De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends: The Movie (2016)

    Trailer:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2

    Standaard

    Check de beschrijving:
    This is a fan trailer.
    It was created using footage from various programs including
    Cougar Town, Episodes, Jimmy Kimmel, The Ellen Show, Web Therapy amongst others.

  3. #3

    Standaard

    Haha, ik wou al zeggen. Dit zou mij echt verbazen. Ik heb in meerdere interviews van diverse acteurs al kunnen opmaken dat die kans echt nihil is. Naast dat, de afsluiting was perfect, waarom daar aan knoeien met een reunie film.

  4. #4

    Standaard

    Sorry, had ik niet gelezen. Ik lees die (vaak stupide) reacties bij de YouTube-filmpjes nooit. Wel jammer, had het wel leuk gevonden, was toch een van de beste TV-series ooit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Leuk gedaan. Jammer dat het niet waar is.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sorry, had ik niet gelezen. Ik lees die (vaak stupide) reacties bij de YouTube-filmpjes nooit. Wel jammer, had het wel leuk gevonden, was toch een van de beste TV-series ooit.
    Dit was niet eens een reactie, maar stond gewoon in de beschrijving. Had deze video al eens in 2014 gezien, erg tof in elkaar gezet. Beetje uit de categorie 'Titanic 2'

    Laatst aangepast door Samba-boy : 05-01-2016 om 17:47

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •