De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Krampus (2015)

  1. #1

    Standaard Krampus (2015)

    Michael Dougherty, de regisseur van Trick 'r Treat uit 2007, heeft een nieuwe film geregisseerd: Krampus.

    De familie van Max (Emjay Anthony) krijgt flinke ruzie tijdens de feestdagen. Max is zwaar teleurgesteld en raakt het kerstgevoel volledig kwijt. Hierdoor trekt hij de aandacht van de kwade demoon Krampus, die iedereen straft die niet in Kerstmis gelooft. De hel breekt los en allerlei bekende Kerstfiguren in het huis komen op monsterlijke wijze tot leven. De familie moet elkaar nu wel helpen en samenwerken om de Kerstdagen te overleven.





    De film draait van 10 december in de bioscoop.

    www.krampusthefilm.com

  2. #2

    Standaard

    Ik kom net terug van de bioscoop. Het is een film die je heel goed vindt of die je helemaal niets vindt, denk ik. En zeker een film die je niet gelijk moet beoordelen, maar even moet laten bezinken. En ik denk ook dat veel mensen niet weten wat ze met deze film aan moeten. De zaal zat nauwelijks vol (35-40 mensen, terwijl er plaats was voor 300). Ik kan in ieder geval niet wachten op de Blu-ray. De CD met de muziek uit de film is ook al besteld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •