De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars - The Force Awakens beste openingsdag ooit bij Pathe.

    Star Wars - The Force Awakens beste openingsdag ooit bij Pathe.

    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kom op zeg, is dit nu nieuws?
    Waarom niet ?

  4. #4

    Standaard

    Ja, dat is nieuws daar deze film alle records breekt ten aanzien van bioscoop bezoekersaantallen in een dag.
    de film doet het overal erg goed en krijgt hoge scores.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ja, dat is nieuws daar deze film alle records breekt ten aanzien van bioscoop bezoekersaantallen in een dag.
    de film doet het overal erg goed en krijgt hoge scores.
    Ik ben het eens met Verhoeven. Ik wil de film zelf ook zien maar het was pas nieuws geweest als het niet alle records breekt. Als je na vele jaren weer een Star Wars-film krijgt en je weet dat erg veel SW-fans zijn, weet je dat er al veel bezoekers gaan komen. En doordat het veel aandacht krijgt, wordt de nieuwshype nog verder opgeschroefd lees maakt mensen die niet SW ademen ook nieuwsgierig. Dus dat er veel mensen de 1e dag komen is dan geen verrassing.

  6. #6

    Standaard

    Ik kan ook best wel misselijk worden van een hype maar want er de laatste dagen heerst is toch echt prettig.
    Toch mooi dat bijna alles in de wereld even om Star Wars draait.

  7. #7

    Standaard

    Spectre was anders ook flink gehypet en die komt niet in de buurt van Star Wars 7.


    The Hunger Games: Mockingjay - Part 2

    Heeft op dit moment het record voor een openingsweekend, dus het is wel leuk om te zien wat Star Wars gaat doen..


    Avatar 2 zal ook flink gehypet worden en dan zie we wel weer of die in de buurt komt van de eerste dag record/ openingsweekend.

    Overigens, IMDB houdt ook records bij van dagopeningen/openingsweekend, dus zo vreemd is het nu ook weer niet.

    Toch leuk voor Pathé dat 1 film de zalen weer vol trekt. Ik lees al jaren over een dalende of een stabiliserende lijn voor bioscoopbezoeken.
    Zo heeft iedereen een leuke kerst, wij vanwege de film en Pathé vanwege de recettes.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •