Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 132 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)

    De echte opnames voor Episode VIII moeten nog beginnen, maar de regisseur van Episode IX, Colin Trevorrow heeft zich al over het negende deel uitgelaten.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-04-2019 om 19:11

  2. #2

    Standaard

    Volgens de BBC is Disney nu al met de erven van Carrie Fisher aan het onderhandelen om een CGI Leia in Episode IX te kunnen laten verschijnen.

  3. #3

    Standaard

    Lucasfilm heeft het gerucht op starwars.com officieel ontkent.

  4. #4

    Standaard

    Star Wars lijkt met Han Solo (25 mei 2018, wat waarschijnlijk 23 mei bij ons zal zijn, net als eerder Force Awakens, Rogue One en Last Jedi) en IX (24 mei 2019, bij ons waarschijnlijk 22 mei) weer terug te zijn in mei.

    http://www.starwars.com/news/star-wa...-release-dates
    Laatst aangepast door tmvde : 25-04-2017 om 20:57

  5. #5

    Standaard

    Trevorrow = out
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...er-episode-ix/

    Je huurt voor 5 films regisseurs in en bij 3 films gooi je ze voor/tijdens de opnames eruit (Trank, Miller/Lord en nu dus Trevorrow). Gaat ie lekker K.K.?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 06-09-2017 om 07:22 Reden: typo

  6. #6

    Standaard

    Nogal logisch... als je iemand zoals Rian Johnson inhuurt voor deel 2 en dan iemand als Trevorrow de trilogie laat afwerken is dat gewoon vreemd.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-09-2017 om 08:35
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Trevorrow = out
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...er-episode-ix/

    Je huurt voor 5 films regisseurs in en bij 3 films gooi je ze voor/tijdens de opnames eruit (Trank, Miller/Lord en nu dus Trevorrow). Gaat ie lekker K.K.?
    Bovendien werd voor de reshoots van Rogue One Tony Gilroy ingehuurd, gaat inderdaad lekker.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nogal logisch... als je iemand zoals Rian Johnson inhuurt voor deel 2 en dan iemand als Trevorrow de trilogie laat afwerken is dat gewoon vreemd.
    Ik ben oprecht benieuwd: waarom is dat logisch?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben oprecht benieuwd: waarom is dat logisch?
    Omdat Trevorrow een mindere regisseur is dan Abrams en Johnson... deel 3 door hem laten regisseren is gewoon een vreemde stap achteruit. Ik schrik er niet van dat ze hem gaan vervangen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Omdat Trevorrow een mindere regisseur is dan Abrams en Johnson... deel 3 door hem laten regisseren is gewoon een vreemde stap achteruit. Ik schrik er niet van dat ze hem gaan vervangen.
    Waarom vind je (want het is je mening, geen feit) dit een vreemde stap en waarom vind je Trevorrow een mindere regisseur dan de andere twee? Zijn succes met Jurassic World en het zeer succesvol opnieuw leven inblazen van die franchise valt niet te ontkennen vind ik. Dus wat dat betreft heb ik het altijd een prima keuze gevonden voor een franchisefilm als Star Wars. En ik denk niet dat het bij een trilogie blijft dus hij werkt denk ik niks af. Zeker niet nu het succes van Star Wars steeds grotere vormen aan begint te nemen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-09-2017 om 09:44

  11. #11

    Standaard

    De man van KK is Frank Marshall
    Frank Marshall was producer van Jurassic World
    Colin Trevorrow had een kleine film (Safety not guaranteed) op zijn naam en mocht JW doen wat een financieel succes werd. Gelijk kreeg hij IX. Das al opvallend... heb het nooit logisch gevonden.

    Nu komen ze er (vanwege het floppen van zijn laatste film?) wéér achter dat ze te snel iemand hebben aangesteld (Trank werd van de Fett spinoff gehaald na het floppen van zijn Fantastic4) en kan men weer op zoek.

    Het is een enorme bende.

    Zelf zou ik gaan voor een ervaren iemand die zich bewezen heeft in het genre en evt ook feeling heeft met de materie.
    Spielberg, DelToro, Johnston (heeft aan de OT meegewerkt) en Villeneuve schieten te binnen, maar ook Dave Filoni (na George Lucas wellicht de man met de meeste SW feeling) zou van mij mogen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De man van KK is Frank Marshall
    Frank Marshall was producer van Jurassic World
    Colin Trevorrow had een kleine film (Safety not guaranteed) op zijn naam en mocht JW doen wat een financieel succes werd. Gelijk kreeg hij IX. Das al opvallend... heb het nooit logisch gevonden.
    Tja, bij Marvel gebeurt het ook (kijk maar naar de Russo broers) dus deze IMO kortzichtigheid heb ik nooit begrepen. Je kan iemand na een succes in een franchise altijd een volgende kans geven. En dit staat even los van zn flop waar we het hieronder over hebben/

    Nu komen ze er (vanwege het floppen van zijn laatste film?) wéér achter dat ze te snel iemand hebben aangesteld (Trank werd van de Fett spinoff gehaald na het floppen van zijn Fantastic4) en kan men weer op zoek.
    Dit nieuws en de bijbehorende twijfel kan ik me wel herinneren en als dit de reden is kan ik het me wel voorstellen. Je moet uiteraard wel succesvol blijven en deze flop op je CV gaat je natuurlijk niet helpen (vooral met de ervaring met Trank in je achterhoofd).

    Het is een enorme bende.

    Zelf zou ik gaan voor een ervaren iemand die zich bewezen heeft in het genre en evt ook feeling heeft met de materie.
    Spielberg, DelToro, Johnston (heeft aan de OT meegewerkt) en Villeneuve schieten te binnen, maar ook Dave Filoni (na George Lucas wellicht de man met de meeste SW feeling) zou van mij mogen.
    Het is zeker een bende. Ik zou het jammer vinden als men (weer) iemand kiest die ervaring heeft en misschien de gebaande paden weer gaat belopen. Zo krijgen jonge, meer onervaren regisseur met goede, vernieuwende ideeen nooit de kans natuurlijk.... Ik zou wel bijv iemand als Villeneuve of bijv Nolan aan het werk willen zien. Mensen met een aardig CV maar niet zo vol als bijv Howard als Spielberg, Die leveren IMO te solide films af en bij SW mag het voor mij wel wat meer speels en vernieuwend worden/blijven.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Zelf zou ik gaan voor een ervaren iemand die zich bewezen heeft in het genre en evt ook feeling heeft met de materie.
    Spielberg, DelToro, Johnston (heeft aan de OT meegewerkt) en Villeneuve schieten te binnen, maar ook Dave Filoni (na George Lucas wellicht de man met de meeste SW feeling) zou van mij mogen.
    Gewoon Rian Johnson ook IX laten doen wat mij betreft.

  14. #14

    Standaard

    Het is niet omdat Jurassic World bommen geld heeft opgebracht dat het daarom een goeie film is...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het is niet omdat Jurassic World bommen geld heeft opgebracht dat het daarom een goeie film is...
    Wat je zelf een goede film vind is altijd persoonlijk en mag niemand voor je bepalen, echter geven een half miljoen mensen de film gemiddeld een 7.0 op IMDb en heeft de film tegen een budget van 150 miljoen totaal ruim 1,6 miljard opgebracht.... Dus een succesvolle film is het zeker, dat geven de cijfers genoeg aan.

  16. #16

    Standaard

    Van Johnson ken ik alleen Looper en die vond ik zo enorm slecht dat ik hem niet eens heb afgekeken…Maar goed, als hij met The Last Jedi een topprestatie gaat leveren is hij niet eens zo’n verkeerde keuze… alleen al vanwege de continuïteit.

    Mbt Spielberg/Howard/etc als zijnde solide regisseurs: 100x liever dit dan iemand die er teveel zijn eigen draai aan gaat geven en radicaal wat anders gaat doen waardoor het geen SW meer is.
    (Maar goed, er zijn gelukkig nog wat cultuurbewakers binnen LFL/Disney die er voor zorgen dat dat niet snel gebeurd)

    Nolan als regisseur: dan kun je de cast al grotendeels invullen (Caine, Hardy, Murphy, Watanabe :P )

  17. #17

    Standaard

    Looper vond ik qua opbouw en eerste 2/3 echt ene goede en vernieuwende film, alleen het laatste deel heeft het voor mij verpest. Zo zonder visie en makkelijk ervan af gebracht.
    Maar goed, we gaan het zien.
    Vwb vernieuwing: ik heb liever iemand die ingetoomd moet worden door de cultuurbewakers en dat er in ieder geval iets nieuws aan de horizon komt dan een film van de gevestigde orde waarvan je vantevoren kan inschatten dat het geheel binnen de lijntjes is gekleurd... En vwb Nolan; idd hahaha

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Looper vond ik qua opbouw en eerste 2/3 echt ene goede en vernieuwende film, alleen het laatste deel heeft het voor mij verpest. Zo zonder visie en makkelijk ervan af gebracht.
    Maar goed, we gaan het zien.
    Vwb vernieuwing: ik heb liever iemand die ingetoomd moet worden door de cultuurbewakers en dat er in ieder geval iets nieuws aan de horizon komt dan een film van de gevestigde orde waarvan je vantevoren kan inschatten dat het geheel binnen de lijntjes is gekleurd... En vwb Nolan; idd hahaha
    Ik vond Looper geweldig en Brick is ook erg goed. Brothers Bloom is vermakelijk en daarnaast heeft Johnson ook nog één van de beste afleveringen van Breaking Bad geregisseerd.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik vond Looper geweldig en Brick is ook erg goed. Brothers Bloom is vermakelijk en daarnaast heeft Johnson ook nog één van de beste afleveringen van Breaking Bad geregisseerd.
    Precies die aflevering was fantastisch geregisseerd, niet alleen door het script maar de manier waarop Johson die aflevering brengt is meesterlijk. Daarom heb ik vertrouwen in hem om eens iets nieuws te brengen met The Last Jedi.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #20

    Standaard

    Jongens je kan er geen peil op trekken want wie had gedacht dat Gareth Edwards zo'n goede Star Wars zou neerzetten.

    Neill Blomkamp zou mijn 1ste keuze zijn geweest voor een Star Wars project.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-09-2017 om 15:18

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jongens je kan er geen peil op trekken want wie had gedacht dat Gareth Edwards zo'n goede Star Wars zou neerzetten.
    Neill Blomkamp zou mijn 1ste keuze zijn geweest voor een Star Wars project.
    Klopt helemaal, maar als tegenargument breng ik dan in dat dat een spinoff betreft waar minder druk op zit, waar minder van verwacht wordt, waar minder hype om is.

    Mbt Blomkamp: remember Chappie?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Klopt helemaal, maar als tegenargument breng ik dan in dat dat een spinoff betreft waar minder druk op zit, waar minder van verwacht wordt, waar minder hype om is.

    Mbt Blomkamp: remember Chappie?
    Die was niet al te best maar die andere twee waren geweldig !

    Al met al denk ik dat KK gewoon erg veel invloed heeft op die Star Wars films.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Typerend dat men eerst (Boba Fett spinoff, Solo spinoff, IX) van die 'jonge' gehypte regisseurs aanstelt en ze ook nu weer vervangt door de meer ervaren lui die zichzelf bewezen hebben.

    Wat men eigenlijk in 1e instantie al had moeten doen.

  25. #25

    Standaard

    Wat mij betreft goed nieuws!

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •