Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Ice Age [DVD]

  1. #1

    Standaard Ice Age [DVD]

    Ice Age [DVD]

    Disney en Dreamworks hebben al diverse door de computer gegenereerde animatiefilms op hun naam staan. Onlangs mengde ook het animatieteam van Fox zich in de strijd, met het vermakelijke Ice Age.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    gisteren heb ik deze film gekocht voor maar 25 euro en geloof me het is het geld dik waard. je vermaakt je echt prima met deze film. ookal vond ik de humor in het begin niet zo fantastisch na een paar min kon ik echt goed lachen om ice age.

    en de extra's zijn ook erg leuk en vermakelijk! het is echt met recht een topper!!

  3. #3

    Standaard

    had ik hem nou gister toch maar meegenomen bij de makro

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem ook een paar dagen geleden gekocht en vond hem echt wel leuk! Toen had ik nog "gewoon" tv-geluid, maar sinds gisteren heb ik suround; en ik wou maar zeggen dat ik hem met veel plezier een 2de maal ga zien! Gaat niet snel vervelen dus!

  5. #5

    Standaard

    Ice Age is een leuke film.
    Maar die sabeltand Eekhoorn Scrat maakt het Geweldig!!!

  6. #6

    Standaard

    geweldige film en geweldig leuk bonusfilmpje met scratch

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem gehuurd en dat is in mijn geval maar goed ook want deze film heeft het voor mij nou net niet. Het is allemaal wel knap gemaakt, al vind ik het wel twee klasse minder dan Monsters Inc., maar hij kan me in zijn geheel niet boeien. Jammer want ik had er wel wat van verwacht.

  8. #8

    Standaard

    Heel leuke waarvan ik echt genoten heb. Veel grappige scènes en dialogen. Maar dé sensatie is Scrat: wat een geweldig personage is dit! Dikke aanrader wat mij betreft.

  9. #9

    Standaard

    Heb de film in de bioscoop gezien en vind het behoorlijk tegen vallen. Vind Monster's Inc echt stukken beter. Maar kheb toch de film aangeschaft (dan zijn de kids ook weer rustig)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het een leuke film die het vooral van zijn slapstick momenten moet hebben. Ik moet wel toegeven dat ik er meer van had verwacht. Ik wil hem wel nog eens in het vlaams opzetten ipv Engels. Lijkt me ook best ruig.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  11. #11

    Standaard

    Film twee keer in de cinema gezien. Begon al te lachen toen Scrat in het beeld kwam en hield maar ff op op de emotionele momenten.
    Heb hem ondertussen al 1 keer gezien op DVD en nog steeds kunnen lachen. Dit is een film die me zal blijven boeien. Heb hem dan ook op dadelijk bij de meer bijzondere DVD's van mijn collectie gestoken en ik zal hem zeker nog enkele keren zien voor het jaar om is.
    De mensen die hem met andere films vergelijken begaan eigenlijk een vergissing want behalve dat ze ongeveer gelijtijdig uitgekomen zijn kan je ze toch niet vergelijken.
    In ieder geval ... ICE AGE RULEZ DEEPLY

    Where's the Baby???
    THERE HE IS !!!!!!!
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  12. #12

    Standaard

    Heb hem vanochtend gekocht en tot nu toe alleen nog maar de extra's gekeken, morgenavond ga ik de film kijken maar de extra's waren al heel erg leuk dus moet de film ook grappig zijn denk ik.
    Zodra ik ook de film heb gezien geef ik hem een raportcijfer.

  13. #13

    Standaard

    Heerlijke vermakelijke film!!

    En daarnaast ook nog eens erg leerzaam. Erg leuk om te weten hoe de Dodo is uitgestorven...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Erg leuk om te weten hoe de Dodo is uitgestorven...
    Om die scene heb ik me inderdaad helemaal ziek gelachen... Net als die scenes met die eekhorn. De tranen liepen over m'n wangen van het lachen, en dat gebeurd niet vaak.
    Eric van Ballegoie

  15. #15

    Standaard

    Hmm, toch maar eens overwegen om deze te kopen. Bij de nieuwe MediaMarkt in Zwolle zag ik hem voor maar 16 Euro... kijk voor die prijs wil ik altijd wel een frisse wind langs mijn lachspieren laten waaien.
    Volgende week toch maar eens langs dus. Ik ben alleen zo bang dat ik weer met een mandje vol DVD´s thuiskom net als vorige keer , hehehe...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hmm, toch maar eens overwegen om deze te kopen. Bij de nieuwe MediaMarkt in Zwolle zag ik hem voor maar 16 Euro... kijk voor die prijs wil ik altijd wel een frisse wind langs mijn lachspieren laten waaien.
    Volgende week toch maar eens langs dus. Ik ben alleen zo bang dat ik weer met een mandje vol DVD´s thuiskom net als vorige keer , hehehe...
    Voor 16,00 zou ik er geen seconde over nadenken.Super geestige film en heeft alles wat het de moeite waard maakt om hem meerdere keren te bekijken. Qua beeld/geluidskwaliteit kunnen een hoop films hier een puntje aan zuigen.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  17. #17

    Standaard

    Absoluut een supervermakelijke film
    Scrat is natuurlijk fantastisch, maar ook Sid en Manny's droge humor vond ik erg leuk.
    Die dodo-scène was inderdaad dolkomisch, ik heb me bescheurd.
    En dat allemaal voor €14.99
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  18. #18

    Standaard

    Ikzelf hou erg van komisch gesprekken, dat slapstickgebeuren is niet aan mij besteed (elke keer lachen om hetzelfde, ze kunnen echt niets anders verzinnen .... en dan vind ik het toch al niet leuk .... beetje zielig). De mooiste stukjes vond ik toch:

    "From now on you can call me Sid, Lord of the Flames"
    "Hey, Lord of the Flames, you're tail's on fire"

    "Spit that out, you don't know where that's been"

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Ikzelf hou erg van komisch gesprekken, dat slapstickgebeuren is niet aan mij besteed (elke keer lachen om hetzelfde, ze kunnen echt niets anders verzinnen .... en dan vind ik het toch al niet leuk .... beetje zielig). De mooiste stukjes vond ik toch:

    "From now on you can call me Sid, Lord of the Flames"
    "Hey, Lord of the Flames, you're tail's on fire"

    "Spit that out, you don't know where that's been"

    Marco

    Kijk en dat vind ik weer flauw.
    Humor verschilt p.p en moet je niet gaan veroordelen.

    Leuke film btw, grappiger als Monsters inc. maar lang niet zo mooi gemaakt.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge Drek
    Kijk en dat vind ik weer flauw.
    Humor verschilt p.p en moet je niet gaan veroordelen.

    Leuke film btw, grappiger als Monsters inc. maar lang niet zo mooi gemaakt.
    Ik mag best een mening hebben hierover vind ik, ieder zijn mening dat klopt, maar als ik ergens niet van hou, kan ik dat best zeggen vind ik. En nu heb ik het alleen over tekenfilms en nog geeneens over echte films en die vreselijke attachments die mensen elkaar sturen over dingen die vaak echt met mensen gebeuren. Dus vandaar mijn afkeer hiervan, ik heb er dus echt een hekel aan .... vandaar deze mening.

    Ik vond hem ook grappiger dan Monsters Inc., wat ik ook belangrijker vind.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Where's the baby?!?
    Tja, dat was voor mij ook het moment waarop ik overstag ging! Vooral wanneer die kleine dan zo'n verbaasde smoel trekt .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    De extra waar Scrat met die eikeltjes in de weer is, vind ik ook echt super.
    Een ontzettend leuke film én DVD.
    Robert.

  24. #24

    Standaard

    Ik weet niet of ik de enige was, maar dat filmpje met dat konijn vond ik echt super irritant

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava
    Ik weet niet of ik de enige was, maar dat filmpje met dat konijn vond ik echt super irritant
    Ik vind konijntjes ook buiten de film irritant!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •