Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 132 van 132 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben er idd ook bang voor.Vind jij het niet raar dat Disney hier dan wel Endgame op UHD uitbrengt en andere titels weer niet ?

    Hoewel ik van de week best wel te spreken was over de Disney+ kwaliteit heb ik gisteren zelf toch even een test gedaan.Guardians of the Galaxy: De 4K Disney+ en de Blu-ray versie verschillen nauwelijks van elkaar.[Gebruik deze speler:Sony UBP-X800M2]

    Geluk is dat de Blu-ray releases van Disney dus wel heel goed zijn.



    Helaas kunnen we alleen maar gissen naar de reden waarom Disney dit doet.

    Kosten kan het naar mijn mening niet zijn, want je hebt de ondertiteling al voor de DVD en Blu-ray gemaakt, dus die kun je net zo goed op de Blu-ray en UHD zetten. Gelukkig kan ik mij ook heel goed redden met Engelse ondertiteling.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Helaas kunnen we alleen maar gissen naar de reden waarom Disney dit doet.

    Kosten kan het naar mijn mening niet zijn, want je hebt de ondertiteling al voor de DVD en Blu-ray gemaakt, dus die kun je net zo goed op de Blu-ray en UHD zetten. Gelukkig kan ik mij ook heel goed redden met Engelse ondertiteling.
    Ik ga dat ook eens proberen om met Engelse ondertiteling te gaan kijken.Al ben ik niet iemand die onder een film met complexe materie meteen op Google gaat kijken.

  3. #128

    Standaard

    Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker [Blu-ray/DVD/UHD]

    https://www.blu-ray.com/news/?id=26433


    Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...7.ProductTitle

    Volgens mij gaan we hier in NL de UHD met nederlandse ondertiteling krijgen.

    Alle andere Star Wars films staan ook op 24-04-2020.

  4. #129

    Standaard

    Op bol staat bij de andere star wars UHD 'import zonder nl' vermeld

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Op bol staat bij de andere star wars UHD 'import zonder nl' vermeld
    Het zou wel eens kunnen zijn dat de Duitse 4k box nl-ot gaat krijgen, althans dat zou volgens bluray.com zo zijn. Afwachten dus!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #131

    Standaard

    Dat is positief nieuws. fingers crossed

  7. #132

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •