Oorspronkelijk gepost door
BigLebowski
Met nog slechts een week te gaan dit jaar, moet het raar lopen wil dit lijstje nog veranderen
Top:
Labour of Love aka Asha Jaoar Majhe (9.0)
Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (8.5)
Ex Machina (8.5)
The Duke of Burgundy (8.5)
Above and Below (8.5)
Turist (8.5)
A Most Violent Year (8.5)
Flop:
Er ist wieder da (1.5)
A Blast (4.5)
Eisenstein in Guanajuato (4.5)
Selma (4.5)
Landscape With Many Moons (5.0)
Kingsman: The Secret Service (5.0)
Ant-Man (5.5)
Corn Island (5.5)
Black Coal, Thin Ice (5,5)
Inderdaad....oa Star Wars, Mad Mad, Spectre en The Martian vallen dus buiten de prijzen.