Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 83 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ben net als remco benieuwd.
    .

  2. #52

    Standaard

    Is er trouwens al wat meer nieuws bekend over DVD. nl Magazine nr. 3 Eric? Of kan je op dit moment nog geen informatie geven?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  3. #53

    Standaard

    Remco,

    Er is nog niet meer bekend over het derde blad, zodra we meer weten zijn jullie op het forum de eerste die het horen. De prijsvraag van blad 2 kan nog niet online omdat een aantal prijzen wat problemen opleveren. Ik probeer dit echter zsm te regelen.
    Eric van Ballegoie

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Remco,

    Er is nog niet meer bekend over het derde blad, zodra we meer weten zijn jullie op het forum de eerste die het horen. De prijsvraag van blad 2 kan nog niet online omdat een aantal prijzen wat problemen opleveren. Ik probeer dit echter zsm te regelen.
    Oke, dank je wel Eric, voor de duidelijke uitleg. Hierbij stop ik met het stellen van vragen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er is nog niet meer bekend over het derde blad, zodra we meer weten zijn jullie op het forum de eerste die het horen.
    Heb ik wat gemist? Zag vandaag nr.3 in de schappen, met als
    bijgevoegde dvd "Kentucky Fried Movie". Persoonlijk niet zo mijn smaak en bovendien eentje uit de zg "onvoldoendes"-lijst". Hoewel over dat laatste natuurlijk veel te discussiëren blijft.
    Ik heb 'm dus niet gekocht ; Al het voor mij relevante DVD-nieuws lees
    ik met plezier op de site en op het forum.
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er is nog niet meer bekend over het derde blad, zodra we meer weten zijn jullie op het forum de eerste die het horen.
    Heb ik wat gemist? Zag vandaag nr.3 in de schappen, met als
    bijgevoegde dvd "Kentucky Fried Movie". Persoonlijk niet zo mijn smaak en bovendien eentje uit de zg "onvoldoendes"-lijst". Hoewel over dat laatste natuurlijk veel te discussiëren blijft.
    Ik heb 'm dus niet gekocht ; Al het voor mij relevante DVD-nieuws lees
    ik met plezier op de site en op het forum.
    Euh, deze film zat bij nr 1 van het magazine... Misschien een 1 voor een 3 aangezien...
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er is nog niet meer bekend over het derde blad, zodra we meer weten zijn jullie op het forum de eerste die het horen.
    Heb ik wat gemist? Zag vandaag nr.3 in de schappen, met als
    bijgevoegde dvd "Kentucky Fried Movie". Persoonlijk niet zo mijn smaak en bovendien eentje uit de zg "onvoldoendes"-lijst". Hoewel over dat laatste natuurlijk veel te discussiëren blijft.
    Ik heb 'm dus niet gekocht ; Al het voor mij relevante DVD-nieuws lees
    ik met plezier op de site en op het forum.
    Euh, deze film zat bij nr 1 van het magazine... Misschien een 1 voor een 3 aangezien...
    Beetje dom van mij. Maar nr. 1 is er nog een van mijn post-dvd.nl
    tijdperk. Overigens vind ik het wel heel erg raar dat er zo'n stuk of 5
    in cellofaan verpakte oude nummers in een toch wel gerenommeerde
    boekhandel liggen. In ieder geval bedankt voor je snelle opheldering.

    Gr Vro
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  8. #58

    Standaard

    Magazine nummer 1 is inderdaad op sommige plaatsen opnieuw in de winkels gelegd.
    Eric van Ballegoie

  9. #59

    Standaard

    Ik zag het eerste nummer inderdaad vandaag ook ineens bij de Bruna liggen in Nunspeet en Zwolle... vreemd hoor.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Beetje dom van mij. Maar nr. 1 is er nog een van mijn post-dvd.nl
    Maakt niet uit, vergissen is menselijk!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De prijsvraag van blad 2 kan nog niet online omdat een aantal prijzen wat problemen opleveren. Ik probeer dit echter zsm te regelen.
    Zijn er nog altijd problemen wat betreft de prijzen?? Want heb nog geen uitslag zien langskomen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Hoi Eric,

    Nog even zeuren hoor:

    Heb je al enig idee wat de plannen worden voor het magazine? Wanneer verwacht je deel 3?

    (ik weet het, je hebt het zelfs op zaterdag te druk met dvd.nl)

    Ik zal je vanaf nu met rust laten.....

  13. #63

    Standaard

    We zijn op dit moment al weer begonnen met de recensies voor magazine nr. 3, die tweede helft mei in de winkels zal liggen. Veel recensies, artikelen en ander leuks ligt weer in het verschiet.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    We zijn op dit moment al weer begonnen met de recensies voor magazine nr. 3, die tweede helft mei in de winkels zal liggen. Veel recensies, artikelen en ander leuks ligt weer in het verschiet.
    YES!! Topberichten

  15. #65

    Standaard

    Ik had het niet beter kunnen zeggen dat wat Arnold nu heeft gedaan. Nummer 3 (of nummer 1/2003) zal inderdaad in mei in de winkels liggen!
    Eric van Ballegoie

  16. #66

    Standaard

    Is het al bekend welke dvd er bij komt?


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Is het al bekend welke dvd er bij komt?
    Nee.

  18. #68

    Standaard

    Behoefte aan recensie/artikelenschrijver?

  19. #69

    Standaard

    Hoe zijn de vorderingen van dit nummer op dit moment en is er oa al bekend welke dvd er bij komt te zitten.

  20. #70

    Standaard

    Door een verschil van mening met onze uitgever is het blad voorlopig uitgesteld. Wanneer nummer drie uit zal komen is nog niet duidelijk, maar het zal niet op korte termijn zijn.
    Eric van Ballegoie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Door een verschil van mening met onze uitgever is het blad voorlopig uitgesteld. Wanneer nummer drie uit zal komen is nog niet duidelijk, maar het zal niet op korte termijn zijn.
    Het is nu 7 Augustus 2003 op 10 dagen na 3 maanden later,hoe zit het op dit moment.

  22. #72

    Standaard

    Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vervolg zal komen. Als dat er wel komt zullen we jullie uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Everaardt
    Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vervolg zal komen. .
    Doodlopende zaak dus dit blad

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Everaardt
    Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vervolg zal komen. Als dat er wel komt zullen we jullie uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
    Helaas

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Everaardt
    Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er een vervolg zal komen. Als dat er wel komt zullen we jullie uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
    Helaas
    Inderdaad erg jammer.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •