Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 132 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Uitgesteld naar 20 december (bij ons waarschijnlijk 18 december).

    http://www.starwars.com/news/j-j-abr...ars-episode-ix

  2. #27

    Standaard

    Weer Abrams vind ik prima.Met hem weet je bijna zeker dat het niet finaal fout kan gaan.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Uitgesteld naar 20 december (bij ons waarschijnlijk 18 december).

    http://www.starwars.com/news/j-j-abr...ars-episode-ix
    Eerst 2x prijs in 5 maanden en dan 19 maanden wachten.



    En nee: ik denk niet dat ze Solo alsnog gaan verzetten. Te kort dag (licentiehouders hebben hun producten al zo goed als klaar; zo zijn de LEGO sets bijvoorbeeld al ontworpen en gereed (maar nog niet onthuld) en men zou in de problemen komen (gaten in het releaseschema) als het december 2018 wordt)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Eerst 2x prijs in 5 maanden en dan 19 maanden wachten.

    En nee: ik denk niet dat ze Solo alsnog gaan verzetten. Te kort dag (licentiehouders hebben hun producten al zo goed als klaar; zo zijn de LEGO sets bijvoorbeeld al ontworpen en gereed (maar nog niet onthuld) en men zou in de problemen komen (gaten in het releaseschema) als het december 2018 wordt)
    Ach tussen de eerste zes films zat telkens drie jaar, dan is 19 maanden nog wel te doen

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Typerend dat men eerst (Boba Fett spinoff, Solo spinoff, IX) van die 'jonge' gehypte regisseurs aanstelt en ze ook nu weer vervangt door de meer ervaren lui die zichzelf bewezen hebben.

    Wat men eigenlijk in 1e instantie al had moeten doen.
    Tja, die dachten vast: 'naar onze pijpen danst hij wel'

    Nou niet dus. Ik vermoed dat je als regisseur niet veel te vertellen hebt bij deze nieuwe SW films, en je moet houden aan bepaalde details. Dan denk ik met name aan de productie etc.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Tja, die dachten vast: 'naar onze pijpen danst hij wel'

    Nou niet dus. Ik vermoed dat je als regisseur niet veel te vertellen hebt bij deze nieuwe SW films, en je moet houden aan bepaalde details. Dan denk ik met name aan de productie etc.
    … of dat men de regisseur in kwestie toch te licht heeft bevonden.
    ‘Iedereen’ kan in principe een keer een lucky hit hebben. Toevallig (?) werden zowel Trevorrow als Trank op straat gezet nadat hun meest recente film flopte.

    Mbt inbreng: Rian Johnson gaf onlangs nog aan dat hij vrijwel carte blanche had inzake het verhaal van The Last Jedi.
    De storygroup kan hem mbt belangrijke zaken tegenhouden (als zaken in conflict zijn met reeds bestaande verhalen/feiten, als hij bepaalde personages mee wil laten doen/wil laten sterven waar men andere plannen mee heeft óf als de regisseur iets extreems wil doen –bv tijdreizen-) maar verder kan hij de richting bepalen… (mits hij er geen comedy van maakt zoals Miller/Lord met Solo wilden doen).
    Ik denk dat Abrams en Johnson meer vrijheden hebben dan Irvin Kershner destijds bij ‘Empire’.

    Het is zo enorm jammer dat er (muv de geijkte zaken en wat details die ik her en der opvang) zo weinig bekend is en dat het aangekondigde ‘Making of The Force Awakens’ boek zonder reden is geannuleerd (zelfs auteur JW Rinzler kan/wil/mag hier niets over zeggen… net als de rest bij Lucasfilm)

    Blijft grotendeels giswerk.

  8. #33

    Standaard

    Keri Russell van The Americans (en Felicity, JJ connectie) gecast voor episode IX.

    http://collider.com/star-wars-9-keri-russell/

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Na de 'reveal' op Twitter van Jon Kasdan hoop ik van ganse harte dat men Billy Dee Williams niet laat terugkeren.
    Geen droid is anders veilig voor Pando.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mooi nieuws dat hij terugkeert!!

  12. #37

    Standaard

    Van starwars.com:

    Star Wars: Episode IX will begin filming at London’s Pinewood Studios on August 1, 2018. J.J. Abrams returns to direct the final installment of the Skywalker saga. Abrams co-wrote the screenplay with Chris Terrio.

    Returning cast members include Daisy Ridley, Adam Driver, John Boyega, Oscar Isaac, Lupita Nyong’o, Domhnall Gleeson, Kelly Marie Tran, Joonas Suotamo, and Billie Lourd. Joining the cast of Episode IX are Naomi Ackie, Richard E. Grant, and Keri Russell, who will be joined by veteran Star Wars actors Mark Hamill, Anthony Daniels, and Billy Dee Williams, who will reprise his role as Lando Calrissian.

    The role of Leia Organa will once again be played by Carrie Fisher, using previously unreleased footage shot for Star Wars: The Force Awakens. “We desperately loved Carrie Fisher,” says Abrams. “Finding a truly satisfying conclusion to the Skywalker saga without her eluded us. We were never going to recast, or use a CG character. With the support and blessing from her daughter, Billie, we have found a way to honor Carrie’s legacy and role as Leia in Episode IX by using unseen footage we shot together in Episode VII.”

    Composer John Williams, who has scored every chapter in the Star Wars saga since 1977’s A New Hope, will return to a galaxy far, far away with Episode IX.

    Star Wars: Episode IX will be produced by Kathleen Kennedy, J.J. Abrams, and Michelle Rejwan, and executive produced by Callum Greene and Jason McGatlin. The crew includes Dan Mindel (Director of Photography), Rick Carter and Kevin Jenkins (Co-Production Designers), Michael Kaplan (Costume Designer), Neal Scanlan (Creature and Droid FX), Maryann Brandon and Stefan Grube (Editors), Roger Guyett (VFX Supervisor), Tommy Gormley (1st AD), and Victoria Mahoney (2nd Unit Director).
    Laatst aangepast door tmvde : 28-07-2018 om 09:16

  13. #38

    Standaard

    Extreem moeilijke opgave voor JJ om van dit sluitstuk nog iets te maken na het @#!X:* deel VIII.
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #39

    Standaard

    Dat zal best wel lukken; het kan alleen maar beter denk ik dan .

  15. #40

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Een hele zwik set foto's gelekt... Isaac, Boyega etc.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...an-episode-ix/
    LOL jungle setting en camouflage, RotJ remake

  18. #43

  19. #44

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Ik ben hier sceptisch over, hoe gaat JJ Abrahams deze Star Wars trilogie nog redden nadat Rian Johnson zijn " meesterwerk" heeft afgeleverd?

    Hoe ga je stijlvol afscheid nemen van carrie Fisher , prinses Leia met alleen extra opnames van the Force Awakens en enkele beelden van The last Jedi:
    hoe kun je dan met zo'n paar beelden haar dood verklaren?

    allerlei nieuwe karakters die nog nu geintroduceerd worden, inclusief Billy Dee Williams, hier is natuurlijk absoluut niks mis mee ,maar verhaal technisch moet je zijn achtergrond ook weer gaan uitleggen aan de nieuwe generatie die oude trilogie niet echt kent

    laten we hopen op een waardige afsluiter

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik ben hier sceptisch over, hoe gaat JJ Abrahams deze Star Wars trilogie nog redden nadat Rian Johnson zijn " meesterwerk" heeft afgeleverd?

    Hoe ga je stijlvol afscheid nemen van carrie Fisher , prinses Leia met alleen extra opnames van the Force Awakens en enkele beelden van The last Jedi:
    hoe kun je dan met zo'n paar beelden haar dood verklaren?

    allerlei nieuwe karakters die nog nu geintroduceerd worden, inclusief Billy Dee Williams, hier is natuurlijk absoluut niks mis mee ,maar verhaal technisch moet je zijn achtergrond ook weer gaan uitleggen aan de nieuwe generatie die oude trilogie niet echt kent

    laten we hopen op een waardige afsluiter
    Gelukkig is de regie in handen van JJ Abrams

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik ben hier sceptisch over, hoe gaat JJ Abrams deze Star Wars trilogie nog redden nadat Rian Johnson zijn " meesterwerk" heeft afgeleverd?
    Tja...Abrams heeft ook geen meesterwerk afgeleverd. Een Star Wars '77 reboot, met een gigantisch plothole en tenenkrommende (Obvious) scenes. Deze trilogie begon slecht, middenstuk was bagger en als het niveau wordt gehaald van TFA dan is de trilogie nog steeds niet gered.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  24. #49

    Standaard

    De trilogie kan niet meer gered worden, hij kan wel afgesloten worden met een goede film. Meer hoop ik niet op eigenlijk...

  25. #50

    Standaard

    Om 18:00 het Episode IX panel op Star Wars Celebration, dus tegen zevenen kunnen we de trailer verwachten. Streamt live op het YouTube kanaal van Star Wars.

    https://www.youtube.com/starwars

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •