Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 83 van 83 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Mag ik vragen wat de problemen waren met de uitgeverij?
    Maar in ieder geval: het is jammer dat dvd.nl magazine nu waarschijnlijk al weer over is. Het zou erg leuk zijn geweest als dit eens een blad was geworden dat je normaal kunt doorlezen als je iets wilt weten over de kwaliteit van dvd's.
    En overstappen naar een andere uitgeverij is dus blijkbaar geen oplossing? Jammer.
    Mvg,

    Christiaan

  2. #77

    Standaard

    Voor het maken van een tijdschrift als DVD.nl Magazine is een flink budget nodig. Zeker in deze economisch niet echt makkelijke tijden is het erg lastig om het plaatje rond te krijgen. Je kunt begrijpen dat het niet de bedoeling is, hier geld op toe te leggen

    Daarom hebben we besloten om hier op dit moment, voolopig niet verder mee door te gaan en ons toe te leggen op de verdere ontwikkeling van de website.

  3. #78

    Standaard

    Nee, het is logisch dat je juist geld wilt VERDIENEN op een tijdschrift ipv geld bijleggen. En sorry dat ik het zeg: maar de prijs van het tijdschrift kun je niet hoger maken. Dan verkoop je geen enkel exemplaar meer vrees ik, en dat zoeken jullie ook niet lijkt me zo.
    Jammer maar waar. Het schijnt overigens wel zo te zijn dat de eco zich aan het einde van het jaar enigzins bijgetrokken moet hebben. Dus er is over een tijd misschien nog hoop voor dvd.nl magazine.
    Mvg,

    Christiaan

  4. #79

    Standaard

    Erg jammer, ik heb maar 1 uitgave van het magazine in handen mogen hebben, maar dat zag er toch prima uit.. Jammer dat het zoveel moeite kost, en dan te bedenken dat ik er nog ooit over gedacht heb een eigen blad te starten, behalve dan dat ik nog geen contactpersonen had voor het recenseren van DVDs. Was namelijk nogal een uit de hand gelopen hobby geworden voor me...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  5. #80

    Standaard

    DVD.nl Magazine is nog niet begraven hoor
    Het was niet alleen een kwestie van geld (wij hebben uiteraard wel een partner nodig om een blad te kunnen realiseren) maar vooral de vraag of blad met of zonder DVD uitgebracht moet worden was een punt waarover wij van mening verschilden met de uitgever van de eerste twee bladen. Voorlopig dus even geen DVD.nl Magazine, maar wellicht dat we in die toekomst, eventueel met een andere partner, weer een DVD blad gaan maken!
    Eric van Ballegoie

  6. #81
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    DVD.nl Magazine is nog niet begraven hoor
    Het was niet alleen een kwestie van geld (wij hebben uiteraard wel een partner nodig om een blad te kunnen realiseren) maar vooral de vraag of blad met of zonder DVD uitgebracht moet worden was een punt waarover wij van mening verschilden met de uitgever van de eerste twee bladen. Voorlopig dus even geen DVD.nl Magazine, maar wellicht dat we in die toekomst, eventueel met een andere partner, weer een DVD blad gaan maken!
    In dat geval een tip
    Breng dat blad uit zonder DVD
    De mensen hebben liever een mooi blad voor een leuke prijs (denk aan een prijs tot max. 5 euro) dan een dvd erbij en dus een hogere kostprijs

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    In dat geval een tip
    Breng dat blad uit zonder DVD
    De mensen hebben liever een mooi blad voor een leuke prijs (denk aan een prijs tot max. 5 euro) dan een dvd erbij en dus een hogere kostprijs
    Amen!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    DVD.nl Magazine is nog niet begraven hoor

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •