De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gamen op PS3 i.c.m. Surround systeem

    Beste Lezer,

    Ik heb afgelopen week een surround set aangeschaft en wil deze graag gebruiken tijdens het gamen. Op dit moment is alles aangesloten en werkt het systeem als ik een dvd afspeel via de DVD speler. Echter wanneer ik mijn tv op HDMI zet en wil gaan playstationen krijg ik met geen mogelijkheid geluid..

    Ik heb op dit moment een optische kabel van mijn playstation naar mijn versterker liggen, deze is goed want er brand een rood lampje aan het einde van het snoer.

    Het rare is wel, gisterenavond heb ik alles aangesloten en het werkte allemaal perfect, ook het geluid van de playstation, echter toen ik stopte met spelen en het een uur later aan mijn vader wilde laten horen kreeg ik gek genoeg geen geluid meer..

    Technische gegevens:
    JVC RX-F10 geluidssysteem met 2 front speakers, 2 back speaker, 1 middenkanaal en een subwoofer

    Ook heb ik geprobeerd om de optische kabel te veranderen in (3)TV ipv (2)VIDEO en geschakeld naar meerdere kanalen maar helaas zonder resultaat.

    Heeft één van jullie een idee wat het probleem kan zijn? Of doe ik simpelweg iets fout?

    Alvast bedankt!!

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum sepkes.

    Je hebt de meeste dingen geprobeerd die wij ook zouden proberen, dus dat heb je goed gedaan.

    Wat je verkeerd gedaan kan hebben is dat je 'TV Direct' ingeschakeld hebt of de ingang op een verkeerd signaal ingesteld hebt. Deze laatste kun je instellen als 'Analogue' of 'DGTL Auto'. Daarvoor moet je naar het display van de receiver kijken of deze het signaal op de juiste manier ontvangt. Je kunt de instelling controleren door op de toets 'Analogue/Digital Input' van de afstandsbediening te drukken.
    Staat deze op 'DGTL Auto' dan is deze juist ingesteld.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •