De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SeaQuest DSV op Blu-Ray!

    Eerder deze maand is SeaQuest - Seizoen 1 in Australië op Blu-Ray uitgekomen! Lijkt op een echte HD release! Seizoen 2 wordt in Maart 2016 verwacht.
    Heeft geen subs alleen maar een Engelse track. Heeft iemand ervaring met aankopen vanuit Australië, welke de beste online shops zijn. Is er misschien ook een winkel waarbij je, net als Amazon.com, vooraf kunt betalen voor de duane kosten?

    I Love My Sci-Fi

  2. #2

    Standaard

    JBHifi is een winkel waar ik twee keer en bestelling hb gedaan. Ging goed. Je zal wel een paar weken moeten wachten......duurde bij mij elke keer zo een 4 weken.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor het melden! Ik wacht nog even af of meer landen gaan volgen...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    JBHifi is een winkel waar ik twee keer en bestelling hb gedaan. Ging goed. Je zal wel een paar weken moeten wachten......duurde bij mij elke keer zo een 4 weken.
    Ok, en is het dan ook maar geluk hebben of je pakketje al dan niet wordt onderschept bij de duane of kun je dat bij JB Hifi ook al vooraf betalen (net als bij amazon.com)?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor het melden! Ik wacht nog even af of meer landen gaan volgen...
    Graag gedaan!
    I Love My Sci-Fi

  5. #5

    Standaard

    Met Visa ben je verzekerd voor aankopen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #6

    Standaard

    Wat is er toch met Seaquest en Australie? Seaquest 2032 kwam ook enkel daar uit op DVD. Ik hoop dat er ergens een trailer te vinden is of een dowload van de BR, want ik vraag mij af hoe de kwaliteit is. Heb mijn DVD's al een tijdje niet uit de kast gehaald, maar volgens mij waren ze van gemiddelde kwaliteit.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Wat is er toch met Seaquest en Australie? Seaquest 2032 kwam ook enkel daar uit op DVD. Ik hoop dat er ergens een trailer te vinden is of een dowload van de BR, want ik vraag mij af hoe de kwaliteit is. Heb mijn DVD's al een tijdje niet uit de kast gehaald, maar volgens mij waren ze van gemiddelde kwaliteit.
    Als je op link klikt in mn eerste bericht, zie je enkele voorbeelden van vergelijkingen.
    I Love My Sci-Fi

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met aankopen vanuit Australië, welke de beste online shops zijn.
    Ik heb zelf ook een aantal keren bij deze site besteld (Goede ervaringen mee): http://www.ezydvd.com.au/

  9. #9

    Standaard

    Dank je wel voor jullie reacties, heb um zonet besteld bij JB HiFi, daar was die AUS$14 goedkoper ongeveer. Omgerekend met verzendkosten betaal ik nu 36,99. Nu maar hopen dat die niet wordt onderschept bij de douane.
    I Love My Sci-Fi

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Als je op link klikt in mn eerste bericht, zie je enkele voorbeelden van vergelijkingen.
    Dank dat je er op wijst, want ik dacht dat je het enkel had onderstreept.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Wat is er toch met Seaquest en Australie? Seaquest 2032 kwam ook enkel daar uit op DVD. Ik hoop dat er ergens een trailer te vinden is of een dowload van de BR, want ik vraag mij af hoe de kwaliteit is. Heb mijn DVD's al een tijdje niet uit de kast gehaald, maar volgens mij waren ze van gemiddelde kwaliteit.
    In Australie is SF blijkbaar zeer populair, want daar zijn een aantal SF-series als enige ter wereld uitgekomen, als bv o.a. Space Rangers.
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    In Australie is SF blijkbaar zeer populair, want daar zijn een aantal SF-series als enige ter wereld uitgekomen, als bv o.a. Space Rangers.
    Space Rangers is ook al enige tijd uit in Duitsland. Daar heb ik um n aantal jaren geleden gekocht. Sinds n jaar of 2 ook in de US uit
    I Love My Sci-Fi

  13. #13

    Standaard

    Ik hoor graag wat je van de beeldkwaliteit van seizoen 1 vindt Marcel!

  14. #14

    Standaard

    Zal ik doen, wat ik in het andere thread ook al schreef, ga de pilot op korte termijn kijken, gewoon om te zien wat de kwaliteit is en dan ga ik toch weer verder met X-files waar ik nu in seizoen 5 zit.
    Op blu-ray.com zijn de mensen die um al hebben (gezien), laaiend enthousiast over de kwaliteit dus dat is al een goed teken.
    I Love My Sci-Fi

  15. #15

    Standaard

    Heb gisteren even de pilot gekeken. Met het intro dacht, dat ziet er niet best uit, daar was ik overigens al voor gewaarschuwd op Blu-ray.com. Waarschijnlijk zo'n scene die ze "geleend" hebben van één of andere documentaire. In ieder geval na die scene heb ik alleen nog maar genoten van het beeld, ook de SFX ziet er prima uit, wat ze ermee gedaan hebben weet ik niet, maar duidelijk een verbetering tov de DVD's.
    I Love My Sci-Fi

  16. #16

    Standaard

    Balen, lees net op blu-ray.com dat seizoen 2, naar verwachting pas in November 2016 wordt uitgebracht.
    Is een delay van 8 maanden.
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Mmm, inderdaad wel even wachten. Maar ik heb geen haast en wilde sowieso wachten op een complete box.

  18. #18

    Standaard

    Het eerste seizoen van seaQuest DSV verschijnt op 11 augustus ook in Duitsland op Blu-ray.



    http://www.kochmedia-film.de/blu-ray...el_5_blu_rays/

  19. #19

    Standaard

    Release vlgs amazon.de 7 juli 2016
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Release vlgs amazon.de 7 juli 2016
    Inmiddels aangepast naar 11 augustus.

  21. #21

    Standaard

    De Duitse Blu-ray van SeaQuest DSV - Seizoen 1 is onderweg naar mij. Deze verwacht ik komende woensdag. Koch Media heeft seizoen 2 al aangekondigd. Deze verschijnt op 27 oktober a.s.



    http://www.kochmedia-film.de/blu-ray...el_5_blu_rays/

  22. #22

    Standaard

    Vandaag de Duitse uitgave van seizoen 1 ontvangen. De uitgave bestaat uit 5 discs met op disc 5 een klein half uur aan verwijderde scènes als extra. Er is zowel een Engels als Duits DTS-HD Master Audio 2.0 spoor aanwezig en Engelse en Duitse ondertitels. Menu's zijn in het Duits. De uitgave is verpakt in een keepcase met slipcase. Het leeftijdslogo op de slipcase is een sticker en er makkelijk af te halen. En de keepcase bevat een tweezijdige cover: eentje met logo en eentje zonder.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag de Duitse uitgave van seizoen 1 ontvangen. De uitgave bestaat uit 5 discs met op disc 5 een klein half uur aan verwijderde scènes als extra. Er is zowel een Engels als Duits DTS-HD Master Audio 2.0 spoor aanwezig en Engelse en Duitse ondertitels. Menu's zijn in het Duits. De uitgave is verpakt in een keepcase met slipcase. Het leeftijdslogo op de slipcase is een sticker en er makkelijk af te halen. En de keepcase bevat een tweezijdige cover: eentje met logo en eentje zonder.
    Dank voor de info. Ik ben blij dat er in ieder geval Engelse ondertiteling op zit. Nu nog wachten op een complete box met alle seizoenen.

  24. #24

    Standaard

    Het derde en laatste seizoen verschijnt op 23 februari in Duitsland op Blu-ray (en DVD).



    http://www.kochmedia-film.de/blu-ray...el_3_blu_rays/

  25. #25

    Standaard

    Dan kan de complete box niet ver weg zijn !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •