Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.

Standaard

Niet onverwacht, wel jammer. Gelukkig komen deze allemaal op disc uit, maar ik was wel gewend aan de 4K kwaliteit.Nou ja, voorlopig hebben we nog wel seizoen 4.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Niet onverwacht, wel jammer. Gelukkig komen deze allemaal op disc uit, maar ik was wel gewend aan de 4K kwaliteit. Nou ja, voorlopig hebben we nog wel seizoen 4.
    Hoe bedoel je, hebben we nog wel seizoen 4? Serie staat nu niet meer op Netflix, dus zal seizoen 4 ook niet meer komen.
    私の名前はタイスです

Standaard

Ik dacht dat seizoen 4 nog op netflix zou komen...zou toch zweren dat ik daar ergens een datum had gezien. Dat valt inderdaad tegen ..

Standaard

Het was ook nergens gemeld dat het op het punt stond van Netflix af te gaan. Vanmorgen stond ie nog wel in de lijst en normaal staat er bij een titel die gaat verdwijnen bij wanneer dat gebeurt, maar hier stond niks.

https://collider.com/star-trek-disco...aramount-plus/
    Laatst aangepast door tmvde : 17-11-2021 om 19:44
    私の名前はタイスです

Standaard

En vandaag staat deel 1 van seizoen 4 op paramountplus.
    Nou ja, dan zullen deze maar op een andere manier moeten kijken, ga geen jaar wachten tot er misschien over een jaar een blu-ray verschijnt.

Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

Standaard

Er valt inderdaad altijd een mouw aan te passen Trouwens seizoen 4 staat ook reeds op whatiwatch om je kijkdata in te geven.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten