De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jumanji (Steelbook) Anniversary Edition

    Vandaag bij de Media Markt Jumanji gekocht voor €9,99
    Er zat nieuw bonus materiaal bij, dus voor die prijs én in een steelbook verpakking dacht ik dat mijn dag niet meer stuk kon.
    Thuis aangekomen heeft de disc het jaartal 2013 staan ipv 2015. Ik de disc erin gestopt en ja hoor, het is niet de versie van 2015. De nieuwe extras staan niet op de schijf.

    Wat nu te doen? De film is al uit de verpakking dus Media Markt zal deze niet terugnemen. Het is een Sony film, maar wat gaan die er aan doen? Hoe kan ik bewijzen dat ik de nieuwe anniversary disc niet heb ontvangen?
    Laatst aangepast door socko : 11-12-2015 om 10:59

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Vandaag bij de Media Markt Jumanji gekocht voor €9,99
    Er zat nieuw bonus materiaal bij, dus voor die prijs én in een steelbook verpakking dacht ik dat mijn dag niet meer stuk kon.
    Thuis aangekomen heeft de disc het jaartal 2013 staan ipv 2015. Ik de disc erin gestopt en ja hoor, het is niet de versie van 2015. De nieuwe extras staan niet op de schijf.

    Wat nu te doen? De film is al uit de verpakking dus Media Markt zal deze niet terugnemen. Het is een Sony film, maar wat gaan die er aan doen? Hoe kan ik bewijzen dat ik de nieuwe anniversary disc niet heb ontvangen?
    Je kan gewoon terug naar de MM want het artikel in de doos is niet wat er volgens de kaft in zou moeten zitten. Ze mogen zich dus niet beroepen op het feit dat het artikel is geopend.

    Je kan ook contact opnemen met Sony, want daar is het waarschijnlijk verkeerd gegaan. Ik heb vaker rechtstreeks contact gehad met maatschappijen en ze maken nooit moeilijk.

  3. #3

    Standaard

    Zeer vreemd. Ik heb overigens mijn versie gekocht in de States, dus ik heb wel degelijk de goeie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Is deze Jumanji een remaster of is het dezelfde qua beeld- en geluidskwaliteit als de 2013 uitgave btw?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeer vreemd. Ik heb overigens mijn versie gekocht in de States, dus ik heb wel degelijk de goeie.
    Heb je het niet over de oude versie, want daarvan heb je review op je website. Als je de nieuwe ook daar van daan hebt, zou een review ook wel fijn zijn. Hoewel ik wel verwacht dat alleen ge-update disc is met meer extra's, maar zelf audio/video kwaliteit.

    Vorige week was de 3 halen 2 betalen actie en kan nu blij wezen dat ze hem niet meer hadden. Zelfs als de disc 2015 zou zeggen, heb ik nog me twijfels. Sony bracht eerder ook Total Recal 2012 uit als 2 disc Steelbook als 2015 persing op de disc en toch zelfde fout. Deze gaat dus helaas ook op mijn zwarte lijst.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Heb je het niet over de oude versie, want daarvan heb je review op je website.
    Die review is al redelijk oud. Ik heb nu de nieuwe versie gekocht

    Als je de nieuwe ook daar van daan hebt, zou een review ook wel fijn zijn.
    Komt er wellicht nog wel, maar ben nu met een paar andere titels bezig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Is deze Jumanji een remaster of is het dezelfde qua beeld- en geluidskwaliteit als de 2013 uitgave btw?
    Beeld en geluid zijn identiek aan de oude versie, zie deze recensie. Alleen bevat de 20th Anniversary Edition wat extra bonusmateriaal t.o.v. de eerdere versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Gisteren werd ik gebeld door de Mediamarkt over deze film. De replacement disc was binnen gekomen vanuit de leverancier
    Tof van ze dat ze na zo'n lange tijd nog contact met de klant opzoeken voor best iets kleins. Goede service

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •