Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hier een compleet tijdsschema voor de komende 4 dagen met Nederlandse tijden.
    Vanavond om 18uur IX, zondag om 18u The Mandalorian.

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-panel-schema/

  2. #52

    Standaard

    Titel zou gelekt zijn: "Will of the Force"

    EDIT: zou om een photoshop gaan
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-04-2019 om 12:44

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hier een compleet tijdsschema voor de komende 4 dagen met Nederlandse tijden.
    Vanavond om 18uur IX, zondag om 18u The Mandalorian.

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-panel-schema/
    The Galaxy-Wide Premiere of Star Wars Jedi: Fallen Order: Hier kijk ik het meest naar uit.

    Zal eens tijd worden voor een fatsoenlijk singleplayer avontuur.

  4. #54

    Standaard

    Star Wars IX: We Really F*cked Things Up
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Galaxy-Wide Premiere of Star Wars Jedi: Fallen Order: Hier kijk ik het meest naar uit.

    Zal eens tijd worden voor een fatsoenlijk singleplayer avontuur.

    Mijn top 3:

    1: Inside Fantasy Flight Games. (Wave 5 van X-Wing wordt onthuld en hopelijk eindelijk weer nieuws over Imperial Assault)
    2: The Mandalorian (ik gok de eerste beelden)
    3: Star Wars: The Clone Wars Sneak Peek

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mijn top 3:

    1: Inside Fantasy Flight Games. (Wave 5 van X-Wing wordt onthuld en hopelijk eindelijk weer nieuws over Imperial Assault)
    2: The Mandalorian (ik gok de eerste beelden)
    3: Star Wars: The Clone Wars Sneak Peek
    Niet zo veel vertrouwen in Episode IX ?

  7. #57

    Standaard

    Ik hoop dat de Collectors Panels worden opgenomen (fan georganiseerde presentaties). De prop collecting panel is tot nu toe top gebleken.

    Verder zal het de IX panel zijn die ik live ga kijken (voor de trailer) en de rest kijk ik wel terug op YouTube.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik hoop dat de Collectors Panels worden opgenomen (fan georganiseerde presentaties). De prop collecting panel is tot nu toe top gebleken.

    Verder zal het de IX panel zijn die ik live ga kijken (voor de trailer) en de rest kijk ik wel terug op YouTube.
    Over panels gesproken: wat vind je van onderstaande panels? (check de link)

    Dit overtreft werkelijk alle satire. In plaats van te ouwehoeren over de werking van Moisture Vaporators of de waarde van een carded pupke met tri-logo.....lekker over gender studies of Reylo (of stormpilot) praten.

    https://pbs.twimg.com/media/D36M6jIXoAEmGan.jpg
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-04-2019 om 15:40

  9. #59

    Standaard

    Disney-CEO: 'Voorlopig geen nieuwe Star Wars-films' https://www.nu.nl/film/5840655/disne...ars-films.html (via @NUnl)

    Jammer....voorlopig geen nieuwe films .

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Benieuwd of iedereen die de afgelopen 27 jaar Dark Empire neer heeft gesabeld omdat Emperor Palpatine daarin terugkeerde nu nog steeds dezelfde mening heeft.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Benieuwd of iedereen die de afgelopen 27 jaar Dark Empire neer heeft gesabeld omdat Emperor Palpatine daarin terugkeerde nu nog steeds dezelfde mening heeft.
    Geweldige comic.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Geweldige comic.
    Absoluut, Zwaar ondergewaardeerd.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Absoluut, Zwaar ondergewaardeerd.
    Was ook mijn eerste gedachte, Dark Empire, toen ik die lach hoorde.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was ook mijn eerste gedachte, Dark Empire, toen ik die lach hoorde.
    JJ Abrams heeft deze week aangegeven dat er voorafgaand aan deze trilogie geen overkoepelend verhaal was. Men maakte een film en de volgende moest maar kijken hoe hij verder ging. Dat breekt ze enorm op, anders kan ik deze kunstgreep waarbij Sheev Palpatine in het laatste deel opduikt niet verklaren. Abrams was ook niet blij dat Johnson Snoke liet omleggen in TLJ.

    Het BDW in de Falcon moment is top, net als de muziek. Men speelt ouderwets goed in op de nostalgische gevoelens maar daar prikken we maar even doorheen. De trailer heeft een hoog Marvel gehalte; met name die slow motion shot waarin Rey over een TIE Fighter springt is.....tja.

    Ik ga de film zien maar van een hype is geen sprake.

  17. #67

    Standaard

    Weer zin in hoor. Niets mis met deze teaser. Laat, zoals te verwachten, nog zeer weinig los.

  18. #68

    Standaard

    Aardig maar in een hype mode zit ik nog niet.

  19. #69

    Standaard

    Leuk en ik ga em kijken, maar ik krijg er geen kippenvel van. De rol van BDW is leuk, maar zo iconisch vind ik zijn rol niet. En de lach van Palpatine vind ik echt een noodgreep om maar weer iets van de OT erin te stoppen omdat ze de major bad guy van de nieuwe trilogie al om zeep hebben geholpen in deel 8. Het is een zooitje nu en misschien maar goed dat ze de saga afsluiten. Tijd voor iets nieuws.

  20. #70

    Standaard

    Dat vind ik ook wel eigenlijk. Dood is dood zou je zeggen. Dan kun je alles wel weer terug laten keren. Het voelt als een noodgreep inderdaad omdat Snoke al is verslagen.

  21. #71

    Standaard

    Ben benieuwd of we straks kunnen zeggen of de trilogie nou echt iets heeft bijgedragen aan het Star Wars universum.Het geweldige Rogue One heeft dat voor mij wel gedaan.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Over panels gesproken: wat vind je van onderstaande panels? (check de link)

    Dit overtreft werkelijk alle satire. In plaats van te ouwehoeren over de werking van Moisture Vaporators of de waarde van een carded pupke met tri-logo.....lekker over gender studies of Reylo (of stormpilot) praten.

    https://pbs.twimg.com/media/D36M6jIXoAEmGan.jpg
    Wat een onzin! Mensen hebben gewoon dingen gezocht om PC te zijn.
    De collecting panels komen hier te staan by the way: https://www.youtube.com/channel/UCVd...I_t5MjR3dVZodA

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    JJ Abrams heeft deze week aangegeven dat er voorafgaand aan deze trilogie geen overkoepelend verhaal was. Men maakte een film en de volgende moest maar kijken hoe hij verder ging. Dat breekt ze enorm op, anders kan ik deze kunstgreep waarbij Sheev Palpatine in het laatste deel opduikt niet verklaren. Abrams was ook niet blij dat Johnson Snoke liet omleggen in TLJ.
    Oh wauw! Dat had ik niet verwacht. Dan maak je een drieluik en heb je geen overall story? Hadden ze niets van Marvel geleerd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben benieuwd of we straks kunnen zeggen of de trilogie nou echt iets heeft bijgedragen aan het Star Wars universum.Het geweldige Rogue One heeft dat voor mij wel gedaan.
    R1 had inderdaad een bijdrage. Voelde niet geforceerd om alles uit te leggen zoals Solo bijvoorbeeld.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De trailer heeft een hoog Marvel gehalte; met name die slow motion shot waarin Rey over een TIE Fighter springt is.....tja.
    Serieus? Ik vind het net logisch dat ze eens wat meer het gebruik van the force tonen. Zie ik niet echt iets Marvel in. De domme en ongepaste moppen in The Last Jedi + de hele boodschap van dieren in gevangenschap en mishandeling ervan dat is pure Disney/Marvel.

    Leuke teaser, maar ik heb er geen hoge verwachtingen mee gekregen. Blijf het jammer vinden dat ze gewoon zonder verhaal eraan begonnen zijn. Ook zie je dat de stijl van filmen hetzelfde is als The Force Awakens. JJ had ze dan beter allemaal gemaakt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #74

    Standaard

    Dacht dat die lach van Johnson was, zo'n hatelijke lach dat hij de trilogie om zeep heeft geholpen...

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dacht dat die lach van Johnson was, zo'n hatelijke lach dat hij de trilogie om zeep heeft geholpen...

    Kathleen Kennedy heeft dat dan toch laten gebeuren en is daar dan ook verantwoordelijk voor.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •