De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe groot is je wishlist?

    Ik ben wel benieuwd hoe groot iedereen zijn wishlist is op het moment.
    ik heb nu een wishlist van 59 stuks. Ik vind dit bizar veel maar wil ze toch stuk voor stuk hebben.
    Stiekem hoop ik dat ik in het niet val bij anderen.

  2. #2

    Standaard

    Er zijn nog 4 blurays die ik wil hebben, verder niks

  3. #3

    Standaard

    Heb een wishlist op mijn account van Amazon (UK). Kan ik die op de één of andere manier delen met een linkje?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd hoe groot iedereen zijn wishlist is op het moment.
    ik heb nu een wishlist van 59 stuks. Ik vind dit bizar veel maar wil ze toch stuk voor stuk hebben.
    Stiekem hoop ik dat ik in het niet val bij anderen.

    heb je het nu over DVD wishlist of over blu ray wishlist?

    je topic staat in de DVD discussies maar er staat ook een reaktie van iemand die nog blu rays op zijn wishlijst heeft staan

    persoonlijk snap ik niet waarom je uberhaupt nog dvd 's zou kopen terwijl toch iedereen weet dat blu ray een veel betere kwaliteit is qua beeld en geluid

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    heb je het nu over DVD wishlist of over blu ray wishlist?

    je topic staat in de DVD discussies maar er staat ook een reaktie van iemand die nog blu rays op zijn wishlijst heeft staan

    persoonlijk snap ik niet waarom je uberhaupt nog dvd 's zou kopen terwijl toch iedereen weet dat blu ray een veel betere kwaliteit is qua beeld en geluid
    Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Ik koop nog steeds dvd's, en verzamel vooral series waar ik de eerste seizoenen wel van heb en de latere seizoenen nog van moet aanschaffen. Ik vind het dan ook niet mooi om de ene helft op dvd te hebben en de andere helft op Blu-ray. En om nou alles te vervangen vind ik overdreven. Maar dit topic mag zowel over dvd's als over Blu-rays gaan hoor, het gaat om de wishlist.

  6. #6

    Standaard

    Een paar seizoenen van series voornamelijk, maar heb me voorgenomen bij de meeste series te wachten totdat de serie is afgelopen en ik de serie in een keer kan aanschaffen. Zo'n grote box vind ik vaak net wat mooier dan de losse boxen :P Maar wel lastig om van veel favoriete series even niks te halen!

    Qua films zijn het vooral Disney/Pixar films (Voornamelijk 3D) die op de verlanglijst staan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb een wishlist op mijn account van Amazon (UK). Kan ik die op de één of andere manier delen met een linkje?
    Dat kan. Zet hier even je accountgegevens neer (user en wachtwoord), dan loggen we zelf wel in . Mogen we meteen wat bestellen ?

  8. #8

    Standaard

    Mijn wensenlijst is erg groot (Met alleen ned. ondertiteling of soms in het in het engels hangt af van de film/serie): Alle afleveringen van de tv serie's Bonanza, The Virginian, Kojak, Perry Mason, The big valley,
    Wagon Train en nog vele andere series uit de jaren 50/60/70. Alle Italiaanse Pelum's uit de jaren 50/60, alle westerns met Randolp Scott en Joel McCrea en nog honderden anderen films.

  9. #9

    Standaard

    Je amazon-whishlist kun je gewoon delen, als je naar je wishlist gaat in je account zie je een link als je op het envelopje naast share klikt.

  10. #10

    Standaard

    Heb er 2 op dit moment.
    The abyss op bluray, dit zou eens tijd worden.
    Verder hoop ik op spectre 4k bluray met hdr voor volgend jaar.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Interessante lijst

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Je kunt op een hele eenvoudige manier iets aan je 'wishlist' doen door op de knop "Add to Basket" te klikken.. Als je te lang wacht kunnen sommige producten zomaar niet meer leverbaar zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Hier een wat 'completere' lijst. Veel ervan is niet beschikbaar op DVD / BR.

    01. Sharunas Bartas: The House + Freedom + + Seven Invisible Men + Indigene d'Eurasie
    03. The Quay Brothers
    03. Jean-Luc Godard: Histoire(s) du Cinema + Éloge de l'Amour
    04. Pen-Ek Ratanaruang: Ploy + Headshot
    05. Death Note Box 1 + 2 + 3
    06. Yuki Eikawa: World-Cruise
    07. Abbas Kiarostami: Koker-Trilogie
    08. Nathaniel Dorsky
    09. James Benning: 13 Lakes + Ten Skies
    10. Fred Kelemen
    11. Matthew Barney
    12. Mary Harron: I Shot Andy Warhol + The Notorious Bettie Page
    13. Hou Hsiao-Hsien: Time to Live and ... + A City of Sadness + The Puppetmaster + Goodbye South ...
    14. Michael Mann: The Keep
    15. Aki Kaurismaki: 2 + 3
    16. Steven Soderbergh: Kafka + Schizopolis
    17. Barry Levinson: Diner
    18. Javier Mariscal en Fernando Trueb: Chico and Rita
    19. Tomm Moor: The Secret of Kells
    20. Jeff Nichols: Shotgun Stories
    21. Xiaoshuai Wang: Frozen + Beijing Bicycle + Drifters + Shanghai Dreams + Chongqing Blues
    22. Shôhei Imamura: Black Rain
    23. Cristi Puiu: Stuff and Dough
    24. Kiyoshi Kurosawa: Seance
    25. Jang Sun-Woo: Resurrection of the Little Match Girl + Lies + A Petal + Timeless

    26. Olivier Assayas: Fin Août, Début Septembre + Une Nouvelle Vie + Désordre + L'Eau Froide
    27. Shaun Wilson: 51 Paintings + The Tailor of Autumn
    28. Jaime Rosales: Solitary Fragments + Bullet in the Head + Beautiful Youth
    29. Lodge Kerrigan: Rebecca H. (Return to the Dogs)
    30. Amy Seimetz: Sun Don't Shine
    31. Peter B. Hutton: At Sea + Three Landscapes
    32. João César Monteiro
    33. Sharon Lockhart
    34. Denis Côté
    35. Lav Diaz: Evolution of a Filipino Family
    36. Naomi Kawase: Suzaku + Hanezu
    37. Franco Piavoli: Il Pianeta Azzurro
    38. Zeki Demirkubuz
    39. Alain Cavalier ( ? )
    40. Aleksey German
    41. György Fehér
    42. Nobuhiro Suwa
    43. Souleymane Cissé
    44. Mario Peixoto: Limite
    45. Noriaki Tsuchimoto: Minamata: The Victims and Their World
    46. King Hu
    47. Heng Yang: Sun Spots
    48. Matthias Glasner: Der Freie Wille
    49. Rob Tregenza
    50. Matthew Porterfield: I Used to Be Darker

    51. Ben Russell: Let Each One Go Where He May
    52. Nina Menkes: Phantom Love
    53. Kôhei Oguri
    54. John Sayles
    55. Stanley Kwan: Center Stage
    56. Kaige Chen: Yellow Earth
    57. Jonathan Nossiter: Signs & Wonders
    58. Adrián Caetano: Bolivia
    59. Nicolás Pereda
    60. Jiekai Liao: As You Were

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •