Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: de Oscars

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Chris Rock stipte nog een aardig punt aan in deze politiek correcte tijd: waarom zijn er nog aparte categorieën voor beste acteur en actrice? Waarom stoppen ze die niet bij elkaar? Je hebt voor de overige categorieën (behalve bijrol) toch ook geen onderverdeling?
    Hoezo politiek correcte tijd? Als ik mensen als Donald Trump en Wilders hoor, dan denk ik wel eens dat een tikkeltje meer correctheid geen kwaad zou kunnen. Om over alle vuilspuiterij op Twitter, Facebook etc. nog maar te zwijgen. Iedereen heeft een mening en spuit dat er zonder filter of terughoudendheid uit tegenwoordig. Dus hoe kom je er in godsnaam bij dat we nu in zo'n politiek correctie tijd leven!? Het tegenovergestelde zou ik juist willen beweren! Maar goed, wat de Oscars betreft: zo zijn er gewoon wat extra beeldjes te verdelen. Leuk toch!? Het is sowieso een poppenkast.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #27

    Standaard

    Het was blijkbaar niet duidelijk dat ik politiek correcte tijd bij de oscars (de hele 'zwarte genomineerde' discussie) bedoelde, want hetgeen wat verder in je post staat heeft daar inderdaad niets mee te maken .
    En ja, natuurlijk is het allemaal show en zelfverheerlijking, maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken voor mij. En er zitten ook positieve kanten aan; zo worden soms minder 'grote' films ook eat belicht.

  3. #28

    Standaard

    De toch wel leuke openingsspeech van Chris Rock:


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het was blijkbaar niet duidelijk dat ik politiek correcte tijd bij de oscars (de hele 'zwarte genomineerde' discussie) bedoelde...
    Oke, dat was me niet meteen duidelijk inderdaad Bedankt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En er zitten ook positieve kanten aan; zo worden soms minder 'grote' films ook eat belicht.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik heb een vermoeden wat je bedoelt , maar ik heb het dan over bijvoorbeeld een film als Brooklyn of Carol, die dan bij het 'grote publiek' bekend worden.

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Slordig de verkeerde winnaar voorgelezen voor de best film.Ze kregen de verkeerde kaart om voor te lezen.Die regisseur van La la land was boos hij rukte de kaart uit Beattys hand een beetje onbeleefd maar begrijpelijk die dacht natuurlijk eerst dat het de schuld van Beatty was. Hoewel Beaty had het nog kunnen navragen voordat hij het officieel opnoemde als hij over de kaart twijfelde.

    https://www.youtube.com/watch?v=n2xd_exQvgk

    grappige reactie onder utube filmpje:
    poor faye dunaway. first mommie dearest now this tragedy

  9. #34

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •