Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Lol, uit het artikel:
    Uitzendingen in 3D vinden nauwelijks plaats en het aanbod DVD's in 3D is beperkt.
    Hahaha, er is helemaal geen aanbod op DVD in 3D, altijd jammer en als zulke mensen het al niet snappen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Gisteren nieuwe projector binnen van Epson met 3D. Best wel goed. Al verkies ik toch nog steeds passief. Goedkoper en aangenamer. Maar die 3D beelden van de epson zagen er ook wel puik uit. Benieuwd hoe deze 3D historie verder loopt. Op retail vlak is dit medium afhankelijk van een fysieke schijf en aangezien blu-ray het ook niet zo heel goed meer doet. Streamen ? Nog nooit ergens deze mogelijkheid gezien.

  4. #4

    Standaard

    "aanbod van 3D is beperkt" maar toch worden nog vele grote titels in 3D uitgebracht, denk aan Marvel, Batman v Superman, Star Wars ed.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    "aanbod van 3D is beperkt" maar toch worden nog vele grote titels in 3D uitgebracht, denk aan Marvel, Batman v Superman, Star Wars ed.
    Juist. Elke blockbuster wordt in 3D getoond, ik kan mij alleen James Bond herinneren dat enkel in de bioscoop in 2d werd getoond.Zolang schijfjes verkopen (en dat wordt minder) zal er 3d blurays uitkomen.

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Universal heeft Everest al gescheiden uitgebracht en dat is al een eerste hint. Star Wars : The Force Awakens heeft voorlopig alleen een 2D release. Disney heeft al plannen om sommige titels uberhaubt niet meer op bd uit te brengen. Ik vind het een zorgelijke ontwikkeling, want ik vind het toch leuk om een film in 3D te bekijken. Niet altijd, maar dan vind ik het net wat meer hebben. Maar goed, er staat minder en niet helemaal niet meer, dus waarschijnlijk dat niet elk model zomaar 3D biedt. Dat UHD BD vooralsnog geen 3D ondersteund heeft er natuurlijk ook mee te maken. Daartentegen heeft het nieuwste 4K-OLED-model nog steeds 3D-ondersteuning. Het zal ook met vraag en aanbod te maken hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Domme actie van Samsung met name. Ze kunnen beter die stupide, nutteloze kromming uit hun toestellen halen. Dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde, 3D wel. Mocht ik ooit weer eens in de race zijn voor een nieuwe TV dan wil ik er minimaal één met 3D-mogelijkheid, al dan niet via een insteekmodule. Als Samsung die dan niet biedt, dan geen Samsung meer voor mij, hoe tevreden ik ook over mijn huidige toestel ben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    @ Marcel,
    Ben het niet me je conclusie over de curved tv`s. Dat jij dat zo vindt, prima, maar ik vind het juist een grote meerwaarde hebben, en gezien het hier over 3D gaat, ja als ik naar bijvoorbeeld het RTL4 nieuws kijk op mijn Curved Samsung 65HU8500 vind ik dat het lijkt of de presentatoren inderdaad een stuk voor hun nieuwsdesk staan te presenteren, het geeft zeg maar diepte in het beeld, soort van bekende 3D effect. Zeker nu ze sinds langere tijd de journaals in HD maken is dit een mooi beeld geworden.

    Trouwens wat bedoel je met insteekmodule? een CI+ plaats?

    Maar oke, iedereen zijn smaak, de een vindt dat mooi of leuk, en iemand anders totaal niet...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Universal heeft Everest al gescheiden uitgebracht en dat is al een eerste hint. Star Wars : The Force Awakens heeft voorlopig alleen een 2D release. Disney heeft al plannen om sommige titels uberhaubt niet meer op bd uit te brengen.
    Wat is je bron hiervoor Claudio? Bij Bol.com kan je al een tijdje de 3D+2D combo pre-orderen. Dat zegt niet persé dat hij uitgebracht wordt, maar hij wordt wel als aparte release verkocht op Bol (de 2D only ook, en met een ander EAN nummer).
    https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000043162045/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol, uit het artikel:


    Hahaha, er is helemaal geen aanbod op DVD in 3D, altijd jammer en als zulke mensen het al niet snappen...
    Er is toch dat 3D op DVD met die papieren rood/groene brilletjes, anaglyphic of zoiets. Natuurlijk is dat niet het 3D wat we kennen van de Blu-ray's, maar het is toch een bepaalde vorm van 3D

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er is toch dat 3D op DVD met die papieren rood/groene brilletjes, anaglyphic of zoiets. Natuurlijk is dat niet het 3D wat we kennen van de Blu-ray's, maar het is toch een bepaalde vorm van 3D
    Dat heeft er niks mee te maken, want anaglyph 3D kan je op elke tv afspelen, zelfs op een CRT. Anaglyph 3D is gewoon een 2D beeld waarbij sommige aspecten in het beeld een rood of een groene (of blauwe) rand of effect meekrijgen. De brilletjes filteren dit zogenaamd weg (zogenaamd, want het ziet er niet uit) en zo krijg je een soort gekunsteld 3D beeld. Maar deze 3D techniek heeft niks te maken met de huidige actieve of passieve 3D technieken waarmee de huidige 3D TV's mee verkocht worden en waar het artikel naar refereert. Dus, Peptalk blijft gelijk hebben dat de schrijvers van het artikel niet goed hebben opgelet en dat het hier om 3D Blurays gaat en geen DVD's.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat is je bron hiervoor Claudio? Bij Bol.com kan je al een tijdje de 3D+2D combo pre-orderen. Dat zegt niet persé dat hij uitgebracht wordt, maar hij wordt wel als aparte release verkocht op Bol (de 2D only ook, en met een ander EAN nummer).
    https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000043162045/
    Er is volgens mij geen enkel ander land waar de 3D uitkomt, dus het lijkt mij erg stug dat Nederland uit de pas loopt. Het zal misschien een 'verwachte' titel zijn van bol, omdat de 3D ook in de bios draaide.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is volgens mij geen enkel ander land waar de 3D uitkomt, dus het lijkt mij erg stug dat Nederland uit de pas loopt. Het zal misschien een 'verwachte' titel zijn van bol, omdat de 3D ook in de bios draaide.
    Hm tja, Bluray.com heeft ook nog een pagina voor de US 3D uitgave. Dat zegt niet zo heel veel, maar ik hoop toch wel dat deze in 3D wordt uitgebracht. http://www.blu-ray.com/movies/Star-W...Blu-ray/64238/

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hm tja, Bluray.com heeft ook nog een pagina voor de US 3D uitgave. Dat zegt niet zo heel veel, maar ik hoop toch wel dat deze in 3D wordt uitgebracht. http://www.blu-ray.com/movies/Star-W...Blu-ray/64238/
    Echt Rogier ?! ik vond de film vet maar in 3D niets toevoegen.Natuurlijk gun ik wel iedereen een 3D versie.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Domme actie van Samsung met name. Ze kunnen beter die stupide, nutteloze kromming uit hun toestellen halen. Dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde, 3D wel. Mocht ik ooit weer eens in de race zijn voor een nieuwe TV dan wil ik er minimaal één met 3D-mogelijkheid, al dan niet via een insteekmodule. Als Samsung die dan niet biedt, dan geen Samsung meer voor mij, hoe tevreden ik ook over mijn huidige toestel ben.
    Moet er ook niet aan denken...... een krom projectiescherm

    Doe mij ook maar 3D zonder fratsen, gewoon lekker plat
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat is je bron hiervoor Claudio? Bij Bol.com kan je al een tijdje de 3D+2D combo pre-orderen. Dat zegt niet persé dat hij uitgebracht wordt, maar hij wordt wel als aparte release verkocht op Bol (de 2D only ook, en met een ander EAN nummer).
    https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000043162045/
    Het is niet zeker, maar Amazon heeft de releasedatum bevestigd. En volgens het forum van blu-ray,com zou de 3D-versie snel zijn verwijderd. Nu staat daar alleen de BD en VOD.

    Hier onderaan wat reacties daarover. Ook hier op het forum is het ter sprake gekomen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Moet er ook niet aan denken...... een krom projectiescherm

    Doe mij ook maar 3D zonder fratsen, gewoon lekker plat
    Toch bestaat dat wel al heel lang: Cinerama



    @rogier: thx voor de bevestiging
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    IMAX en Dolby Cinema zijn volgens mij ook gebogen, maar goed dan praat je over hele grote schermen, daar zie ik het nut nog wel van in. Thuis geeft het volgens mij alleen maar reflecties en vertekening.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Misschien eens contact opnemen met Disney ivm met 3D versie, dan weten we het meteen. Dit is wel heel erg vreemd.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Echt Rogier ?! ik vond de film vet maar in 3D niets toevoegen.Natuurlijk gun ik wel iedereen een 3D versie.
    Ik vond het af en toe wel geinig...en als het er is dan wil ik Star Wars ook kunnen zien in 3D....ik bedoel, Ep I is ook nog niet uigebracht in 3D...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is niet zeker, maar Amazon heeft de releasedatum bevestigd. En volgens het forum van blu-ray,com zou de 3D-versie snel zijn verwijderd. Nu staat daar alleen de BD en VOD.

    Hier onderaan wat reacties daarover. Ook hier op het forum is het ter sprake gekomen
    Hmmm....ik vind het nog geen overtuigende info.... Vanuit wat ik lees vanuit de reacties op Amazon concludeer ik meer dat de kans zelfs wat groter is voor ons Europeanen dat de 3D hier wel komt. Er wordt gerefereerd naar 3D uitgaven van Frozen en Big Hero 6 en dat deze niet in de US zijn uitgekomen maar hier wel. Ik vind het nog geen overtuigende info, maar naar beide kanten. Ook niet vwb de bevestiging dat de 3D versie wel komt. Het blijft afwachten tot een echt officieel persbericht. Want ook de 2D versie is nog niet officieel aangekondigd, wat Amazon ook stelt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    @rogier: thx voor de bevestiging

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik hoop ook erg dat je gelijk hebt. Ik kan me het ook niet voorstellen. Maar ik sta er ook weer niet van de kijken als het inderdaad zo is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Misschien eens afwachten wat die steelbook bij ons te bieden zal hebben. Misschien dit daar een 3D versie bij.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Toch bestaat dat wel al heel lang: Cinerama


    Ja.... ik heb ook ooit eens zo'n kromme voorstelling mee mogen maken,
    was dacht ik ooit eens ergens op een kermis, maar dat wil nog niet zeggen
    dat ik het zelf zou willen hebben.(echt niet)

    Ik las ook al weer ergens dat LG de "curved" (kromme) schermen en 3D
    niet de succesverhalen vonden, ze hadden er waarschijnlijk wat meer
    van verwacht.(omzet)

    Zelf hoop ik dat er nog wel films in 3D blijven verschijnen, niet dat ik er
    altijd zin in heb om er naar te kijken, maar op de momenten dat ik wel
    in 3D ga kijken heb ik er ook echt zin in en geniet er dan ook van.

    Natuurlijk gun ik de liefhebbers zo'n kromme TV, moeten ze zelf
    weten als ze meer reflecties en een beperktere inkijkhoek willen hebben.
    Ben zelf nog opgegroeid met bijna ronde bolle beeldschermen en heb
    ze heel langzamerhand vlakker en vlakker zien worden...... en eindelijk
    hebben we ze ideaal.... gaan ze je proberen over te halen met holle
    schermen......

    Maar goed, wat ik flauwekul vind kan een ander weer wel waarderen, vind
    het alleen dom als men zo'n krom geval neemt omdat men dan denkt met de tijd
    mee te gaan en dan zogenaamd iets moderns heeft terwijl men er in weze op
    op achteruit gaat.

    Modefratsen.... zo is gelukkig die 21:9 hype ook niet van de grond gekomen,
    hadden we steeds bredere schermen gekregen.... brrrrrrr

    4K..... het is dat ze het kunnen, maar echt nut heeft het niet, zeker niet
    bij kleine schermen en dat we straks geen 3D meer krijgen bij die UHD
    schijven is niet omdat er geen markt voor 3D zou zijn, maar volgens mij
    enkel om de beperkte ruimte die er is op de schijven.... ze kunnen het
    niet knap maken en dan laten ze het maar vallen.

    Krom.... 4k.... denk dat ik er nog niet aan toe ben, binnenkort komen
    dan wel de schijfjes en de spelers op de markt, maar ik zal zeker niet
    tot de eersten behoren die daar aankopen gaat doen....... dan moeten
    er eerst voor mij betaalbare 4k projectoren komen..... die natuurlijk wel
    in 3D moeten kunnen weergeven, wil natuurlijk mijn 3D verzameling
    wel gewoon kunnen blijven bekijken zonder 2 verschillende beamers op
    elkaar te moeten zetten.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #24

    Standaard

    Ik hoef dat curved verder ook niet hoor
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoef dat curved verder ook niet hoor
    Ik heb het ook een keer in de winkel staan bekijken maar geef mij maar een recht scherm. Dat vond ik veel beter overkomen.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •