Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.

Discussie: de Oscars

  1. #1

    Post de Oscars

    Hoi,

    Ik heb zitten zoeken op google, maar kom er niet helemaal uit.
    De oscars werden voorheen door Film 1 live uitgezonden alleen dit jaar blijkbaar niet meer

    Weet iemand een zender die het wel uitzend?

  2. #2

    Standaard

    Het ziet er inderdaad naar uit dat Film1 alleen de Oscars Highlightshow uitzendt.

    http://www.film1.nl/blog/25363-The-O...bij-Film1.html

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Weet iemand een zender die het wel uitzend?
    Ik lees net op nu.nl dat Net 5 nominaties en een samenvatting van de Oscars gaat uitzenden. Lijkt erop dat er geen liveshow te zien zal zijn.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is er nog steeds geen zender die het live uitzendt? Iemand die een alternatieve manier weet om de show te kijken ....

  6. #6

    Standaard

    Nee, stond vandaag in Metro dat er voor het eerst sinds 9 jaar geen live uitzending is. Alleen samenvattingen op Film2 en Net5 op maandagavond.
    Geen idee waar je het wel zou kunnen kijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Jammer hoor, voor mij was het vaste prik....

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier een lijstje met uitzenders. Online kijken lukt ook niet tenzij je in Amerika woont. Zal lastig worden.

    http://www.hollywoodreporter.com/new...rldwide-867394
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    De duitse zender ProSieben zend het live uit : http://www.totaaltv.nl/nieuws/22146/oscaruitreiking-toch-live-in-nederland-te-zien.html

    Toch kunnen Nederlandse kijkers de 88ste uitreiking van de Oscars-filmprijzen in de nacht van 28 op 29 februari live volgen. De Duitse zender ProSieben zendt de Oscaruitreiking vanaf 02.30 uur live uit. In Nederland is ProSieben ongecodeerd via de Astra1-satelliet op 19,2 graden oost in SD-kwaliteit te ontvangen. Een abonnement bij een tv-aanbieder of smartcard is hierdoor niet nodig. ProSieben HD is onderdeel van het gecodeerd HD+ zenderaanbod. Sommige Nederlandse satellietkijkers beschikken over een dergelijk abonnement en daaraan gekoppelde smartcard.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2016 om 22:31

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De duitse zender ProSieben zend het live uit : http://www.totaaltv.nl/nieuws/22146/oscaruitreiking-toch-live-in-nederland-te-zien.html

    Toch kunnen Nederlandse kijkers de 88ste uitreiking van de Oscars-filmprijzen in de nacht van 28 op 29 februari live volgen. De Duitse zender ProSieben zendt de Oscaruitreiking vanaf 02.30 uur live uit. In Nederland is ProSieben ongecodeerd via de Astra1-satelliet op 19,2 graden oost in SD-kwaliteit te ontvangen. Een abonnement bij een tv-aanbieder of smartcard is hierdoor niet nodig. ProSieben HD is onderdeel van het gecodeerd HD+ zenderaanbod. Sommige Nederlandse satellietkijkers beschikken over een dergelijk abonnement en daaraan gekoppelde smartcard.
    Ik neem aan ook op BBC ONE HD...???

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, in Engeland zit het zoals mijn lijstje aangaf bij de betaalzender Sky.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De duitse zender ProSieben zend het live uit : http://www.totaaltv.nl/nieuws/22146/oscaruitreiking-toch-live-in-nederland-te-zien.html

    Toch kunnen Nederlandse kijkers de 88ste uitreiking van de Oscars-filmprijzen in de nacht van 28 op 29 februari live volgen. De Duitse zender ProSieben zendt de Oscaruitreiking vanaf 02.30 uur live uit. In Nederland is ProSieben ongecodeerd via de Astra1-satelliet op 19,2 graden oost in SD-kwaliteit te ontvangen. Een abonnement bij een tv-aanbieder of smartcard is hierdoor niet nodig. ProSieben HD is onderdeel van het gecodeerd HD+ zenderaanbod. Sommige Nederlandse satellietkijkers beschikken over een dergelijk abonnement en daaraan gekoppelde smartcard.
    Ik heb geen satelliet, dus die optie zal ook niet lukken . Helaas...dan pak ik voor een keer wat meer slaap.

  13. #13

    Standaard

    Straks de Oscars kijken. Ik hoop maar op 1 ding, en dat is dat Sylvester Stalline hem wint.

  14. #14

    Standaard

    Ex machina toch nog gescored voor visual effects! Verder wint Mad Max er veels te veel. Mensen gaan helemaal los op die film, maar zo bijzonder was die toch echt niet...
    https://streamup.com/poesstream

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Straks de Oscars kijken. Ik hoop maar op 1 ding, en dat is dat Sylvester Stalline hem wint.
    Sylvester heeft de Oscar voor nest supporting actor helaas niet gewonnen, Mark Rylance heeft hem gewonnen.

    Dus ik ga mn bed weer opzoeken.

  16. #16

    Standaard

    Jammer van Stallone. Had goeie hoop voor hem. Hij verdiende deze echt. Jammer, maar helaas. Anders niet veel verrassende winnaars. Al had ik gedacht dat Star Wars de oscar mee naar huis ging nemen voor beste visual effects.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #17

    Standaard

    Beetje erg overdreven de inhoud van de Goodiebags : http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4251789/2016/02/28/Goodiebag-Oscars-puilt-uit-van-de-excentrieke-gadgets.dhtml

    Is effe wat anders dan een paar gratis spulletjes op de huishoudbeurs

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Jammer van Stallone. Had goeie hoop voor hem. Hij verdiende deze echt. Jammer, maar helaas. Anders niet veel verrassende winnaars. Al had ik gedacht dat Star Wars de oscar mee naar huis ging nemen voor beste visual effects.


    Hahaha, Goeie zeg, had je dat echt verwacht ? Dat is net zoiets als PIXAR die de prijs voor beste Aninimatiefilm NIET wint. Inside out was in ieder geval niet de beste animatie van dit jaar.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Inside out was in ieder geval niet de beste animatie van dit jaar.
    De academie dacht er anders over (ik ook overigens).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Hahaha, Goeie zeg, had je dat echt verwacht ? Dat is net zoiets als PIXAR die de prijs voor beste Aninimatiefilm NIET wint. Inside out was in ieder geval niet de beste animatie van dit jaar.
    Ik had idd verwacht dat Star Wars deze zou winnen. Waarom is dit vreemd? De visual effects waren prachtig in die. Die van Ex-machina waren ook niet minder, maar Star Wars vond ik toch echt super op dat gebied.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #21

    Standaard

    Die visual effects in Star Wars waren echt niet heel bijzonder hoor. De CGI beelden waren vaak DUIDELIJK te herkennen, terwijl bij Ex Machina meer t idee van CGI scenes zien komt door het weten dat het niet kan. Het voelde in Ex Machina heel organisch en echt aan. Ondanks dat je met androids te maken hebt. Star Wars heeft dit simpelweg gewoon niet. Te softe textures, belichting die CGI verraden...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Die visual effects in Star Wars waren echt niet heel bijzonder hoor. De CGI beelden waren vaak DUIDELIJK te herkennen, terwijl bij Ex Machina meer t idee van CGI scenes zien komt door het weten dat het niet kan. Het voelde in Ex Machina heel organisch en echt aan. Ondanks dat je met androids te maken hebt. Star Wars heeft dit simpelweg gewoon niet. Te softe textures, belichting die CGI verraden...
    Ik kijk al heel mijn leven dit soort films + game nog eens veel en dan blijf je tot op de dag van vandaag CGI zien.Voor veel mensen die er niet zo mee bezig zijn is het een stuk moeilijker te herkennen.
    Maar vergleken met de laatste 3 films van Lucas heeft Abrams het zoveel mogelijk beperkt gehouden heb ik het idee.

    CGI is een handig iets maar ook een gevaarlijk iets want het kan uiteindelijk de leeftijd van een film verraden op lange termijn.

    De nieuwe Star Wars is zeker niet perfect maar kwa productie zat het goed.

  23. #23

    Standaard

    Oscars........Kubrick en Hitchcock wonnen nooit een Oscar. Dan is er nog de discutabele manier van nomineren en stemmen (ik las dat Chris Rock eea mooi verwoord heeft) en het moge duidelijk zijn dat ik dit (en vrijwel alle andere awards) maar onzin vind. (mooi voorbeeld: crap als Adele en Bieber wonnen vorige week nog wat Brit Awards......)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Oscars........Kubrick en Hitchcock wonnen nooit een Oscar. Dan is er nog de discutabele manier van nomineren en stemmen (ik las dat Chris Rock eea mooi verwoord heeft) en het moge duidelijk zijn dat ik dit (en vrijwel alle andere awards) maar onzin vind. (mooi voorbeeld: crap als Adele en Bieber wonnen vorige week nog wat Brit Awards......)
    Ben het verder met je eens hoor maar Adele vind ik dan weer geen crap.Al is haar 25 album jammer genoeg wel een heel veilig album geworden.

  25. #25

    Standaard

    De show gisteren gezien, was deze keer vanwege Chris Rock wel de moeite waard. Hij heeft imo op de juiste manier het heikele onderwerp van dit jaar juist kunnen behandelen, toch knap. En grappig.

    Mooi en verdiend dat Mad Max zoveel in de juiste categorieën gewonnen heeft. Beste film was een utopie, maar zo is één van de beste films van 2015 toch redelijk beloond.
    Ik heb The Revenant, Room en Brooklyn nog niet gezien, maar Spotlight was toch wel een aardige (en vanwege het onderwerp ook belangrijke) film, die rustig en zonder sensatie een bizarre onthulling behandelt. The Big Short had van mij ook wel mogen winnen; een voor veel mensen lastig onderwerp toch op een begrijpelijke en onderhoudende manier kunnen uitleggen, is toch ook een gave. Grote overeenkomst tussen Spotlight en The Big Short is dat de acteurs zo natuurlijk en geloofwaardig waren.

    Ik snap trouwens nog steeds niet die adoratie van Hollywood voor Jennifer Lawrence....geen slechte actrice, maar om nou te zeggen dat ze één van de beste actrices is, nee.
    Chris Rock stipte nog een aardig punt aan in deze politiek correcte tijd: waarom zijn er nog aparte categorieën voor beste acteur en actrice? Waarom stoppen ze die niet bij elkaar? Je hebt voor de overige categorieën (behalve bijrol) toch ook geen onderverdeling?
    Laatst aangepast door rogue : 01-03-2016 om 18:30

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •