De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Series ingekort op dvd

    Ik weet niet of dit hier eerder is besproken, maar ik ben benieuwd naar jullie gedachten over het volgende.

    Het valt me regelmatig op dat BBC series die hier worden uitgebracht, korter zijn dan de oorspronkelijke versies (zoals bijv. verkrijgbaar op amazon.co.uk).
    Dit is me oa opgevallen bij de series Death in paradise en Luther. Heeft iemand een idee wat hier de reden achter is? Ik ben een liefhebber van series, maar wil niet zitten kijken naar geknipte versies.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  2. #2

    Standaard

    Hotel Babylon mag je ook aan dat lijstje toevoegen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    The Shield mag ook je toevoegen aan de lijst (hopelijk komt er een verbetering als de blu-ray verschijnt)
    Sommige afleveringen werden wat gecensureerd en aflevering 11 van Seizoen 5 "Postpartum" werd door onduidelijke redenen herleid van 70 minuten naar 40-45 minuten.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    The Shield mag ook je toevoegen aan de lijst (hopelijk komt er een verbetering als de blu-ray verschijnt)
    Sommige afleveringen werden wat gecensureerd en aflevering 11 van Seizoen 5 "Postpartum" werd door onduidelijke redenen herleid van 70 minuten naar 40-45 minuten.
    Ik dacht alleen maar 1x in seizoen 3, in een scène waarin David Aceveda wordt gedwongen een gevangene te pijpen , en een tweede keer inderdaad met de aflevering Post Partum. Van die laatste staat op de US-versie overigens ook de ingekorte versie, dacht ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik dacht alleen maar 1x in seizoen 3, in een scène waarin David Aceveda wordt gedwongen een gevangene te pijpen , en een tweede keer inderdaad met de aflevering Post Partum. Van die laatste staat op de US-versie overigens ook de ingekorte versie, dacht ik.
    Er zijn nog afleveringen veranderd => http://www.movie-censorship.com/list.php?o=2041
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Ook iets ingekort is The Young Indiana Jones Chronicles. In het algemeen is niet alleen de titel veranderd in The Adventures of Young Indiana Jones. Maar het zijn vooral de scenes met George Hall die weg zijn gehaald voor de DVD versie.
    De UK versie deed er nog een heel klein schepje bovenop. 3 seconden eruit voor Daredevils of the Desert, vanwege dierenmishandeling. Het ging paarden die in het beeld wat ongelukkig vielen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •