Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 86 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Eerste drie aflevering gezien. Het is niet slecht maar ook niet goed. Een serie om te volgen als je van SF houdt. Wel moeten wennen aan hoe ze de Klingons hebben 'verminkt'. Zat toch anders in mijn herinnering. Vind het overigens meer actie en spanning bevatten als de andere Star Trek series. Het leunt daarop wat we in de laatste drie Star Trek films hebben gezien.

  2. #27

    Standaard

    Ha, als fan van TNG vond ik daar de pilot juist erg slecht van.
    Tot nog toe kan STD mij wel bekoren

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    En vanaf gisteren weer begonnen met de tweede helft van het seizoen. Geen verrassing waar het verder gaat, maar ergens heb ik het idee dat het wel te snel is. Op zich had ik de karakters nog wat beter willen leren kennen voordat je de alternatieve versies ziet.

    Ik zei wel een keer hard "WAT!" toen de dokter opeens de nek omgedraaid werd , dat was redelijk onverwacht.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En vanaf gisteren weer begonnen met de tweede helft van het seizoen. Geen verrassing waar het verder gaat, maar ergens heb ik het idee dat het wel te snel is. Op zich had ik de karakters nog wat beter willen leren kennen voordat je de alternatieve versies ziet.

    Ik zei wel een keer hard "WAT!" toen de dokter opeens de nek omgedraaid werd , dat was redelijk onverwacht.
    Waar ik wel gelijk aan moest denken is, dat dit de 2e serie (voor zover ik weet) is, waarbij Alex Kurtzman betrokken is, met een parallel universum. De eerste was Fringe.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 09-01-2018 om 17:16

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Waar ik wel gelijk aan moest denken is, dat dit de 2e serie (voor zover ik weet) is, waarbij Alex Kurtzman betrokken is, met een parallel universum. De eerste was Fringe.
    Alleen is dit parallelle universum al in de originele serie geïntroduceerd en kwam het ook voor in DS9 en Enterprise.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alleen is dit parallelle universum al in de originele serie geïntroduceerd en kwam het ook voor in DS9 en Enterprise.
    Kijk, dat wist ik dan weer niet. De laatste beide serie's wel gezien, maar ben niet zo'n "kenner" dat ik dat nog wist. Misschien ook maar eens herkijken op Netflix. Maar ik moet/wil nog zoveel zien!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kijk, dat wist ik dan weer niet. De laatste beide serie's wel gezien, maar ben niet zo'n "kenner" dat ik dat nog wist. Misschien ook maar eens herkijken op Netflix. Maar ik moet/wil nog zoveel zien!
    Zoek maar eens op Star Trek en mirror universe. Het gaat overigens om maar een beperkt aantal afleveringen.

  9. #34

    Standaard

    De nieuwe trailer voor seizoen 2, 17 januari in VS, 18 januari hier?


  10. #35

    Standaard

    Er is ook een mini aflevering als opwarmertje gemaakt

    Star Trek Discovery - S00E02 Short Treks Runaway
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Er is ook een mini aflevering als opwarmertje gemaakt

    Star Trek Discovery - S00E02 Short Treks Runaway
    Er zijn er zelfs vier gemaakt:

    https://www.cbs.com/shows/star-trek-...international/

  12. #37

    Standaard

    Dank voor de tip

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #38

    Standaard

    Netflix heeft de Short Treks gisteren ook beschikbaar gesteld! Ze staan bij Star Trek Discovery onder het kopje Trailers en meer en duren samen ruim een uur.

  14. #39

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Ik vond de shorts zelf niet bijzonder, behalve die van Saru, die was wel erg leuk.

  15. #40

    Standaard

    Ik vond die in de toekomst ook wel aardig.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik vond die in de toekomst ook wel aardig.
    Ik vond de combo met Funny Face leuk gedaan, maar verder niet bijzonder.

  17. #42

    Standaard

    Seizoen 2 was echt een sterke vooruitgang tov seizoen 1 qua verhaal en spanning. Erg leuke toevoegingen aan de cast, en een enorm goede laatste delen (gewoon bioscoopkwaliteit).

    Op naar seizoen 3!


  18. #43

    Standaard

    15 oktober beginnen ze weer!

    Ik ben zelf zeer benieuwd naar seizoen 3, niet alleen omdat seizoen 2 zo goed was, maar ook door het einde waarmee ze alle kanten op konden qua verhaal. Het wordt lastig om te wachten, maar eigenlijk wil ik pas weer kijken als het seizoen compleet is....


  19. #44

    Standaard

    En vanaf vandaag staat het eerste deel van seizoen 3 op netflix!
    Wat te doen....weer opsparen of meteen kijken.....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En vanaf vandaag staat het eerste deel van seizoen 3 op netflix!
    Wat te doen....weer opsparen of meteen kijken.....
    Opsparen betekent kijken in januari, duurt mij te lang.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #46

    Standaard

    Ben dus begonnen, en kan niet wachten op volgende aflevering.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben dus begonnen, en kan niet wachten op volgende aflevering.
    Ik wil toch wachten tot er wat meer staat......lastig, kijken of het lukt .

  23. #48

    Standaard

    De eerste aflevering smaakte zeker naar meer.

  24. #49

    Standaard

    Eindelijk begonnen, ook hier gewacht tot het bijna compleet was. De eerste 6 delen waren geweldig! Hele mooie twist en ze kunnen nu alle kanten op met het verhaal (wat ze ook doen). Het verhaal is trouwens ook weer pakkend, dat hebben ze knap gedaan.
    En oh, oh, wat ziet het er weer prachtig uit. Niet normaal, gewoon filmkwaliteit (en dan niet budget). Op naar de laatste delen!

  25. #50

    Standaard

    Volgens Empire haalt Paramount Discovery van Netflix af voor hun eigen streamer (hier straks SkyShowtime).

    UPDATE: De serie staat niet meer op Netflix.
    Laatst aangepast door tmvde : 17-11-2021 om 12:09

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •