Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Ice Age [DVD]

  1. #51

    Standaard

    Deze ga ik zeker kopen, het is gewoon een supergoede film. Ik vind het echt komisch, dat stukje over de dodo, en ook bijvoorbeeld van die droge zinnetjes als "that will never last" over het stonehedge...

  2. #52

    Standaard

    Zeker een goede animatie film. Doorspekt met humor. Wat nou kinder film.....echt gewoon super lachen.
    De extra's zijn ook goed net als de effecten in de menu's van de DVD.
    Geluid ook een toppertje

  3. #53

    Standaard

    Ik had hem ook gelijk gekocht en het is een hele leuke film,alleen Shrek en Toy story 1 en 2 zijn leuker.

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    DODO'S RULE (a short time)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #55

    Standaard

    Inderdaad een toppertje, ga hem morgen maar is meenemen bij de Makro(13 euro)!

  6. #56

    Standaard

    Het is inderdaad een alleraardigste film. Toch kan hij voor mijn gevoel niet tippen aan Shrek. Al zijn hier ook de animaties weer dik in orde.

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Aaaaaah maar Shrek had geen Dodo's of Teakwondodo's!!!!
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #58
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ondanks dat ik 54 ben heb ik er van kunnen genieten als een kind
    En dat zouden we (de mensheid) vaker moeten doen, gewoon lekker genieten als een kind :wink:

  9. #59

    Standaard

    Zojuist gekeken en er heerlijk van genoten, wat een topper dit heb de film een 10 gegeven, de humor is grandioos en heb me erg vermaakt, mede door Scrat maar Diego, Manfred, en Sid dragen ook zeker hun steentje bij, ik heb zelf alleen Finding Nemo als referentie in dit genre, dus animatie film, maar heb me met deze film beter vermaakt.

    Beeld en geluid zijn absoluut top en het stof is weer even uit me sub geblazen :wink: ,ben blij dat ik deze in me collectie heb, een echte aanrader waar inderdaad geen leeftijdscatagorie aanhangt ben zelf 38 maar heb er heerlijk van genoten......
    Grtz Ron

  10. #60

    Standaard

    Animatietopper, ik heb wel een lichte voorkeur voor de NL-gesproken versie omdat ik Carlo hilarisch vind: Ooooh je bent zo lekker zacht en
    Waar is de baby..waar is de baby..daar issie..echt lachen 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #61

    Standaard

    Jaaaa leuke film 8)
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  12. #62

    Standaard

    Waanzinnig leuke animatiefilm. Erg vaak gelachen, mooie animaties, kortom een topper!!!
    No one understands the demons world

  13. #63

    Standaard

    leuke en grappige film ik hoop dat er ook een 2de van uitkomt 8)
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  14. #64

    Standaard

    Erg grappige film die helaas ook wat mindere momenten heeft maar nergens zakt hij echt in.

  15. #65

    Standaard

    Zeker een leuke animatie film. Altijd lachen met deze film! :P

  16. #66
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    In vegelijking tot Nemo, waar deze tenslotte veel mee werdt vergeleken, vind ik dit toch de betere.
    Zelf de kinderen zijn het hiermee eens wat overigens niet weg neem dat ook Nemo leuk genoeg is.

  17. #67

    Standaard

    Helemaal mee eens j.vandendool, ik persoonlijk vind Ice Age met kop en schouders boven Nemo uitsteken, maar is voor mij het enigste vergelijksmateriaal, heb alleen beide films in dit genre, maar heb echt genoten van deze film, zal hem weer eens uit de kast plukken en gaan bekijken...........
    Grtz Ron

  18. #68

    Standaard

    geweldige film, de eekhoorn is echt de top, echt geweldig gelachen

  19. #69

    Standaard

    echt een leuke film ik heb hem daarom ook
    het is egt een film voor iedereen niemand is te oud voor deze film
    bijna iedereen kan wel lache om de film denk ik
    everybody got isseus........do you?

    http://www.intervocative.com/dvdcoll...spx/erwinpayne

  20. #70

    Standaard

    topfilm, sluit mij aan bij de rest.
    alleen nou zie ik dat er begin maart een S.E 2dvd uitkomt. Heeft iemand enig idee over hoe deze release eruit komt te zien en wat er allemaal bij op zit?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noizzie
    topfilm, sluit mij aan bij de rest.
    alleen nou zie ik dat er begin maart een S.E 2dvd uitkomt. Heeft iemand enig idee over hoe deze release eruit komt te zien en wat er allemaal bij op zit?
    http://www.foxfilm.nl

  22. #72

    Standaard

    ja had idd ondertussen al gezien wat voor editie het was, kreeg em voor de verkoop binnen op me werk.

    Vind er, afgezien van de 3D voorkant, vrij weinig bijzonders aan. staan n.m.i. weinig extra nieuwe dingen op t.o.v. de gewone editie.

    Tevens wordt de mooie verpakking vernaggelt door de aanwezigheid van reclame voor het gratis horloge en de robot rechts onderin

    Ik wacht wel op ice age 2 : The meltdown. Misschien komt er dan wel een echte mooie verzamelbox

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •