Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 158 van 158 worden weergegeven.
  1. #151
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    heb gekeken en gelezen, zag er fijntjes uit...
    vraagje? het klinkt prima met de boxen aan de muur? of is het echt noodzakelijk om dit op plafond te doen?

    Tja..Noodzakelijk. Ik heb nog geen ervaring met Atmos. Maar gister even wat demo's gehoord met mijn opstelling. Ik was echt onder de indruk.
    En dan heb ik nog niks afgesteld.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #152

    Standaard

    IMG_3367.jpg

    Dat gaat zelfs heel erg prima Ik heb er speciaal van die kleine goed klinkende JBL's voor gekocht.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #153

    Standaard

    Ik vind het dan zelf toch wel mooier als ze strak tegen het plafond zitten zoals bijvoorbeeld bij Claudio. Het blijft bij mij toch in de huiskamer en ik heb na heel wat concessies gedaan te hebben op de eetkamer toch toestemming gekregen voor een atmos opstelling in de woonkamer :P. Maar het moet er nog wel een beetje strak uitzien. Zit zelf eigenlijk te kijken naar deze. Kwalitatief hoogwaardige speakers en heeft een typisch Scandinavische sound waardoor ze goed matchen mocht je een set hebben van Dali (zoals ik zelf), Dynaudio of Jamo. Alleen jammer dat ze nergens te beluisteren zijn.

    Heeft iemand nog tips voor Atmos plafondspeakers, het liefst ook verkrijgbaar in het wit. Bijvoorbeeld al de Cambridge Audio WS30 gevonden. Volgens mij heeft Claudio die ook, die zijn wel iets vriendelijker geprijsd maar ik weet niet of dat qua sound ook goed matcht met mijn Dali speakers. CA is toch wat warmer qua geluid doorgaans net als B&W.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #154
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik vind het dan zelf toch wel mooier als ze strak tegen het plafond zitten zoals bijvoorbeeld bij Claudio. Het blijft bij mij toch in de huiskamer en ik heb na heel wat concessies gedaan te hebben op de eetkamer toch toestemming gekregen voor een atmos opstelling in de woonkamer :P. Maar het moet er nog wel een beetje strak uitzien. Zit zelf eigenlijk te kijken naar deze. Kwalitatief hoogwaardige speakers en heeft een typisch Scandinavische sound waardoor ze goed matchen mocht je een set hebben van Dali (zoals ik zelf), Dynaudio of Jamo. Alleen jammer dat ze nergens te beluisteren zijn.

    Heeft iemand nog tips voor Atmos plafondspeakers, het liefst ook verkrijgbaar in het wit. Bijvoorbeeld al de Cambridge Audio WS30 gevonden. Volgens mij heeft Claudio die ook, die zijn wel iets vriendelijker geprijsd maar ik weet niet of dat qua sound ook goed matcht met mijn Dali speakers. CA is toch wat warmer qua geluid doorgaans net als B&W.
    http://www.dali-speakers.com/nl/loud...n/opticon-lcr/
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #155
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dat ik die zelf nog niet heb gevonden, stom. Die zouden echt perfect zijn en meteen een excuus om mijn hele set te upgraden naar de opticon serie. Alleen jammer dat ze voor Atmos speakers wel prijzig zijn. 649 euro per stuk en dan x4 gaat aardig in de papieren lopen. De Custom Installation speakers van Dali heb ik ook al gezien alleen heb ik in de woonkamer geen verlaagd plafond meer. Het plafond is door de vorige bewoners verhoogt en is nu direct de betonnen verdiepingsvloer. Dus ik heb helaas geen mogelijkheid om speakers in het plafond te gaan bouwen. Dus CI of plafondspeakers gaan dan niet helaas. Maar ik ga nog wel even verder zoeken.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik vind het dan zelf toch wel mooier als ze strak tegen het plafond zitten zoals bijvoorbeeld bij Claudio. Het blijft bij mij toch in de huiskamer en ik heb na heel wat concessies gedaan te hebben op de eetkamer toch toestemming gekregen voor een atmos opstelling in de woonkamer :P. Maar het moet er nog wel een beetje strak uitzien. Zit zelf eigenlijk te kijken naar deze. Kwalitatief hoogwaardige speakers en heeft een typisch Scandinavische sound waardoor ze goed matchen mocht je een set hebben van Dali (zoals ik zelf), Dynaudio of Jamo. Alleen jammer dat ze nergens te beluisteren zijn.

    Heeft iemand nog tips voor Atmos plafondspeakers, het liefst ook verkrijgbaar in het wit. Bijvoorbeeld al de Cambridge Audio WS30 gevonden. Volgens mij heeft Claudio die ook, die zijn wel iets vriendelijker geprijsd maar ik weet niet of dat qua sound ook goed matcht met mijn Dali speakers. CA is toch wat warmer qua geluid doorgaans net als B&W.
    Ik heb zelf de xtz cinema serie S2 atmosphere gekocht. (Die moet ik nog installeren.) Die zijn trouwens ook in wit verkrijgbaar. De importeur van xtz zit in Eindhoven en is een heel aardige vent die de tijd voor je neemt als je (op afspraak) een testopstelling komt beluisteren. Ik heb nu de xtz cinema sub 1x12 in bestelling.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik heb zelf de xtz cinema serie S2 atmosphere gekocht. (Die moet ik nog installeren.) Die zijn trouwens ook in wit verkrijgbaar. De importeur van xtz zit in Eindhoven en is een heel aardige vent die de tijd voor je neemt als je (op afspraak) een testopstelling komt beluisteren. Ik heb nu de xtz cinema sub 1x12 in bestelling.
    Dat is een goede. Ik heb even gekeken maar zie de 95.22 niet op zijn website staan maar zal even een berichtje sturen of hij die kan leveren. Evt kan ik ze daar dan een keer beluisteren samen met mijn Dali's. Laat nog even weten hoe die Cinema S2 bevalt. Die kan ik evt nog tegen de muur bevestigen als surrounds.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •