De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Ep. 1 / 2 boxset met NL sub?

    Ik heb eens zitten kijken waar ik het beste Star Wars Ep 1 / 2 boxset kan bestellen en kwam uit bij play.com. Link vind je hier

    Nou heb ik nog nooit online geshopt en daardoor ook amper ervaringen met dit soort sites, maar ik kon voor deze boxset niet ontdekken of hij NL subs bevat. Kijk ik er overheen, of weet iemand mijn vraag te beantwoorden?

    Bvd

    PS: Andere threads hierover kon ik niet ontdekken, anders excuses.

    PS 2: Het gaat nu in het bijzonder om Star Wars Ep 1 / 2, maar ook als ik bij andere titels krijg (voorbeeld is Minority Report waar ik ook geïnteresseerd in was) dan kan ik het ook niet ontdekken. Kijk ik verkeerd of is het te achterhalen?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #2

    Standaard

    Bij Play wordt alleen de UK versies verkocht. Deze bevatten geen NL subs en tevens is AOTC 1 sec gecut.
    Minority Report zal je ook weinig kans hebben dat deze NL subs bevat. Zowel Minority Report als Star Wars worden door Fox uitgebracht. En deze brengt "onze" Benelux versies onder de Franse vlag uit. Oftewel Franse edities. Fox denkt dat wij bij Frankrijk horen maar goed das een andere verhaal
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  3. #3

    Standaard

    Das een tegenvaller
    voor de boxset kan ik nog wel uitwijken naar dvd zone 2 waar hij wel met NL subs staat.

    Hartelijk dank voor je (snelle) reactie
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •