Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Vond hem ook minder dan Daredevil. Minder boeiende personages en acteerwerk over het algemeen eveneens van een minder niveau. Toch was het zeker geen straf om uit te kijken.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe bekend je bent met de comics, maar Simpson is Nuke en die kun je moeilijk rationeel noemen .
    En ik maar denken dat het om deze Simpson ging:



    Maar indd, het personage is gebaseerd op hem. Een gevaarlijke, onstabiele patriot. Het mocht alleen wel een onsje minder van mij.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #29

    Standaard

    Voor degene die het nog niet wist: tweede seizoen begint op 8 maart.




  5. #30

    Standaard

    Toch wel een geslaagd tweede seizoen, dat we eigenlijk de origin of Jessica Jones kunnen noemen. Er is wederom wel een dipje, ze kunnen er beter 10 i.p.v. 13 afleveringen van maken. Een verhaallijn als die van Hogarth hebben niet echt veel toegevoegd, al was het ook weer niet een straf om het te volgen.

    Voorlopig blijft dit voor mij de beste Marvel netflix serie na Daredevil.

  6. #31

    Standaard

    Goed nieuws, seizoen 3 is bevestigd door netflix!

    Jessica Jones Season 3 Confirmed by Netflix

    The new season of Jessica Jones has been a hit with critics. We praised the show for its willingness to step out of the shadow of its excellent first season, and how it shows genuine growth for Jessica, Trish Walker, Malcolm, Jeri Hogarth, and others. But the big question is: will Jessica Jones Season 3 happen?

    Yes it will. This is good to know because Jessica Jones Season 3 was never a sure thing, as nothing should be taken for granted with any Netflix show, let alone a Marvel one. For example, Krysten Ritter recently said that it doesn't look like The Defenders Season 2 will happen, for example.

    Jessica Jones Season 3 Release Date

    When will we see Jessica Jones Season 3? We're still going to have to wait a while. Krysten Ritter shot The Defenders and the second season of JJ back to back, and she could probably use a few months off from the character. We'll see second seasons of The Punisher, Luke Cage, and Iron Fist, as well as the third season of Daredevil before we get Jessica back.

    We'll conservatively estimate Jessica Jones Season 3 to arrive in November 2019, which would give Marvel and Netflix time to clear the decks of all those other shows. We'll update this as soon as there's any kind of official confirmation.

    Bron: http://www.denofgeek.com/us/tv/the-d...ght-not-happen

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Het laatste seizoen van de Marvel Knights serie dus. Toch jammer, dit was na Daredevil de beste serie imo.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Ik hoop op een waardige afsluiting....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoop op een waardige afsluiting....
    Dit is eigenlijk wel gelukt. Niet zo goed als het eerste seizoen, maar toch wel een redelijk seizoen, zeker met de ontwikkeling van bepaalde personages.
    Jammer dat het hier eindigt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •