De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Charlie Sheen

  1. #1

    Standaard Charlie Sheen

    'Charlie Sheen is hiv-positief en besmette talloze mensen'

    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/a...e-mensen.dhtml
    Laatst aangepast door Robin W. : 17-11-2015 om 19:06

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    "Hij weet echter niet hoe hij HIV heeft gekregen."

    ...what a load of crap...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Had je de topic titel niet beter kunnen veranderen in Charlie Sheen, en dan op deze pagina onder de naam de subtitel die je nu als topic titel hebt gebruikt.

    Lijkt mij persoonlijk fijner om er een algemeen topic over te maken over de acteur Charlie Sheen, dan nu je te richten op deze vreselijke ziekte.

    Voor mij is Charlie Sheen meer dan een drager van de ziekte, namelijk een goede acteur.

    Daar zou men zich op moeten richten, en niet een soort Story/Prive/Party/Weekend topic achtige titel moeten gebruiken voor deze acteur.

    Maar das mijn gedachte althans.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Had je de topic titel niet beter kunnen veranderen in Charlie Sheen, en dan op deze pagina onder de naam de subtitel die je nu als topic titel hebt gebruikt.

    Lijkt mij persoonlijk fijner om er een algemeen topic over te maken over de acteur Charlie Sheen, dan nu je te richten op deze vreselijke ziekte.

    Voor mij is Charlie Sheen meer dan een drager van de ziekte, namelijk een goede acteur.

    Daar zou men zich op moeten richten, en niet een soort Story/Prive/Party/Weekend topic achtige titel moeten gebruiken voor deze acteur.

    Maar das mijn gedachte althans.
    Ik vind het prima. Zeg maar hoe ik het moet aanpassen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ik vind het prima. Zeg maar hoe ik het moet aanpassen.
    Laat ik vooropstellen dat jij niks moet.

    Maar wat ik bedoelde heb ik al gezegd, maar zal het nog een keer uitleggen hieronder.
    -------------------------------------------------------

    Charlie Sheen
    Charlie Sheen is hiv-positief en besmette talloze mensen

    Zoals bovenstaand voorbeeld zou ik het doen, dan kan men later ook andere artikelen over Charlie hier plaatsen, die niks te maken hebben met zijn ziekte.

    Dan heb je dus een algemeen topic over de acteur, en niet specifiek over de ziekte.

  7. #7

    Standaard

    Hij bedoelt hoe hij zijn openingspost moet aanpassen in de zin van: 'Hoe gaat dat dan, waar kan dat' volgens mij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij bedoelt hoe hij zijn openingspost moet aanpassen in de zin van: 'Hoe gaat dat dan, waar kan dat' volgens mij
    Precies.

  9. #9

    Standaard

    Gelukt.

    Zie dat jij zelf - DVD Watcher - ooit een topic hebt aangemaakt met als titel Jack Nicholson gestopt met acteren!

    Gewoon Jack Nicholson was misschien wat algemener geweest. Op die manier kunnen mensen dan nog nieuwsberichten plaatsen over bijvoorbeeld gebeurtenissen in zijn privéleven of zijn gezondheid. Nu gaat dat topic specifiek over zijn 'stoppen met acteren'.
    Laatst aangepast door Robin W. : 17-11-2015 om 19:31

  10. #10

    Standaard

    lol
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Gelukt.

    Zie dat jij zelf - DVD Watcher - ooit een topic hebt aangemaakt met als titel Jack Nicholson gestopt met acteren!

    Gewoon Jack Nicholson was misschien wat algemener geweest. Op die manier kunnen mensen dan nog nieuwsberichten plaatsen over bijvoorbeeld gebeurtenissen in zijn privéleven of zijn gezondheid. Nu gaat dat topic specifiek over zijn 'stoppen met acteren'.
    Dan zal ik die straks wel even aanpassen.

    Ben net paar dagen terug uit ziekenhuis na opname wegens epelepsie aanvallen.

    Ik zal niet alles uit de doeken doen, maar ben div malen gevallen, ook op mijn hoofd, en ben veel kwijt.

    Mijn medicatie daarvoor hebben ze verhoogd van 300mg naar 1000mg.

    Daarom zit ik nu dus thuis in de ziektewet.

    Ik heb nog een lange weg te gaan, want naast geheugenverlies, hebben ze me ook verboden om voertuigen te besturen

    Ik zag je topic en daar reageerde ik op, en jij hebt ook gelijk nu je me hier op wijst.

    Dat zal ik ook even gaan aanpassen.

    Dan is dat ook een algemeen topic over de acteur. (= inmiddels aangepast ).
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-11-2015 om 20:18

  12. #12

    Standaard

    Hier het complete intervieuw met CHarlie Sheen uit de Today Show van vandaag, waarin hij sprak over de ziekte.

    Het beeld is gedraaid, waarschijnlijk hebben ze (diegene die het geplaatst heeft op youtube) dat gedaan wegens rechten :


  13. #13

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •