Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.

Discussie: Everest Blu-ray 3D

  1. #1

    Standaard Everest Blu-ray 3D

    Hier zit alleen maar een 3D BD in, op de verpakking wordt ook niets anders beweerd, maar toch...
    Volgens onze leverancier staat de 2D er niet bij op, is ook niet gebruikelijk bij Universal natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2

    Standaard

    Ds als je de 3D verise koopt heb je geen 2D versie ? Snap het niet goed. Staan beide versies niet gewoon op 1 schijf ?

  3. #3

    Standaard

    En hoe zit het met de extra's? En heeft deze Atmos? De US versie nl wel.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ds als je de 3D verise koopt heb je geen 2D versie ? Snap het niet goed. Staan beide versies niet gewoon op 1 schijf ?
    Staan niet beide op één schijf idd, alleen 2D volgens onze organisatie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En hoe zit het met de extra's? En heeft deze Atmos? De US versie nl wel.
    Volgens de cover:
    - Race to the Summit: The Making of Everest
    - Aspiringto Authenticity: The Real Story

    - Dolby True Atmos: English
    - Dolby DD+: Francais, Deutsch
    - Dolby Digital 5.1: Castellano, Italiano, Türkce en Hindi denk ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks dat het niet helemaal koosjer is. 3D kan je simpelweg omzetten naar 2D door een druk op de knop. Je tv schakelt dan automatisch naar de 2D-beeldinstellingen (daar die anders zijn dan 3D). Maar op zich raar. Jurassic World was wel een multidisc-uitvoering. Maar wel een Dolby Atmos track.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Mijne is onderweg uit de UK, mooie steelbook (3D versie, inclusief 2D versie) :



    http://www.zavvi.nl/blu-ray/everest-...ductsuggestion

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hier zit alleen maar een 3D BD in, op de verpakking wordt ook niets anders beweerd, maar toch...
    Volgens onze leverancier staat de 2D er niet bij op, is ook niet gebruikelijk bij Universal natuurlijk.
    Waar gekocht?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Waar gekocht?
    Ik werk in een videotheek, ik verwacht direct bij Universal door onze organisatie en zij brengen al jaren geen speciale verhuurversie meer uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ondanks dat het niet helemaal koosjer is. 3D kan je simpelweg omzetten naar 2D door een druk op de knop. Je tv schakelt dan automatisch naar de 2D-beeldinstellingen (daar die anders zijn dan 3D). Maar op zich raar. Jurassic World was wel een multidisc-uitvoering. Maar wel een Dolby Atmos track.
    Wil je niet, staat alles veel te fel ingesteld, plus wat nou als je hem op een niet 3D TV wil afspelen...
    Zie bij bol.com ook 2D en 3D versie staan, zij zijn denk ik ook nog niet op de hoogte. Er is iig een vraag aan Universal gesteld hier over, dus het is afwachten wat er voor een antwoord komt.
    Laatst aangepast door peptalk : 16-01-2016 om 12:42
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Ik hoop wel dat de 3D op de Blu-ray (lees: TV) beter is dan toen ik deze film onlangs in de bioscoop zag. Zelden zo'n teleurstellende voorstelling gezien: veel te donker, fletse kleuren, onnatuurlijke huidtinten, niet echt scherp, zeer matig contrast (zwart wat eerder donkergrijs is, maar misschien kunnen bioscoopschermen vanwege de gebruikte techniek nooit diepzwarte beelden geven?). Geluid was toen wel OK, maar stond natuurlijk wel weer veel te hard.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Ik kijk nooit 3D in de bioscoop. Te zware bril, donker en wazig beeld. Thuis daarentegen altijd leuke ervaring met mijn passieve 3D tv. Brillen zijn aangenaam licht en hebben grote "glazen" en de beeldkwaliteit is subliem. Soms scherper dan 2D. Veel mensen hebben een slecht idee over 3D mede door gewoon slechte projecties in de bioscoop. Eens mensen bij mij thuis een 3D film zien geven ze toe dat het toch wel iets toevoegd en het in de bioscoop er niet zo goed uitziet. 3D is leuk bij de big budgets uit hollywood en films waar het verhaal erom vraagt (the walk nog onlangs) en bij animatiefilms is het altijd een must. Snap dat mensen het een goedkoop effect vinden maar de home cinema thuis kan dit effect goed weergeven. Het is er nu, dus we kunnen het evengoed gebruiken.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wil je niet, staat alles veel te vel ingesteld, plus wat nou als je hem op een niet 3D TV wil afspelen...
    Zie bij bol.com ook 2D en 3D versie staan, zij zijn denk ik ook nog niet op de hoogte. Er is iig een vraag aan Universal gesteld hier over, dus het is afwachten wat er voor een antwoord komt.
    Nee, ideaal is het zeker niet, ondanks dat ik dit in de praktijk vindt meevallen. Toch is hij flink duurder dan de 2D - versie, dus dan verwacht je meer. Dan hadden ze beide versies even duur kunnen houden. Vreemde ontwikkeling dus. Maar goed, er is wel keus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, ideaal is het zeker niet, ondanks dat ik dit in de praktijk vindt meevallen. Toch is hij flink duurder dan de 2D - versie, dus dan verwacht je meer. Dan hadden ze beide versies even duur kunnen houden. Vreemde ontwikkeling dus. Maar goed, er is wel keus.
    Dat is waar, je hebt de keuze, betaal je meer dan 40 euro als je ze allebei wilt hebben

    Mmmm, zie in je citaat dat ik fel niet helemaal lekker gespeld heb....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je hebt een excuus, het was laat. Misschien met een lekker biertje erbij
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Was op het werk Stef, daar doe ik geen bier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Onderstaand de specs van de 3D versie. Als je deze in 2D bekijkt krijg je bijna de helft van de kwaliteit en een foutieve helderheid, contrast en kleur ...

    DISC INFO:

    Disc Title: EVEREST_UPT1
    Disc Size: 45 588 283 392 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    Extras: Blu-ray 3D
    BDInfo: 0.5.8

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00800.MPLS
    Length: 2:01:11.430 (h:m:s.ms)
    Size: 44,449,658,880 bytes
    Total Bitrate: 48.90 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 21038 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    MPEG-4 MVC Video 13621 kbps

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4887 kbps 7.1 / 48 kHz / 4887 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps)
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Plus Audio French 576 kbps 5.1 / 48 kHz / 576 kbps (dolby digital plus 1152 kbps)
    Dolby Digital Plus Audio German 576 kbps 5.1 / 48 kHz / 576 kbps (dolby digital plus 1152 kbps)
    Dolby Digital Audio Hindi 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Italian 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -7dB / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio French 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB / Dolby Surround

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 38.853 kbps
    Presentation Graphics Spanish 30.390 kbps
    Presentation Graphics French 25.491 kbps
    Presentation Graphics German 36.435 kbps
    Presentation Graphics Hindi 27.508 kbps
    Presentation Graphics Italian 30.978 kbps
    Presentation Graphics Arabic 17.167 kbps
    Presentation Graphics Danish 28.823 kbps
    Presentation Graphics Dutch 28.714 kbps
    Presentation Graphics Finnish 23.693 kbps
    Presentation Graphics Icelandic 34.655 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 25.543 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 33.186 kbps
    Presentation Graphics Swedish 29.587 kbps
    Presentation Graphics Spanish 1.380 kbps
    Presentation Graphics French 1.198 kbps
    Presentation Graphics German 1.186 kbps
    Presentation Graphics Hindi 0.197 kbps
    Presentation Graphics Italian 1.245 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #17

    Standaard

    Bij amazon.de staat hij wel als 3 d en 2 d blu-ray. De 3d zal daar dus ook nl ot hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bij amazon.de staat hij wel als 3 d en 2 d blu-ray. De 3d zal daar dus ook nl ot hebben.
    De UK versie heeft in ieder geval beide versies.

  19. #19

    Standaard

    Is de Zavvi Steelbook, met of zonder nederlandse ondertitels

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/everest-...ductsuggestion

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is de Zavvi Steelbook, met of zonder nederlandse ondertitels

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/everest-...ductsuggestion
    Jouw link werkt niet, deze is wel de juiste : http://www.zavvi.nl/blu-ray/everest-.../11173999.html

    Mijne is onderweg, maar heb hem nog niet binnen.

    Wanneer ie binnen is, zal ik laten weten of ie nederlandse subs bevat.

  21. #21

    Standaard

    Dus lopen we ook extra's mis als je de 3D versie wil? Pff wat een rare bedoening dit. Ga nog steeds voor de 3D versie omdat die de mooiste cover heeft. Als ik de film enorm goed vind koop ik dan misschien nog eens de 2D voor 5 euro

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus lopen we ook extra's mis als je de 3D versie wil? Pff wat een rare bedoening dit. Ga nog steeds voor de 3D versie omdat die de mooiste cover heeft. Als ik de film enorm goed vind koop ik dan misschien nog eens de 2D voor 5 euro
    Waarom ga je dan niet voor een buitenlandse versie?

  23. #23

    Standaard

    Vandaag contact gehad met Universal Nederland.

    Hier in Nederland (en vermoedelijk België) komt er inderdaad alleen een aparte 2D en 3D uit.

    Maar......Exclusief bij Mediamarkt komt er een Steelbook te liggen met de 2D en 3D versie erin).
    Bij mediamarkt weten ze alleen de prijs nog niet.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb de Engelse release maar weer besteld......allebei de discs erin en nu al verstuurd
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom ga je dan niet voor een buitenlandse versie?
    Omdat ik veel andere dingen al dingen in pre order heb staan en die visa kaart niet te hoog moet oplopen...

    Die steelbook klinkt wel interessant, al hoop ik niet dat die eruit ziet als de UK van vind die cover niet echt denderend.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •