De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung UE48H6200 Auto Dimming probleem

    Hey Allemaal,

    Onlangs heb ik de onderstaande Tv gekocht.

    Samsung UE48H6200

    In eerste instantie was ik hier erg blij mee, maar het valt me op dat er toch wat problemen zijn met de "Auto Dimming"
    Met name tijdens de donkere scenes is dit erg te zien.

    Zijn er meerdere mensen die problemen ervaren met samsung tv's en wat zijn de beste settings om de "Auto Dimming" uit te zetten of om te omzeilen. De eco stand staat al uitgeschakeld.

    Alvast bedankt voor het meedenken!
    Laatst aangepast door brucebikkel : 10-02-2016 om 11:18

  2. #2

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry, ik zou graag helpen, maar ken het probleem niet en dan is het te kort door de bocht om te zeggen dat dit misschien wel een algemeen headlighting-LED-probleem is wat je ervaart. Maar me wat geduld volgt er misschien nog een passend antwoord.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Zou ook willen helpen maar heb geen samsung tv. Had ongeveer hetzelfde met mijn LG tv, maar gelukkig had ik al een nieuwer model en kon ik dit na even zoeken toch uitzetten. Bij vorige modellen was dit bij LG niet mogelijk om dit uit te zetten. Misschien eens je probleem in het engels in google typen. Zou me niet verwonderen mocht je op andere forums terechtkomen waar mensen hetzelfde irritante probleem hebben en misschien met een oplossing kunnen komen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •