Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.

Discussie: Mag gesloten worden

  1. #26

    Standaard

    WW2 in HD color (seal) - 2 euro
    Back To The Future Trilogie (seal) - 2 euro
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  2. #27

    Standaard

    Het is slechts een mededeling. Ik gun jullie het meer dus als de biedingen weer wat gaan lopen is er niks aan de hand. Maar 3,- in twee dagen geboden voorspeld niet veel goeds, vandaar de heads up.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Sony Blu Ray speler type BDE-S1200 inclusief afstandsbediening en HDMI kabel

    -Hoogste bod: € 20,-

    Battleship
    €1

    2012 steelbook
    €1

    Point Break steelbook
    €1

    Edge Of Tomorrow
    -Hoogste bod: € 4

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Geen biedingen meer. Ik wacht het nog even af tot morgen.

  7. #32

    Standaard

    Edge of Tomorrow 4,50
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #33

    Standaard

    Jackass 3D 0,50 euro

  9. #34

    Standaard

    Dit schiet niet op, sorry. Veiling gesloten.

  10. #35

    Standaard

    Tja, dat zat er dik in natuurlijk...

  11. #36

    Standaard

    Na zoveel dagen €50 van de €120; het streefbedrag zou niet gehaald worden denk ik.....als Dan via een andere weg dan nog een mooi bedrag kan pakken, dan begrijp ik het wel (al zou ik het niet zo doen).

  12. #37

    Standaard

    Gooi er nou maar gewoon een slotje op Rogier. Reacties zijn nu totaal overbodig.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Gooi er nou maar gewoon een slotje op Rogier. Reacties zijn nu totaal overbodig.
    Ik kan geen topics sluiten, dat zou jij toch moeten weten. Maar ik vind wel dat bieders hun teleurstelling mogen uiten over het verloop van deze veiling.

  14. #39

    Standaard

    Jammer, Ik vind dat je eerst met de beheerders van de site had moet overleggen of je het had mogen sluiten. Door de melding dat je eigenlijk al op een ander bod in wilde gaan zorgde er ook voor dat niemand er meer op wilde gaan bieden.

  15. #40

    Standaard

    Waarom word hier geen oplossing voor gezocht? Het is toch niet de bedoeling dat ieder die een veiling start deze maar op slot kan gooien als het bieden niet snel genoeg gaat?
    Kunnen de regels niet aangepast worden?
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  16. #41

    Standaard

    Open dan geen veiling als je het spul ook ergens anders aanbiedt.

  17. #42

    Standaard

    Laat anders de bieder hier een bod doen van wat hij je gedaan heeft buiten deze veiling om. Dan lijkt het wel zo eerlijk.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Laat anders de bieder hier een bod doen van wat hij je gedaan heeft buiten deze veiling om. Dan lijkt het wel zo eerlijk.
    Ja dat vind ik ook, als die bieder 75 euro had geboden voor hele meuk, dan zou hij best ook wel hier 75 euro kunnen bieden.
    Dan kunnen wij ook bepalen of wij op bepaalde titels/spullen willen overbieden.

    Ik denk dat Dan bij begin van de veiling al had verwacht dat het niks gaat worden en gedraagt daar ook naar zo te zien.

  19. #44

    Standaard

    Als ik verwacht had dat het niks zou worden was ik hem niet gestart eendje.

    Ik kan aan het hele biedgedrag wel zien dat niemand er echt wat van nodig heeft. Een instelling van: ach, voor een paar cent wil ik het wel. Met uitzondering van een paar leden lijken de biedingen ook nergens op. En voor een habbekrats hou ik het liever zelf allemaal.

    Ik snap ook best wel dat jullie al veel hebben maar ik ga niet weken zitten wachten op een fair bedrag voor iets wat ik wil verkopen. Bieden in het verleden ging ook veel sneller. Dan rest mij alleen maar te concluderen dat er niet genoeg interesse is in de waar. En dan trek ik het terug.

  20. #45

    Standaard

    En met alle respect, daar denk ik dat je in de fout gaat, Dan. Er zijn regels wanneer een veiling kan worden teruggetrokken, en 'ergens anders een beter bod krijgen' staat daar m.i. niet bij. Ik begrijp je reactie wel, maar met aan te geven dat je dat bod hebt gekregen en er op wou ingaan, heb je deze veiling natuurlijk vakkundig de nek omgewrongen. Volgende keer toch maar het principe 'bezint eer je begint' in gedachten houden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Nou deze gaat maar dicht dan. Het is uiteindelijk je eigen idee geweest Dan, deze streefbedrag veilingen, maar dat houdt ook in dat het streefbedrag enigszins reëel moet zijn.
    Ik snap best dat je op een ander bod in wilt gaan, natuurlijk. Maar pak het de volgende keer dan misschien wat tactischer aan en verlaag eerst het streefbedrag en geef dan aan dat het streefbedrag niet gehaald gaat worden (zie de regels). Dan is al deze discussie niet nodig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •