een jaar later uit op discs, dus men maakt zowiezo kosten voor dvd/bluray. Als men gelijktijdig streamt en op netflix uitbrengt maken ze evenveel kosten, voor zover mijn logica standhoud. Ik activeer mijn netflix account 3x per jaar, ik wacht op 2 a 3 netflix series en stop de automatische inasso.

    Gewoon aanhouden, blijft ie lager in prijs en zelf verdien ik er bergen mee, koop stukken minder schijfjes,
    kiezen vanuit de luie stoel en je komt ook nog eens dingen tegen die je anders niet zou kijken, maar
    toch leuk blijken te zijn. Ook andersom, iets wat leuk lijkt blijkt tegen te vallen, kies je gewoon weer een andere serie.

    Voor die paar euro in de maand hoef je het toch niet te laten? Ik ken er ook die het met iemand samen
    doen, je kan immers bij het middelste abbo 2 streams tegelijkertijd laten lopen en je hoeft daarvoor
    niet op hetzelfde adres te wonen.... kost je nu dan 5 euro per maand.

    Nog voordeliger? deel het duurste abbo met z'n vieren, zit je voor 3 euro per maand op de eerste rang.

    (heb zelf het middelste abbo voor de oude prijs en deel dat verder niet, al zijn er hier in huis wel 2 gebruikers)

    Oh..... je doet er niets verkeerd mee, ze stellen het zelf ook voor:

    http://allesovernetflix.nl/wat-kost-netflix/
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eerste vier afleveringen gezien en het valt me - weer - op dat exclusieve series op een betaalzender een stuk harder en realistisch zijn. Dingen die je vast op een open Amerikaanse zender niet zo snel zult tegenkomen zijn in de eerste aflevering al overvloedig aanwezig en dat vind ik een positief iets. Niet zo schijnheilig doen over drank, drugs en sex.

    De serie bevalt me goed en is veel donkerder dan ik verwacht had. Lekker rauw. De antiheld en toch heel anders dan Daredevil. Het is dat hier en daar wat referenties naar andere helden worden aangehaald en uiteraard een bekende uit de Marvelstal die een prominente rol speelt in het het leven van Jessica Jones. Hopen dan de serie boeiend blijft in de overige 9 afleveringen. Benieuwd of er nog andere hints of namen de revue passeren, want Jessica Jones zwerft in de comics door heel Marvelland.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Gewoon aanhouden, blijft ie lager in prijs en zelf verdien ik er bergen mee, koop stukken minder schijfjes,
    kiezen vanuit de luie stoel en je komt ook nog eens dingen tegen die je anders niet zou kijken, maar
    toch leuk blijken te zijn. Ook andersom, iets wat leuk lijkt blijkt tegen te vallen, kies je gewoon weer een andere serie.

    Voor die paar euro in de maand hoef je het toch niet te laten? Ik ken er ook die het met iemand samen
    doen, je kan immers bij het middelste abbo 2 streams tegelijkertijd laten lopen en je hoeft daarvoor
    niet op hetzelfde adres te wonen.... kost je nu dan 5 euro per maand.

    Nog voordeliger? deel het duurste abbo met z'n vieren, zit je voor 3 euro per maand op de eerste rang.

    (heb zelf het middelste abbo voor de oude prijs en deel dat verder niet, al zijn er hier in huis wel 2 gebruikers)

    Oh..... je doet er niets verkeerd mee, ze stellen het zelf ook voor:

    http://allesovernetflix.nl/wat-kost-netflix/
    Geld is niet het probleem. Ik heb een jaar lang een abonnement gehad, dan heb je alles wat ik leuk/interessant vind al gekeken. Films koop ik op blu-ray. Wat er over blijf zijn dan de "exclusieve" series zoals house of card, orange is the new black daarvan. Als ik 3 a 4x per jaar mijn account activeer, dan is dat genoeg om die series te zien.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zullen we het vanaf nu over deze serie hebben en op of aanmerkingen op Netflix in het eigen topic.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eerste vier afleveringen gezien en het valt me - weer - op dat exclusieve series op een betaalzender een stuk harder en realistisch zijn. Dingen die je vast op een open Amerikaanse zender niet zo snel zult tegenkomen zijn in de eerste aflevering al overvloedig aanwezig en dat vind ik een positief iets. Niet zo schijnheilig doen over drank, drugs en sex.

    De serie bevalt me goed en is veel donkerder dan ik verwacht had. Lekker rauw. De antiheld en toch heel anders dan Daredevil. Het is dat hier en daar wat referenties naar andere helden worden aangehaald en uiteraard een bekende uit de Marvelstal die een prominente rol speelt in het het leven van Jessica Jones. Hopen dan de serie boeiend blijft in de overige 9 afleveringen. Benieuwd of er nog andere hints of namen de revue passeren, want Jessica Jones zwerft in de comics door heel Marvelland.
    Ik heb nu 10 delen erop zitten en er komen nog genoeg hints en namen langs . Het ziekenhuis is ook hetzelfde als in Daredevil trouwens (logisch, ook Hells Kitchen).
    Genieten hoor....

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zit op 8. En hints genoeg inderdaad. Het begint eigenlijk al bij de allereerste scène. Exact de eerste scène uit de eerste comic. Daarna laten ze het wel wat los, maar dat maakt de serie best uniek. Wat mij betreft een aanrader, misschien wel juist voor de niet Marvelfans. Hopelijk vanavond (laat) weer verder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Ja, ik heb nog even mijn mega graphic novel erbij gepakt (zie eerste post) en ik zag die scene ook .
    Nog twee delen te gaan, maar eigenlijk wil ik niet dat het ophoudt. Als ze nou Daredevil op blu-ray uitbrachten, dan hadden we nog een beetje Hells Kitchen te kijken....

  18. #18

    Standaard

    Vanavond ook beginnen aan mijn laatste 2 deeltjes.......

    Heb de serie met wisselende gevoelens bekeken, helemaal niet onaardig, mij kon deze serie
    zeker niet zo boeien als sence8 waarvan ik hoop dat het 2e seizoen maar snel mag volgen.

    Denk dat er meer in had kunnen zitten, anderen kunnen er misschien meer van genieten dan
    ik, vind het niet erg dat het eerste seizoen bij mij over 2 afleveringen is afgelopen..... of er
    moet nog iets gebeuren dat de moeite waard is.....
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Ik heb gisteren niet kunnen kijken (kijk samen met mijn vrouw) en vanavond waarschijnlijk ook niet...wordt pas in het weekend.
    Zo goed als Daredevil is het niet, maar nog steeds zeer de moeite waard. Natuurlijk heb je wel een voorsprong als je de graphic novel al hebt gelezen.

  20. #20

    Standaard

    Lang niet zo goed als Daredevil en nog een paar andere series die ik ondertussen heb gezien,
    tijdens de 12e aflevering gebeurde er weer eens iets doms, toen was de maat vol en was ik
    er wel klaar mee, is denk ik gewoon mijn ding niet.

    Ben met Reign gestart, is iets compleet anders, maar kon me gelijk al meer boeien dan dat
    de 1e aflevering van JJ die gelijk al zwaar op de handrem stond..... door de vele domme
    voorspelbare schrijvershikken heb ik me tijdens het kijken naar JJ regelmatig geërgerd, dat
    kan natuurlijk niet de bedoeling zijn..... kijk series voor mijn plezier niet om me er aan te moeten
    storen.

    Jammer, er had zoveel meer in kunnen zitten, helaas kwam het er bij mij niet uit, gun natuurlijk
    iedereen wel zijn plezier met deze serie als het in hun straatje past, bij mij viel hij er uiteindelijk
    helemaal naast.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #21

    Standaard

    Geweldige serie, kan niet anders zeggen. Vind deze zelfs beter, of in ieder geval meer vermaakt, dan Daredevil. Heel veel sterke punten waaronder een boeiende schurk in de vorm van Killgrave (AKA Purple Man, sterk gespeeld door David Tennant die een bepaalde flair en diepgang aan het personage geeft), een dito hoofdpersonage (wat voor Tennant geldt is ook bij Krysten Ritter van toepassing), heerlijk donkere toon en gevoel (voelde zeker eerste paar afleveringen noir-achtig en thema’s als verkrachting en alcoholisme worden niet vermeden), prima verhaal en dialogen, puike actiescenes en leuke easter eggs richting de comics en de marvelfilms. Minpunten vond ik dan weer het personage Simpson (irritant vanaf het eerste moment en werd op een gegeven moment irrationeel) en de laatste paar afleveringen waren niet even sterk als de vorigen. Ben zeer onder de indruk van de Marvel series op Netflix tot nu toe en kijk nu zelfs uit naar Luke Cage.


    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een dezer dagen komt mijn recensie online.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Een dezer dagen komt mijn recensie online.
    Oftewel: morgen (vrijdag)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    Op DenOfGeek hebben ze viewing notes gemaakt, misschien leuk om te lezen. Ze lopen tot nu toe tot deel 10, hier een link waarmee je onderaan de andere delen kunt opzoeken.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Geweldige serie, kan niet anders zeggen. Vind deze zelfs beter, of in ieder geval meer vermaakt, dan Daredevil. Heel veel sterke punten waaronder een boeiende schurk in de vorm van Killgrave (AKA Purple Man, sterk gespeeld door David Tennant die een bepaalde flair en diepgang aan het personage geeft), een dito hoofdpersonage (wat voor Tennant geldt is ook bij Krysten Ritter van toepassing), heerlijk donkere toon en gevoel (voelde zeker eerste paar afleveringen noir-achtig en thema’s als verkrachting en alcoholisme worden niet vermeden), prima verhaal en dialogen, puike actiescenes en leuke easter eggs richting de comics en de marvelfilms. Minpunten vond ik dan weer het personage Simpson (irritant vanaf het eerste moment en werd op een gegeven moment irrationeel) en de laatste paar afleveringen waren niet even sterk als de vorigen. Ben zeer onder de indruk van de Marvel series op Netflix tot nu toe en kijk nu zelfs uit naar Luke Cage.
    Ik weet niet hoe bekend je bent met de comics, maar Simpson is Nuke en die kun je moeilijk rationeel noemen .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •