De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Frontera met opvallende grote beeldfout

    Heb inmiddels al heel veel blu rays gezien, maar zo'n grote beeldfout heb ik nog nooit eerder gezien. Na 1.16.29 zie ik een zeer grote horizontale streep in het beeld. De blu ray is verder niet vuil of beschadigd.

    Natuurlijk ga ik hem ruilen, maar het kan best zo zijn dat ze allemaal zo zijn. Iemand toevallig deze film gezien?

    zie bijlage met fout.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Hoe lang duurt deze storing? Eén seconde, 30 seconden, minuten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Precies zoals je op de foto nu ziet. Zeg maar een beeldfragment. Dat is minder dan een seconde, maar zeer duidelijk te zien.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik in mijn collectie ook wel een enkele Blu-ray heb met een schoonheidsfoutje. Ik laat het dan maar meestal zo, vaak ook omdat ik deze soms al een hele tijd geleden gekocht heb. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als de Blu-ray niet meer wil afspelen vanaf dat punt.
    Als het je echt stoort zou je inderdaad kunnen proberen om hem om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Maar als het zo kort duurt, zou ik persoonlijk niet die moeite daarvoor doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    De Blu-ray van Loft heeft ook een beeldfout, 1 frame is een halve frame geworden, waardoor je fractie van een seconde een half beeld zwart krijgt te zien.
    Op zich niets ernstig.

  6. #6

    Standaard

    Heb een andere disc gezien en je raadt het al dezelfde fout. Verder dus niks aan te doen helaas.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •