Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    De steelbook had weer een los stukje karton als backcover. Dat was voor mij in ieder geval de reden om voor de normale keepcase te kiezen.
    En in een bubble enveloppe?

  2. #52

    Standaard

    Ik ontvang de blu-ray morgen pas, maar ik heb ze gisteren in de winkel zien liggen. De laatste bestellingen die ik trouwens van Media Markt ontvangen heb, waren prima verpakt in een goede kartonnen verpakking, al is dat geen garantie dat dat ook nu weer zo is.

  3. #53

    Standaard

    De steelbook zat hier in een kartonnen doos. Als je het begin van de bevestiging van de doos openscheurt, rits er netjes een hele strook mee. Dus makkelijk te openen.

    Even een andere vraag. Ik vraag me alleen af hoe je kan meedoen met die prijsvraag. Er zit niets bij. Ik heb hem als preorder besteld.

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    De steelbook zat hier in een kartonnen doos. Als je het begin van de bevestiging van de doos openscheurt, rits er netjes een hele strook mee. Dus makkelijk te openen.

    Even een andere vraag. Ik vraag me alleen af hoe je kan meedoen met die prijsvraag. Er zit niets bij. Ik heb hem als preorder besteld.
    Bedankt, die ken ik. Dat zijn inderdaad goede doosjes.

  5. #55

    Standaard

    Kwam die Mediamarkt Steelbook door de brievenbus of pakketdienst? Wil hem eigenlijk ook wel bestellen, maar heb geen zin om er thuis op te moeten wachten!! Alvast bedankt.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een andere vraag. Ik vraag me alleen af hoe je kan meedoen met die prijsvraag. Er zit niets bij. Ik heb hem als preorder besteld.
    Dat kon je tot en met afgelopen maandag 29 Februari doen via de website www.mediamarkt.nl/spectre & http://www.foxfilm.nl/spectre.

    Daar moest je de unieke code invullen, die onderop je kassabon staat/stond.

    Die pagina's van Mediamarkt is nu offline gehaald, dus helaas kun je niet meer meedoen.

    Overigens moest je ook een kassabon hebben, waarop stond vermeld dat je een bedrag van € 0,07 had aanbetaald, voor de reservering van deze film.

    Ik heb nog wel mijn kassabon, maar die € 0,07 heb ik niet hoeven aanbetalen (wel raar, omdat ze dat toen niet zeiden tegen mij), dus die bon heb ik niet.

    Dus ik kan helaas ook niet meedoen, en jij vist nu dus ook achter het net.

    Mensen kunnen dus nu niet meer meedoen aan de actie.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-03-2016 om 20:40

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Kwam die Mediamarkt Steelbook door de brievenbus of pakketdienst? Wil hem eigenlijk ook wel bestellen, maar heb geen zin om er thuis op te moeten wachten!! Alvast bedankt.
    Komt met pakketdienst.

  8. #58

    Standaard

    Zonde, hoopte dat dit intussen veranderd was. Maar bedankt voor de reactie!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat kon je tot en met afgelopen maandag 29 Februari doen via de website www.mediamarkt.nl/spectre & http://www.foxfilm.nl/spectre.

    Daar moest je de unieke code invullen, die onderop je kassabon staat/stond.

    Die pagina's van Mediamarkt is nu offline gehaald, dus helaas kun je niet meer meedoen.

    Overigens moest je ook een kassabon hebben, waarop stond vermeld dat je een bedrag van € 0,07 had aanbetaald, voor de reservering van deze film.

    Ik heb nog wel mijn kassabon, maar die € 0,07 heb ik niet hoeven aanbetalen (wel raar, omdat ze dat toen niet zeiden tegen mij), dus die bon heb ik niet.

    Dus ik kan helaas ook niet meedoen, en jij vist nu dus ook achter het net.

    Mensen kunnen dus nu niet meer meedoen aan de actie.
    Maar blijkbaar dus alleen als je in de winkel dus bestelde. Ik heb hem online besteld en kan me niet herinneren dat er ergens een code werd vermeld. Ik zal morgen nog eens de mail nakijken. Maar gelukkig was de steelbook de eerste wens en die de 2e.

    Edit: De factuur nagekeken maar niets te zien of verwijzing.
    Laatst aangepast door martwout : 02-03-2016 om 20:58

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Maar blijkbaar dus alleen als je in de winkel dus bestelde. Ik heb hem online besteld en kan me niet herinneren dat er ergens een code werd vermeld. Ik zal morgen nog eens de mail nakijken. Maar gelukkig was de steelbook de eerste wens en die de 2e.

    Edit: De factuur nagekeken maar niets te zien of verwijzing.
    Ik heb vernomen dat als je online bestelde, je automatisch mee zou doen met de actie.

    Deze week zouden de winnaars bekend gemaakt worden.

    Mocht je winnen, dan zou je gemaild worden.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Bedankt, die ken ik. Dat zijn inderdaad goede doosjes.
    Hier ook netjes in een kartonnen doos zoals hierboven vermeld. Hopelijk houden ze het daar nu bij. In het verleden die hoop ook al eens gehad tot ze ineens weer iets in een papieren envelop stuurden, vandaar dat ik altijd een slag om de arm hou bij Mediamarkt.

  12. #62
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Hier ook netjes in een kartonnen doos zoals hierboven vermeld. Hopelijk houden ze het daar nu bij. In het verleden die hoop ook al eens gehad tot ze ineens weer iets in een papieren envelop stuurden, vandaar dat ik altijd een slag om de arm hou bij Mediamarkt.
    Ja, die ervaring ken ik. Mijn exemplaar kwam ook in 't zelfde doosje binnen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •